Grootste PSV-kenner editie 2023

In deze editie waren er in totaal 30 punten te verdienen met 28 vragen. Gemiddeld pakte men ruim 15 punten, kortom, de score was wéér iets beter dan vorig jaar. Of de ouder wordende ik wordt milder met de vraagstelling, dat zou ook kunnen.

Van de 25 deelnemers hadden er 11 meer dan de helft van de vragen goed, ook daarin scoren we iets beter dan vorig jaar.

Op de derde plaats is één persoon geëindigd, met 20 goede antwoorden dit is:

jur1913

De tweede plaats is voor twee personen met 22 goede antwoorden:

En dan de winnaar, weer een nieuwe winnaar. Waar deze persoon de vorige twee edities wel in de top drie eindigde maar niet de beste was heeft hij dit jaar keigoed gescoord. Met 29 punten van de 30 te behalen punten neemt deze quizmaster zijn petje. De grootste PSV-kenner 2023 is gewonnen door:


Van harte gefeliciteerd en alle deelnemers bedankt voor het meedoen!
 
In deze editie waren er in totaal 30 punten te verdienen met 28 vragen. Gemiddeld pakte men ruim 15 punten, kortom, de score was wéér iets beter dan vorig jaar. Of de ouder wordende ik wordt milder met de vraagstelling, dat zou ook kunnen.

Van de 25 deelnemers hadden er 11 meer dan de helft van de vragen goed, ook daarin scoren we iets beter dan vorig jaar.

Op de derde plaats is één persoon geëindigd, met 20 goede antwoorden dit is:

jur1913

De tweede plaats is voor twee personen met 22 goede antwoorden:

En dan de winnaar, weer een nieuwe winnaar. Waar deze persoon de vorige twee edities wel in de top drie eindigde maar niet de beste was heeft hij dit jaar keigoed gescoord. Met 29 punten van de 30 te behalen punten neemt deze quizmaster zijn petje. De grootste PSV-kenner 2023 is gewonnen door:


Van harte gefeliciteerd en alle deelnemers bedankt voor het meedoen!
Gefeliciteerd korfbaljack ! Echt supernetjes man ...29 goed!
De rest ook gefeliciteerd met de 2e en 3e plekken.

Der Jaufe ook weer bedankt voor deze leuke quiz!
 
Gefeliciteerd korfbaljack! En ik ben zelf heel erg verrast met mijn 2e plek. Het gokken ging me goed af dit jaar 😁. Bedankt weer voor een leuke quiz Der Jaufe
 
In deze editie waren er in totaal 30 punten te verdienen met 28 vragen. Gemiddeld pakte men ruim 15 punten, kortom, de score was wéér iets beter dan vorig jaar. Of de ouder wordende ik wordt milder met de vraagstelling, dat zou ook kunnen.

Van de 25 deelnemers hadden er 11 meer dan de helft van de vragen goed, ook daarin scoren we iets beter dan vorig jaar.

Op de derde plaats is één persoon geëindigd, met 20 goede antwoorden dit is:

jur1913

De tweede plaats is voor twee personen met 22 goede antwoorden:

En dan de winnaar, weer een nieuwe winnaar. Waar deze persoon de vorige twee edities wel in de top drie eindigde maar niet de beste was heeft hij dit jaar keigoed gescoord. Met 29 punten van de 30 te behalen punten neemt deze quizmaster zijn petje. De grootste PSV-kenner 2023 is gewonnen door:


Van harte gefeliciteerd en alle deelnemers bedankt voor het meedoen!
Jij bedankt voor het maken van de quiz
 
Ik wil die Google historie wel eens zien. Maar gefeliciteerd aan de winnaars! Misschien toch wat minder bier drinken tijdens PSV in 2024, dan onthou ik nog wat dingen voor de quiz
 
Ik wil die Google historie wel eens zien. Maar gefeliciteerd aan de winnaars! Misschien toch wat minder bier drinken tijdens PSV in 2024, dan onthou ik nog wat dingen voor de quiz
Gelieve mij dan even te vertellen waar je de meeste gelijke spelen thuis kan vinden, de meeste directe rode kaarten en het aantal zeges op Eindhoven in de beker😆.
 
Terug
Bovenaan Onderaan