Der Jaufe
Forum Hall of Fame Inductee
Ik ben wel benieuwd of chstgpt alles red.Google weet alles, anders is het wel Chat gpt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben wel benieuwd of chstgpt alles red.Google weet alles, anders is het wel Chat gpt
Kom jij even goed wegOei, ik ben bang dat ik de 6 punter heb.
Ha, loserrrrr!Kom jij even goed weg
Ik deel mijn zilveren medaille graag hoor, voelt als een overwinning deze 2e plek. Grappige is dat ik antwoorden die ik voor 90%( oke, 65%) goed achten fout heb en andersom heb ik ze juist goed.Verdorie weer net buiten de top 3.
Maar Jur is inmiddels weg, dus zit ik dan wel in de top 3? Bas en PSVBreda kunnen die zilveren medaille wel deleb toch?
Dank voor alle inspanningen, maar van deze grafiek snap ik niet veel.De leeftijd van de vragen, verdeling in onderstaande grafiek is wel wat dubieus aangezien ongeveer 1/3 deel uit de laatste 10 jaar kwamen, zelfs 1 uit het lopende seizoen en 5 uit het vorige seizoen. 1e vraag kwam uit 1911. Leeftijd van de vraag heeft op basis van onderstaande grafiek geen hele sterke invloed op de beantwoording. Best beantwoorde vraag ging over een moment van ruim 20 jaar terug met een trofee en een cabaretier...
Bekijk bijlage 6360
Overiges is het natuurlijk eigenlijk een hele kleine groep om hier daadwerkelijk statistische uitspraken over te doen.
Ik zie jou helemaal niet in de lijst of ben jij degene die zn eigen naam had gebruikt?Ik heb dus gewoon een 10 gehaald.
Je hebt toch geen vuurwerk in je ogen gestopt?Ik zie jou helemaal niet in de lijst of ben jij degene die zn eigen naam had gebruikt?
Ah, ik zie je staan. Gewoon overheen gelezen. Dat gebeurt vaker met Ajacieden natuurlijkJe hebt toch geen vuurwerk in je ogen gestopt?
Verdorie weer net buiten de top 3.
Maar Jur is inmiddels weg, dus zit ik dan wel in de top 3? Bas en PSVBreda kunnen die zilveren medaille wel deleb toch?
Interessant om die ook mee te nemen (spek en bonen) en zo de ontwikkeling in de gaten te houden?Ik ben wel benieuwd of chstgpt alles red.