Grootste PSV-kenner editie 2023

Dat lukte de eerste editie alleen omdat het een cijfernerd editie was. Vorig jaar was gewoon onderaan middenmoot volgens mij.
Ja, die eerste editie in 2021, dat was een heerlijke editie voor lui die als jongetje al van uitslagen en standenlijsten hielden.
En natuurlijk over een goed werkend lange termijn geheugen beschikken.

Heb zojuist de derde editie ingevuld met helaas veel gokwerk , dus wederom richting middenmoot , vermoed ik.
Ik troost me met het feit dat ik later toch nog steeds in de annalen vermeld blijf als eénmalig winnaar.

Eigenlijk is het een vorm van leeftijdsdiscriminatie om zoveel vragen te stellen waarbij een 77jarige zijn afnemende korte termijn geheugen moet raadplegen. ;)
Anderzijds is het goed voor de historische kennis over ons mooie PSV en het forum als er opnieuw een andere winnaar komt.

Dank en hulde, Der Jaufe, voor deze mooie traditie.
Forza PSV.
 
Erg leuke quiz Jauf! Was begonnen met invullen, maar zag dat hij het niet had opgeslagen. Zal later er nog even de tijd voor nemen.
 
Ja, die eerste editie in 2021, dat was een heerlijke editie voor lui die als jongetje al van uitslagen en standenlijsten hielden.
En natuurlijk over een goed werkend lange termijn geheugen beschikken.
Lastige is dat ik een flink deel van de vragen zelf bedenk obv mijn eigen geheugen, ook om het niveau niet te hoog te maken. En daarmee komen vragen over het verre verleden minder voor, maar probeer ze wel in te voegen.
Van de 28 vragen waren er overigens 9 minimaal 30 jaar of ouder, daarmee probeer ik de nestors wel een beetje te helpen.
Heb zojuist de derde editie ingevuld met helaas veel gokwerk , dus wederom richting middenmoot , vermoed ik.
Niks mis mee, meedoen etc. etc.
Ik troost me met het feit dat ik later toch nog steeds in de annalen vermeld blijf als eénmalig winnaar.
En niet alleen eenmalig, maar winnaar van de 1e editie notabene!
Eigenlijk is het een vorm van leeftijdsdiscriminatie om zoveel vragen te stellen waarbij een 77jarige zijn afnemende korte termijn geheugen moet raadplegen. ;)
Klopt ook wel weer, 17 vragen over de afgelopen 10 jaar, ook om de jonkies een kans te geven en omdat mijn geheugen ook minder goed is dan dat van jou ;)
Anderzijds is het goed voor de historische kennis over ons mooie PSV en het forum als er opnieuw een andere winnaar komt.
Dat gaan we oudejaarsdag zien.
Dank en hulde, Der Jaufe, voor deze mooie traditie.
Forza PSV.
Graag gedaan, en met een 3e editie kunnen we inderdaad gaan spreken van een traditie. Heb er zelf wel lol in, en geeft toch wat reuring op t forum tijdens de winterstop.
 
Als het goed is heb je mn poging ontvangen Jauf. Als het niet gelukt is, laat het ff weten dan doe ik m opnieuw..
 
Dat je als quizmaster zo vaak het verkeerde antwoord op een vraag krijgt dat je toch ff gaat checken of je zelf wel juist zit...
 
Al 20 deelnemers hebben m ingevuld, ff wat feitjes waar je nog geen klap aan hebt:
- geen enkele vraag is door iedereen goed beantwoord
- geen enkele vraag is door iedereen fout beantwoord
- na 5 deelnemers was iedere vraag minimaal 1x goed beantwoord
- de makkelijkste vraag werd 19x goed beantwoord
- de moeilijkste slechts 4x, en dit betreft 3 vragen.
- geen enkele deelnemer heeft alle drie deze slechts beantwoorde vragen goed.

Meedoen is meemaken, opgeven kan nog altijd en de 7 die zich hebben opgegeven maar nog niet ingevuld hebben, je hebt nog een kleine 48u.
 
Al 20 deelnemers hebben m ingevuld, ff wat feitjes waar je nog geen klap aan hebt:
- geen enkele vraag is door iedereen goed beantwoord
- geen enkele vraag is door iedereen fout beantwoord
Dit had ik niet verwacht, grappig. Maar moet ook bekennen dat ik hem met een kerst kater heb ingevuld 😁
- na 5 deelnemers was iedere vraag minimaal 1x goed beantwoord
- de makkelijkste vraag werd 19x goed beantwoord
- de moeilijkste slechts 4x, en dit betreft 3 vragen.
- geen enkele deelnemer heeft alle drie deze slechts beantwoorde vragen goed.

Meedoen is meemaken, opgeven kan nog altijd en de 7 die zich hebben opgegeven maar nog niet ingevuld hebben, je hebt nog een kleine 48u.
 
Terug
Bovenaan Onderaan