Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Dank Der Jaufe voor de quiz. Ik wil anderen ook de gelegenheid geven om de rode lantaarn te winnen de volgende keer . Daarom was dit mijn laatste deelname. Feitjes over PSV is niet zo mijn ding, zeg maar. Het ligt iig niet aan jou!Mensen, het was mij weer een genoegen om de quiz te maken, beoordelen en deze terug te geven. Allen een goed 2024 toegewenst, dat er maar weer mooie PSV herinneringen gemaakt mogen worden. En eind dit jaar zal er een nieuwe quiz zijn.
Snap ik ergens wel, maar vorige editie was je zeker niet de laatste dus jouw deelname betekend niet automatisch dat anderen kansloos zijnDank Der Jaufe voor de quiz. Ik wil anderen ook de gelegenheid geven om de rode lantaarn te winnen de volgende keer . Daarom was dit mijn laatste deelname. Feitjes over PSV is niet zo mijn ding, zeg maar. Het ligt iig niet aan jou!
Dat ik de vorige keer niet laatste was, verbaasde me al . En dat was geen valse bescheidenheid.Snap ik ergens wel, maar vorige editie was je zeker niet de laatste dus jouw deelname betekend niet automatisch dat anderen kansloos zijn
En als ik wat vragen opvoer over PSV in oude boekenDat ik de vorige keer niet laatste was, verbaasde me al . En dat was geen valse bescheidenheid.
Bedankt voor de QuizIk wilde er eigenlijk niet over beginnen, maar vond m aardig passief agressief ja
Je hoeft ook niet meteen eerste te worden, maar de Ajacied verslaan lijkt me toch wel een reëel doel.Dank Der Jaufe voor de quiz. Ik wil anderen ook de gelegenheid geven om de rode lantaarn te winnen de volgende keer . Daarom was dit mijn laatste deelname. Feitjes over PSV is niet zo mijn ding, zeg maar. Het ligt iig niet aan jou!
Dit seizoen is een Ajacied verslaan niet heel lastigJe hoeft ook niet meteen eerste te worden, maar de Ajacied verslaan lijkt me toch wel een reëel doel.
I see what u did there.......