Georginio Wijnaldum

Gini: "Je verwacht natuurlijk dat je zal spelen. Het is een klap als je niet speelt. De trainer maakt keuzes en daar moet je mee dealen."

Bijzondere uitspraken. Ik vind het al een wonder dat ie is geselecteerd.

 
Laatst bewerkt:
Gini: "Je verwacht natuurlijk dat je zal spelen. Het is een klap als je niet speelt. De trainer maakt keuzes en daar moet je mee dealen."

Bijzondere uitspraken. Ik vind het al een wonder dat ie is geselecteerd.

Het is over voor de beste man. Sowieso slechte wissel trouwens, nog los van het geklungel van Gini - beste man van het veld eruit. Bijna net zo bespottelijk als Frenkie tot laatste man bombarderen
.
 
Het is over voor de beste man. Sowieso slechte wissel trouwens, nog los van het geklungel van Gini - beste man van het veld eruit. Bijna net zo bespottelijk als Frenkie tot laatste man bombarderen
.
Het heeft wel iets treurigs dat hij in zijn hoofd nog onbetwiste basisspeler is terwijl zijn lijf hunkert naar pensioen. Zodra reflectievermogen ontbreekt is het wel fijn als je familie en vrienden hebt die je een spiegel voorhouden, maar net als bij veel voetballers zijn dat juist vaak de grootste fans
 
Het heeft wel iets treurigs dat hij in zijn hoofd nog onbetwiste basisspeler is terwijl zijn lijf hunkert naar pensioen. Zodra reflectievermogen ontbreekt is het wel fijn als je familie en vrienden hebt die je een spiegel voorhouden, maar net als bij veel voetballers zijn dat juist vaak de grootste fans
Ze gaan echt niet zeggen dat hij moet stoppen zolang er 10 miljoen per jaar binnen komt.
 
Ze gaan echt niet zeggen dat hij moet stoppen zolang er 10 miljoen per jaar binnen komt.
Er is nog een tussenweg. Gini, lieve neef van me, je bakt er echt geen hout van en ipv schaapjes te tellen voor het slapen gaan, tel je zegeningen, want 10 miljoen zou ik als PSG eerder uitgeven aan een nieuwe koffiejuffrouw dan aan jou. De subtiele waarheid.
 
Er is nog een tussenweg. Gini, lieve neef van me, je bakt er echt geen hout van en ipv schaapjes te tellen voor het slapen gaan, tel je zegeningen, want 10 miljoen zou ik als PSG eerder uitgeven aan een nieuwe koffiejuffrouw dan aan jou. De subtiele waarheid.
Nou, voor 10 miljoen wil ik ook wel een jaartje koffie uitserveren in Parijs. Doe ik zo'n wit schortje om.
 
Gini: "Je verwacht natuurlijk dat je zal spelen. Het is een klap als je niet speelt. De trainer maakt keuzes en daar moet je mee dealen."

Bijzondere uitspraken. Ik vind het al een wonder dat ie is geselecteerd.

Ik sta in dubio.
Er zijn zowel flaters begaan met het (terug) halen van vedetten als grote successen mee geboekt.

Zo kwam midjaren 80 een uitgebluste Arie Haan hier nog wat zakken vullen, maar bleek een jaar later het aantrekken van de ook "oude" Sóren Lerby een gouden greep.
Ook Cocu was na terugkomst een groot succes tot en met zijn laatste goal op 29-4-2007.

Soms worden voetballers te vroeg afgeschreven - een dom tijdverschijnsel waardoor ik hier onlangs nog las dat Luuk niet meer goed kan koppen:ROFL:- maar niet iedereen kan de benodigde intrinsieke topmotivatie na terugkeer nog opbrengen.
Ik heb vrijwel geen minuut meer gezien van Gini na zijn vertrek hier en weet dus niet hoe hij er voor staat.
Wel herinner ik me dat hij geen kartrekker was in het veld en ons jaarlijks gruwelijk in de steek liet door onzichtbaar te zijn in de Kuip.

Derhalve een citaat uit Shakespeare; "I have my doubts."
 
Het heeft wel iets treurigs dat hij in zijn hoofd nog onbetwiste basisspeler is terwijl zijn lijf hunkert naar pensioen. Zodra reflectievermogen ontbreekt is het wel fijn als je familie en vrienden hebt die je een spiegel voorhouden, maar net als bij veel voetballers zijn dat juist vaak de grootste fans
De man is gewoon een gedreven sportman. Ik vind dat wel iets positiefs. Hij wil nog steeds het hoogste halen.
 
Gini gaat naar Saoudi Arabie, bij de club van Stevie Gerrard. Het feit dat Gini en Gerrard samen gaan werken vind ik heel vet, ze zijn beiden voetbalhelden van het eerste uur van mij. Ik had alleen liever gezien dat het meer op hun top was geweest, dan aldaar. Afin. We zullen hem in Oranje ook niet meer terugzien. Lijkt me ook terecht. Echt zonde hoe de laatste paar jaar van zijn carriere als een nachtkaars is uitgegaan. Die speler van LFC, maar ook in zijn laatste jaren bij PSV of dat tussenjaartje bij Newcastle. Top top level.

Ik denk overigens dat hij ook een lekker zakcentje erbij krijgt.

Edit: En PSG krijgt zelfs nog 9 miljoen. Het handelshuis heeft weer gezegevierd.
 
Laatst bewerkt:
Discrimineren ze niet in Saudi-Arabië? K vind het een vreemde keuze voor iemand die opkomt voor gelijke rechten.
 
Oja, je mag alleen je mond opentrekken als je zelf altijd alles volledig goed doet...
O, daar ga ik helemaal niet van uit. Maar dit vind ik wel heel typisch. Opkomen voor gelijke rechten en dan hier naartoe gaan. Waarschijnlijk stapelt hij zijn geld op voor de spiegel.

Alsof een kamerlid van de PVDD na zijn politieke carrière bij een slachthuis gaat werken.
 
Laatst bewerkt:
O, daar ga ik helemaal niet van uit. Maar dit vind ik wel heel typisch. Opkomen voor gelijke rechten en dan hier naartoe gaan. Waarschijnlijk stapelt hij zijn geld op voor de spiegel.

Alsof een kamerlid van de PVVD na zijn politieke carrière bij een slachthuis gaat werken.
PVVD, is dat wanneer de PVV en de VVD samensmelten tot een partij? :unsure:
 
O, daar ga ik helemaal niet van uit. Maar dit vind ik wel heel typisch. Opkomen voor gelijke rechten en dan hier naartoe gaan. Waarschijnlijk stapelt hij zijn geld op voor de spiegel.

Alsof een kamerlid van de PVDD na zijn politieke carrière bij een slachthuis gaat werken.
Prima vergelijking, spijker op z'n kop
 
Terug
Bovenaan Onderaan