De Bouterbaas
Grappigste forummer 2021
Op je 30e een contract voor 3 jaar scoren...niet slecht.
Voor 8 miljoen per jaar. Parijs is geen vervelende stad, wel jammer van al die Fransen die er wonen.
Op je 30e een contract voor 3 jaar scoren...niet slecht.
Maar de vervelendste inwoner is een Braziliaan.Voor 8 miljoen per jaar. Parijs is geen vervelende stad, wel jammer van al die Fransen die er wonen.
Dat laatste geldt voor het hele land. Mooi land maar de Fransen.Voor 8 miljoen per jaar. Parijs is geen vervelende stad, wel jammer van al die Fransen die er wonen.
Zeurpieten. Nooit last van.Dat laatste geldt voor het hele land. Mooi land maar de Fransen.![]()
Is wellicht minder gelukkig, maar verdient €10m per jaar. Daarvoor is hij naar PSG gegaan, en nergens anders voor.Toch jammer dat Gini niet veel speelt de laatste tijd bij PSG. Hij schijnt ook minder gelukkig te zijn daar.
Ik weet dat hij totaal onrealistisch is, maar bedenk even het volgende middenveld: Sangare Gotze Gini
![]()
Dat denk ik ook, eerlijk gezegd. Maar er zijn geen zekerheidjes mbt uit het buitenland terugkerende spelersIs wellicht minder gelukkig, maar verdient €10m per jaar. Daarvoor is hij naar PSG gegaan, en nergens anders voor.
En ik vermoed dat als hij daarna terugkomt naar Nl gewoon voor Feyenoord kiest.
Ook dat is maar 1 speler die er staat als het moet: Sangaré.Toch jammer dat Gini niet veel speelt de laatste tijd bij PSG. Hij schijnt ook minder gelukkig te zijn daar.
Ik weet dat hij totaal onrealistisch is, maar bedenk even het volgende middenveld: Sangare Gotze Gini
![]()
Hoe vaak heb je die zien spelen? Hij is wellicht haalbaar, want speelt meestal niet bij RB Leipzig. Tenminste afgelopen jaren niet. Betekent meteen dat we niet echt weten hoe hij speelt. Toch?Ook dat is maar 1 speler die er staat als het moet: Sangaré.
Gotze en Gini zijn spelers die goed zijn als de rest ook goed is. Ik zie liever een Kampl komen. In ieder geval iets met techniek, creativiteit, maar ook een beetje een vechtertje.
True. Bord op schoot scouting van Welt.Hoe vaak heb je die zien spelen? Hij is wellicht haalbaar, want speelt meestal niet bij RB Leipzig. Tenminste afgelopen jaren niet. Betekent meteen dat we niet echt weten hoe hij speelt. Toch?
Op de schaal van Hiljemark en Ingesson is het best een aardig middenveld.Toch jammer dat Gini niet veel speelt de laatste tijd bij PSG. Hij schijnt ook minder gelukkig te zijn daar.
![]()
Van min hoeveel tot min hoeveel loopt die schaal?Op de schaal van Hiljemark en Ingesson
Een middenveld met Hiljemark en Ingesson wordt vast geen schaal..Op de schaal van Hiljemark en Ingesson is het best een aardig middenveld.
Zeker wel!Een middenveld met Hiljemark en Ingesson wordt vast geen schaal..
Reminds me, Bacchus Wij zagen het aanvankelijk wel in d’n Oscar zitten toch?
Kom maar naar Eindhoven, Gini.Foot Mercato: Le PSG discute déjà avec un joueur pour remplacer Georginio Wijnaldum !.
![]()
Le PSG discute déjà avec un joueur pour remplacer Georginio Wijnaldum !
Le PSG chercherait déjà à recruter des joueurs au milieu de terrain en vue de l'été prochain. C'est du moins ce qui se dit en Italie.« Je ne peux (...) - Footmercatowww.footmercato.net
Ze willen blijkbaar nu al van hem af??
Marktwaarde 30 miljoen
Maar dat gaat natuurlijk rap minder worden.
Ik zou eens een belletje plegen met Gini.
Nou hij verdient 9 miljoen per jaar.. Ik denk dat hij graag terug zou willen naar Liverpool maar die gaan nooit 30 miljoen betalen voor hem.Kom maar naar Eindhoven, Gini.
Ik weet ook wel dat het allemaal niet realistisch is. Neemt niet weg dat een man mag dromen...Nou hij verdient 9 miljoen per jaar.. Ik denk dat hij graag terug zou willen naar Liverpool maar die gaan nooit 30 miljoen betalen voor hem.
Foot Mercato: Le PSG discute déjà avec un joueur pour remplacer Georginio Wijnaldum !.
![]()
Le PSG discute déjà avec un joueur pour remplacer Georginio Wijnaldum !
Le PSG chercherait déjà à recruter des joueurs au milieu de terrain en vue de l'été prochain. C'est du moins ce qui se dit en Italie.« Je ne peux (...) - Footmercatowww.footmercato.net
Ze willen blijkbaar nu al van hem af??
Marktwaarde 30 miljoen
Maar dat gaat natuurlijk rap minder worden.
Ik zou eens een belletje plegen met Gini.