Georginio Wijnaldum

Voor eenieder die hoog van de toren blaast dat Wijnaldum zijn ogen sluit voor.misstanden. Hoe goed ben je zelf op de hoogte van de misstanden in Nederland aangaande arbeidsmigranten?
Probeer je het nu goed te praten?
Wijnaldum lult gewoon uit zijn nek. Hij had naar Feyenoord willen gaan zegt hij zelf, maar het salaris was niet hoog genoeg.
Hij heeft een vermogen van € 30 miljoen en gaat naar Saudi Arabië om daar nog ettelijke miljoenen aan toe te voegen. Georginio Wijnaldum interesseert alleen maar het geld. De rest interesseert hem helemaal niets. Als er iemand hoog van de toen geblazen heeft is het Georginio Wijnaldum zelf. Hij kan beter zijn mond houden, want er komt alleen maar onzin uit.
 
Probeer je het nu goed te praten?
Wijnaldum lult gewoon uit zijn nek. Hij had naar Feyenoord willen gaan zegt hij zelf, maar het salaris was niet hoog genoeg.
Hij heeft een vermogen van € 30 miljoen en gaat naar Saudi Arabië om daar nog ettelijke miljoenen aan toe te voegen. Georginio Wijnaldum interesseert alleen maar het geld. De rest interesseert hem helemaal niets. Als er iemand hoog van de toen geblazen heeft is het Georginio Wijnaldum zelf. Hij kan beter zijn mond houden, want er komt alleen maar onzin uit.
Als je ff verder leest snap je wat ik bedoel, probeer zijn keuze voor SA zeker niet goed te praten.
 
Als je ff verder leest snap je wat ik bedoel, probeer zijn keuze voor SA zeker niet goed te praten.

Dat doet hij wel degelijk met zijn redenaties. Hij doet alsof hij zijn ogen niet dicht doet, maar door 2 keer een arbeider aan te spreken in een winkel had hij al een totaal ander beeld gehad... Hij is gewoon een uithangbord en wordt keihard gebruikt. Als hij niet kon voetballen had hij gezien zijn kleur geen eens een visa gekregen...
 
Dat doet hij wel degelijk met zijn redenaties. Hij doet alsof hij zijn ogen niet dicht doet, maar door 2 keer een arbeider aan te spreken in een winkel had hij al een totaal ander beeld gehad... Hij is gewoon een uithangbord en wordt keihard gebruikt. Als hij niet kon voetballen had hij gezien zijn kleur geen eens een visa gekregen...
Ja, ik had het er over dat ik zijn keuze voor SA niet goed praat. Dat doet hij wel, dat staat buiten kijf.
 
Voor eenieder die hoog van de toren blaast dat Wijnaldum zijn ogen sluit voor.misstanden. Hoe goed ben je zelf op de hoogte van de misstanden in Nederland aangaande arbeidsmigranten?
Prima van op de hoogte. Ik benoem dat en laat me niet door Nederland misbruiken als propaganda materiaal. Verder slaat je vergelijking nogal mank. In Nederland is zoiets nog altijd illegaal en worden diegene ervoor gestraft als het uitkomt, in Saudi Arabië niet. Sterker nog, probeer het daar maar eens aan te kaarten. Gini die zo ontzettend gekwetst was door VI (een fucking tv programma) en die het besloot te boycotten, laat zich nu lenen door een regime die het niet alleen bij wat (foute) grappen laat. Het is een je reinste vorm van hypocrisie en hét voorbeeld waarom het in het woordenboek is opgenomen. De goedlachse en gelovige Wijnaldum heeft zich hiermee in 1 klap volstrekt ongeloofwaardig gemaakt. En dat allemaal voor een paar rotcenten.
 
Het verbaasd mij nog het meeste dat er zo veel mensen verbaasd zijn over Wijnaldum zijn keuze voor S-A en zijn uitspraken. Het groepje van het NL elftal waar hij bij hoort zijn toch een stel omhoog gevallen moraalridders die alleen principes hebben als het hun uitkomt en geen moeite of geld kost. Maar het is wel lekker dat zijn hypocrisie nu duidelijk wordt aangetoond
 
Prima van op de hoogte. Ik benoem dat en laat me niet door Nederland misbruiken als propaganda materiaal. Verder slaat je vergelijking nogal mank. In Nederland is zoiets nog altijd illegaal en worden diegene ervoor gestraft als het uitkomt, in Saudi Arabië niet.
De vergelijking ging slechts om het gegeven dat niet iedereen altijd alles ziet. Niet over het hier wel strafbaar zijn en daar niet.
Sterker nog, probeer het daar maar eens aan te kaarten. Gini die zo ontzettend gekwetst was door VI (een fucking tv programma) en die het besloot te boycotten, laat zich nu lenen door een regime die het niet alleen bij wat (foute) grappen laat. Het is een je reinste vorm van hypocrisie en hét voorbeeld waarom het in het woordenboek is opgenomen. De goedlachse en gelovige Wijnaldum heeft zich hiermee in 1 klap volstrekt ongeloofwaardig gemaakt. En dat allemaal voor een paar rotcenten.
Yups, pak ik deze er even bij


Toen was het nog, wij hebben niet voor Qatar gekozen, nu heeft hij toch echt zelf een keuze gemaakt.
 
Het verbaasd mij nog het meeste dat er zo veel mensen verbaasd zijn over Wijnaldum zijn keuze voor S-A en zijn uitspraken. Het groepje van het NL elftal waar hij bij hoort zijn toch een stel omhoog gevallen moraalridders die alleen principes hebben als het hun uitkomt en geen moeite of geld kost. Maar het is wel lekker dat zijn hypocrisie nu duidelijk wordt aangetoond
Maar die omhoog gevallen moraalridders die alleen principes hebben als het hen uitkomt, geldt toch voor alle Nederlanders? Ik bedoel, we geven af op China, maar kopen nog steeds grif spullen uit China, omdat het veel goedkoper is. We helpen flink mee aan kinderarbeid en moderne slavernij, omdat we alles zo goedkoop mogelijk willen hebben en weigeren om "verworven" luxe en welvaart in te leveren, we reizen de wereld rond en geven geen snars om het milieu, et cetera, et cetera.....kortom, moraalridders ...Wijnaldum is niet beter of slechter dan wij ....
 
Maar die omhoog gevallen moraalridders die alleen principes hebben als het hen uitkomt, geldt toch voor alle Nederlanders? Ik bedoel, we geven af op China, maar kopen nog steeds grif spullen uit China, omdat het veel goedkoper is. We helpen flink mee aan kinderarbeid en moderne slavernij, omdat we alles zo goedkoop mogelijk willen hebben en weigeren om "verworven" luxe en welvaart in te leveren, we reizen de wereld rond en geven geen snars om het milieu, et cetera, et cetera.....kortom, moraalridders ...Wijnaldum is niet beter of slechter dan wij ....

De hele wereld is hypocriet. Wijnaldum is zo dom om het publiekelijk te doen.
 
Maar die omhoog gevallen moraalridders die alleen principes hebben als het hen uitkomt, geldt toch voor alle Nederlanders? Ik bedoel, we geven af op China, maar kopen nog steeds grif spullen uit China, omdat het veel goedkoper is. We helpen flink mee aan kinderarbeid en moderne slavernij, omdat we alles zo goedkoop mogelijk willen hebben en weigeren om "verworven" luxe en welvaart in te leveren, we reizen de wereld rond en geven geen snars om het milieu, et cetera, et cetera.....kortom, moraalridders ...Wijnaldum is niet beter of slechter dan wij ....
Ik vind dit een scheve vergelijking. Ik als consument heb misschien 0,00001% invloed op een fabrikant die zijn broeken in China laat maken. Als ik het persoonlijk niet koop omdat ik dat niet vind kunnen zijn er 16 miljoen Nederlanders die het wel doen. Wijnaldum heeft 100% invloed op deze keuze. Daar komt nog bij dat hij zelf bepaalde uitspraken deed en daar zo veel waarde aan hecht. Tot het om geld gaat. Waar hij er genoeg van heeft. Een stuk meer als jou en mij (ik ga er maar ff van uit dat je niet meer als 30 miljoen hebt 😉) die misschien niet in de positie zitten om te kunnen kiezen waar onze producten vandaan komen
 
Ik vind dit een scheve vergelijking. Ik als consument heb misschien 0,00001% invloed op een fabrikant die zijn broeken in China laat maken. Als ik het persoonlijk niet koop omdat ik dat niet vind kunnen zijn er 16 miljoen Nederlanders die het wel doen. Wijnaldum heeft 100% invloed op deze keuze. Daar komt nog bij dat hij zelf bepaalde uitspraken deed en daar zo veel waarde aan hecht. Tot het om geld gaat. Waar hij er genoeg van heeft. Een stuk meer als jou en mij (ik ga er maar ff van uit dat je niet meer als 30 miljoen hebt 😉) die misschien niet in de positie zitten om te kunnen kiezen waar onze producten vandaan komen
Beetje makkelijk, jij hebt ook 100% invloed op jouw keuze. Als we altijd naar de ander blijven kijken voordat we zelf iets doen gebeurt er nooit iets.
 
Het is toch een verschil of Johan Derksen met een kilo spare-ribs de Lidl uitwandelt of Ester Ouwehand na aankoop van een kiloknaller verklaard dat ze niets van dierenleed heeft gemerkt in de supermarkt.
 
Laatst bewerkt:
Beetje makkelijk, jij hebt ook 100% invloed op jouw keuze. Als we altijd naar de ander blijven kijken voordat we zelf iets doen gebeurt er nooit iets.
Heb ik ook maar het ging niet over mijn keuze. Het ging over het feit dat wij als Nederland veel uit China laten komen omdat het goedkoop is en daar de omstandigheden discutabel zijn. Daarom geef ik aan dat ik daar maar een klein onderdeel van ben en daar niet veel aan kan doen. Wijnaldum heeft het zelf in de hand.
Zo vond ik het ook slap dat ze gewoon naar het WK zijn gegaan. Zoals je zelf zegt, Als we altijd naar de ander blijven kijken voordat we zelf iets doen gebeurt er nooit iets.
Ik heb zelf niet naar het WK gekeken
 
ls hij niet kon voetballen had hij gezien zijn kleur geen eens een visa gekregen...
Visa zal hartstikke blij zijn met een klant met zijn banksaldo. ;)
Maar die omhoog gevallen moraalridders die alleen principes hebben als het hen uitkomt, geldt toch voor alle Nederlanders? Ik bedoel, we geven af op China, maar kopen nog steeds grif spullen uit China, omdat het veel goedkoper is. We helpen flink mee aan kinderarbeid en moderne slavernij, omdat we alles zo goedkoop mogelijk willen hebben en weigeren om "verworven" luxe en welvaart in te leveren, we reizen de wereld rond en geven geen snars om het milieu, et cetera, et cetera.....kortom, moraalridders ...Wijnaldum is niet beter of slechter dan wij ....
Goed punt, maar met zijn banksaldo kun je makkelijk goede keuzes maken.
 
Volgens mij plempen die Saudi's ook een of andere clausule in die contracten dat ze niet negatief mogen praten over het land en een bonus krijgen wanneer ze een mislukte vergelijking erin gooien die het Westen demoniseert.

Henderson, Wijnaldum, Ronaldo allemaal komen ze met dezelfde domme praatjes

Goh waar kennen we dit beeld van? Geopolitiek lijken de Saudi's dezelfde strategie te hebben... Deze strategie hebben ze eerder bij de VAE afgekeken denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan