Gastón Pereiro (A)

Ik hoop echt dat van Bommel Pereiro dit gehele seizoen laat staan op de 10 positie. Zo ja, dan gaan we echt genieten van zijn briljante techniek. Die jongen voelt nu wel vertrouwen van zijn coach en dat zal hij uitbetalen met hoogstandjes en inzet.

Wat dan op zich apart is, is dat hij niet nummer 10 heeft gekregen (maar de nieuwe nummer 10 lijkt me geen nummer 10 - als je begrijpt wat ik bedoel).
 
Wat dan op zich apart is, is dat hij niet nummer 10 heeft gekregen (maar de nieuwe nummer 10 lijkt me geen nummer 10 - als je begrijpt wat ik bedoel).
Tja, gewoon eigen nummer gehouden. Misschien heeft dat voor Pereiro ook nog een bijzondere waarde?
 
Laten we alsjeblieft bij PSV geen nummer 10-discussie starten, zoals dat bij de hoofdstedelingen wel aan het sluimeren is op de achtergrond.
 
Met nadruk op slecht, normaliter herken ik uw gebbetjes wel. Overigens was nr 34 ook weer bijna vergeven bij Ajax. Media is hard aan t zagen bij de stoelpoten van Ten Hag.

Ik hoop dat Ten Hag voorlopig nog even blijft bij Ajax en dat hij nog eerst 2 maanden slecht blijft presteren, een hoop discussies, publieke verontwaardiging, Ajax helden die een mening hebben en vingerwijzen alom en dan een trainer aanstellen die de reddende engel zou moeten zijn. Een soort Ten Hag van een jaar geleden :D.

Ik vind het wel een frisse afwisseling van de klassieke nummer 2-discussies die we hier altijd rond Bouterbaas hebben :).
:D
 
Meeste kilometers gemaakt van alle PSV'ers tegen BATE. Wie had dat gedacht?
Begint mij ook op te vallen ja: levert echt heel veel meer arbeid. Dat ie goed kan voetballen, daar was iedereen het over eens, maar z'n arbeidsethos...
Eerlijk is eerlijk: ik had niet verwacht dat hij de stap zou maken, maar Van Bommel heeft hem in beweging gekregen (Y)
 
Begint mij ook op te vallen ja: levert echt heel veel meer arbeid. Dat ie goed kan voetballen, daar was iedereen het over eens, maar z'n arbeidsethos...
Eerlijk is eerlijk: ik had niet verwacht dat hij de stap zou maken, maar Van Bommel heeft hem in beweging gekregen (Y)
Ben vaak heel kritisch op Gaston geweest, maar er zit inderdaad ietwat verandering in, hij doet meer en en doet ook meer mee. Nou moeten we natuurlijk niet de CL als maatstaf nemen, daad doet iedereen een stapje meer. We zullen zien of hij zaterdag tegen WII ook weer zo veel arbeid levert. Daar schiort het nl vaak aan, goed spelen en hard werken doet hij maar af en toe. Want tegen PEC en Fortuna viel het weer niet mee, en hebben we hem veel te weinig gezien.
 
Ben vaak heel kritisch op Gaston geweest, maar er zit inderdaad ietwat verandering in, hij doet meer en en doet ook meer mee. Nou moeten we natuurlijk niet de CL als maatstaf nemen, daad doet iedereen een stapje meer. We zullen zien of hij zaterdag tegen WII ook weer zo veel arbeid levert. Daar schiort het nl vaak aan, goed spelen en hard werken doet hij maar af en toe. Want tegen PEC en Fortuna viel het weer niet mee, en hebben we hem veel te weinig gezien.
Kwam dat door een gebrek aan arbeid of omdat hij amper bereikt werd door medespelers?
 
Begint mij ook op te vallen ja: levert echt heel veel meer arbeid. Dat ie goed kan voetballen, daar was iedereen het over eens, maar z'n arbeidsethos...
Eerlijk is eerlijk: ik had niet verwacht dat hij de stap zou maken, maar Van Bommel heeft hem in beweging gekregen (Y)
Tegen Fortuna zag je hem niet hoor. Laat hem zaterdag ook die kilometers maar maken.
 
Ben vaak heel kritisch op Gaston geweest, maar er zit inderdaad ietwat verandering in, hij doet meer en en doet ook meer mee. Nou moeten we natuurlijk niet de CL als maatstaf nemen, daad doet iedereen een stapje meer. We zullen zien of hij zaterdag tegen WII ook weer zo veel arbeid levert. Daar schiort het nl vaak aan, goed spelen en hard werken doet hij maar af en toe. Want tegen PEC en Fortuna viel het weer niet mee, en hebben we hem veel te weinig gezien.

Gaston Pereiro heeft waarschijnlijk tegenstand nodig. In topwedstrijden staat hij er meestal wel. Het lijkt wel of hij zich tegen mindere tegenstanders verveelt. Als hij zich in dergelijke wedstrijden net zo inzet als in topwedstrijden speelt hij in de eredivisie vrijwel elke tegenstander van de mat.
 
Kwam dat door een gebrek aan arbeid of omdat hij amper bereikt werd door medespelers?
Gaston Pereiro heeft waarschijnlijk tegenstand nodig. In topwedstrijden staat hij er meestal wel. Het lijkt wel of hij zich tegen mindere tegenstanders verveelt. Als hij zich in dergelijke wedstrijden net zo inzet als in topwedstrijden speelt hij in de eredivisie vrijwel elke tegenstander van de mat.
Volgens de analyse op vi (of was het nu voetbalprimeur) komt dat dus (ook) door zijn medespelers dan wel het systeem van de tegenpartij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan