Gastón Pereiro (A)

Op PSV Netwerk werd net de Twitter gedropt van ene 'Leo Benitez'. Volgens die man is er een akkoord tussen PSV en Nacional. Zijn bron: Toto Da Silveira (een bekende naam gezien de zoekresultaten op google). We wachten af!
 
Op PSV Netwerk werd net de Twitter gedropt van ene 'Leo Benitez'. Volgens die man is er een akkoord tussen PSV en Nacional. Zijn bron: Toto Da Silveira (een bekende naam gezien de zoekresultaten op google). We wachten af!
Laat dat aub waar zijn!
 
Op PSV Netwerk werd net de Twitter gedropt van ene 'Leo Benitez'. Volgens die man is er een akkoord tussen PSV en Nacional. Zijn bron: Toto Da Silveira (een bekende naam gezien de zoekresultaten op google). We wachten af!

Leo Benítez ‏@benitez_leo 47 min.47 minuten geleden Montevideo, Uruguay
LA TRANSFERENCIA DE GASTÓN PEREIRO AL PSV EINDHOVEN ESTÁ PRACTICAMENTE CERRADA X 7 MILLONES DE EUROS PARA NACIONAL

INFO TOTO DA SILVEIRA

Min.47 Leo Benitezbenitez_leo 47 Minuten geleden Montevideo, Uruguay
TRANSFER van Gaston PEREIRO PSV Eindhoven is vrijwel gesloten x 7 MILJOEN VOOR DE NATIONALE

INFO TOTO DA SILVEIRA
 
Leo Benítez ‏@benitez_leo 47 min.47 minuten geleden Montevideo, Uruguay
LA TRANSFERENCIA DE GASTÓN PEREIRO AL PSV EINDHOVEN ESTÁ PRACTICAMENTE CERRADA X 7 MILLONES DE EUROS PARA NACIONAL

INFO TOTO DA SILVEIRA

Min.47 Leo Benitezbenitez_leo 47 Minuten geleden Montevideo, Uruguay
TRANSFER van Gaston PEREIRO PSV Eindhoven is vrijwel gesloten x 7 MILJOEN VOOR DE NATIONALE

INFO TOTO DA SILVEIRA

Wow, als het waar is hebben we weer eens een tropische verrassing............
 
Haha als dit waar is ga ik janken van geluk. Hoe meer ik er van zag, hoe enthousiaster ik werd. Dit is een klasbak, een grote vis:

[video]http://m.youtube.com/watch?v=EFccMigu9RE[/video]
 
De geruchten nemen toe

Ovación ‏@Ovaciondigital 6 min6 minuten geleden
#Nacional | Avanzan las negociaciones por el pase de Gastón Pereiro al PSV.
http://bit.ly/1GNMeFC ◄ pic.twitter.com/BbtYV56flu

MIN6 ovationOvaciondigital 6 Minuten geleden
#Nacional | Onderhandelingen vorderen Pass PSV Gaston Pereiro.
►http: //bit.ly/1GNMeFC ◄ pic.twitter.com/BbtYV56flu
 
Ik weet eigenlijk niet waarom ik per se wil dat hij komt... Heb alleen wat beelden gezien namelijk.:D
 
Zou mooi zijn. En als je 6 miljoen voor Berghuis moet neertellen of 7 voor Pereiro dan is het verschil natuurlijk klein.
 
Ik weet eigenlijk niet waarom ik per se wil dat hij komt... Heb alleen wat beelden gezien namelijk.:D

Ten eerste: het goede gevoel was direct aanwezig. Ten tweede zijn status die enorm aanspreekt en vooral de beelden die alles bevestigen.
 
Hopelijk komt Penalty@ zo meteen met het verlossende nieuws.:unsure:
 
Ik wacht maar af, dit is 1 groot rookgordijn.

Knap in elkaar gezet door PSV dan. Alle media in Uruguay in hun zak. Nee, dan dan denk ik eerder dat de (zogenaamde) interesse in Berghuis een rookgordijn is.

Of je moet doelen op een rookgordijn van Nacional ten gunste van hun onderhandelingen met een andere club (Porto?).
 
Rik Elfrink @RikElfrink
#PSV hoopt nog steeds op de komst van #Pereiro, Berghuis staat 'slechts' in de wacht. Zo een update op ed.nl

:party:
 
Rik Elfrink @RikElfrink
#PSV hoopt nog steeds op de komst van #Pereiro, Berghuis staat 'slechts' in de wacht. Zo een update op ed.nl

:party:
Tsss, komt Berghuis straks niet, zit ie alsnog met een enorme telefoonrekening, das ook niet aardig....

Maar wederom, wachten wachten wachten, rookgordijnen en meer van zulks.
 
Rik Elfrink @RikElfrink
#PSV hoopt nog steeds op de komst van #Pereiro, Berghuis staat 'slechts' in de wacht. Zo een update op ed.nl

:party:

Oh, dus toch... Zou weer typisch Brands zijn... Ben heeel benieuwd naar die update. Zoals ook al gezegd is: Berghuis voor 6 zou ok zijn, maar Pereiro 7 miljoen financieel onhaalbaar. Maar natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan