Gastón Pereiro (A)

Rik Elfrink @RikElfrink
#PSV hoopt nog steeds op de komst van #Pereiro, Berghuis staat 'slechts' in de wacht. Zo een update op ed.nl

:party:
Nu de hele wereld aan het twitteren is geweest wordt Rik ook wakker en zegt ook helemaal niets, nog minder dan al die andere twits.
 
Ik heb trouwens ergens gelezen dat de zaakwaarnemer van deze jongen de scout van ajax zal worden in Zuid-Amerika. Weet niet of dat waar is maar dat lijkt me dan weer geen leuke ontwikkeling.
 
Alexis Papasan. Is (was) ook zaakwaarnemer van Ruben Betancourt.

Ai, laat hem dan maar niet het voorbeeld gebruiken van Betancourt. Was ook een talent (wel drie jaar jonger) dat nooit heeft kunnen slagen.
 
Gelukkig zijn niet alle spelers die dezelfde zaakwaarnemer hebben hetzelfde. :D

Natuurlijk. Ik vind het overigens zelf jammer, normaal gesproken volgde ik het Zuid Amerikaanse voetbal (en zeker de grotere talenten die voorbij kwamen of opvielen) redelijk goed, maar het laatste jaar ben ik er nauwelijks aan toegekomen. Ik ken deze hele jongen dan ook niet, wat wel jammer is. Het had me een hoop info navragen aan derden kunnen schelen... :p

Op dit soort momenten merk je toch wel dat het jammer is dat Thijs Sleegers weg is. Rik Elfrink is echt waardeloos ingevoerd...
 
Natuurlijk. Ik vind het overigens zelf jammer, normaal gesproken volgde ik het Zuid Amerikaanse voetbal (en zeker de grotere talenten die voorbij kwamen of opvielen) redelijk goed, maar het laatste jaar ben ik er nauwelijks aan toegekomen. Ik ken deze hele jongen dan ook niet, wat wel jammer is. Het had me een hoop info navragen aan derden kunnen schelen... :p

Op dit soort momenten merk je toch wel dat het jammer is dat Thijs Sleegers weg is. Rik Elfrink is echt waardeloos ingevoerd...

Thijs Slegers kan nu Marcel Brands influisteren en VI zet wel iemand anders (die goed op de hoogte is) in om PSV te volgen.
Rik Elferink kan je het niet kwalijk nemen. Hij zit bij een lokaal krantje. Toch komt hij vaker snel met nieuwtjes.
 
Nou, ff doorbijten en we hebben hem. Maarre waarom zou Luis een goed woordje voor ons doen, en op basis van wat? Dat we 'lekkere' spelers hebben?
Hij kan hooguit de competitie aanprijzen lijkt mij zo.

"Suarez heeft tegenover zijn 20-jarige landgenoot benadrukt dat Nederland een ideale competitie is om een Europese carrière te beginnen." ;)
 
Nou, ff doorbijten en we hebben hem. Maarre waarom zou Luis een goed woordje voor ons doen, en op basis van wat? Dat we 'lekkere' spelers hebben?
Hij kan hooguit de competitie aanprijzen lijkt mij zo.
Hopelijk blijft psv niet alleen blaffen maar gaat Marcel ook echt bijten.
 
@Afonso, kun je tegen die kutPortugezen van Porto zeggen dat zij zich afzijdig moeten houden van Pereiro?
 
Terug
Bovenaan Onderaan