Gastón Pereiro (A)

Het is wel heel slim om het zo te spelen. Niet alleen om de druk op te voeren bij de onderhandelingspartner, maar ook qua verwachtingenmanagement een perfect strategie. De achterban is al deels over de teleurstelling heen als het echt mislukt en mocht het toch lukken is Brands een held. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik een goed gevoel heb bij deze jongen en toch ook wel erg hoop dat hij onze kant komt.

Ik hoop het ook inderdaad, maar als clubs als Juventus en Porto al op het vinkentouw zitten voor deze jongen zal PSV toch met een heel aantrekkelijk bod moeten gaan komen denk ik. De strategie die je hier noemt werkt natuurlijk wel beter als er geen clubs die geld als water te besteden hebben ook om de handtekening van die jongen strijden.
 
En t mooiste is... Haast niemand kent m!...

Maar ...Als ze zoveel willen betalen voor zo'n speler, moet hij wel bijzonder zijn...

Hoop doet leven. Bij de Eredivisiespelers weten we bij voorbaat al dat het niks bijzonders is.
 
Laatst bewerkt:
Hoop doet leven. Bij de Eredivisiespelers weten we bij voorbaat al dat het niks bijzonders is.

En bovendien, de "kenners" zijn lyrisch. Zowel op het internet (uhu, kenners :D) als m'n persoonlijke link naar Uruguay. Zij zijn fan van de grote concurrent (Penarol), maar volgens hem zou dit de beste aankoop zijn van PSV in jaren, en die iedere cent waard is. Maar ja, ik had ook niks anders verwacht over een talentvolle landgenoot... :p
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Deze jongen is misschien wel de enige die voor ons haalbaar is en Depay enigzins kan opvolgen. Hij speet misschien wel in en minder competitie maar heeft als buitenspeler afgelopen jaar een goed rendement behaald. 7 goals en 4 assists in 25 wedstrijden met zijn 20 jaar. Pereiro op links, De Jong in de spits en Lestienne op rechts heb je echt een doelpuntenmachine voorin, misschien wel meer als afgelopen seizoen.
 
Deze jongen is misschien wel de enige die voor ons haalbaar is en Depay enigzins kan opvolgen. Hij speet misschien wel in en minder competitie maar heeft als buitenspeler afgelopen jaar een goed rendement behaald. 7 goals en 4 assists in 25 wedstrijden met zijn 20 jaar. Pereiro op links, De Jong in de spits en Lestienne op rechts heb je echt een doelpuntenmachine voorin, misschien wel meer als afgelopen seizoen.

Ja vooral die Lestienne, 1 goal bij Genoa....
 
Ja vooral die Lestienne, 1 goal bij Genoa....

Ga je nou overal de chagrijn uithangen joh :p Vooral dat je heel de tijd bij die ene goal blijft hangen is irritant. Als je nou met een papierwerk aan feiten komt waarom het niks is, dan zou ik zeggen ga je gang :D
 
Laatst bewerkt:
Ga je nou overal de chagrijn uithangen joh :p Vooral dat je heel de tijd bij die ene goal blijft hangen is irritant. Als je nou met een papierwerk aan feiten komt waarom het niks is, dan zou ik zeggen ga je gang :D

Haha ik volg deze man sinds 2011, niks anders van hem gewend.
 
Haha ik volg deze man sinds 2011, niks anders van hem gewend.

Nooit geweten dat ik volgers heb, bedankt voor je interesse.
Maar lees nou eens in andere topics over de geruchten en spelers en hoe ik oordeel en kom dan met dit soort onzin aanzetten.
 
Ja vooral die Lestienne, 1 goal bij Genoa....

Waarom pak je ieder x zijn laatste jaar er uit? Heb je gezien hoe vaak hij gewisseld is van die gespeelde wedstrijden? Deze jongen heeft aangetoond een goed rendement te kunnen halen, jaartje Genoa kan je ook als een 'off' jaar zien. Luuk de Jong had vorig jaar 0 x gescoord uit 25 wedstrijden, wil je daarmee beweren dat hij de slechtste zet was van Brands want welke TD neemt nou een spits die 0x scoort in 25 wedstrijden terwijl je kampioen MOEST worden?
 
Ga je nou overal de chagrijn uithangen joh :p Vooral dat je heel de tijd bij die ene goal blijft hangen is irritant. Als je nou met een papierwerk aan feiten komt waarom het niks is, dan zou ik zeggen ga je gang :D
Dat is omdat er wordt gezegd dat je met hem er bij een doelpuntenmachine voorin hebt. Dus is mijn antwoordt dat wat je steeds leest. Lijkt mij dan niet onlogisch.
Waarom we zulke gasten niet moeten willen heb ik al aangegeven. Mentaliteit en ook geen prestaties afgelopen seizoen, ja 1 goal inderdaad.
 
Waarom pak je ieder x zijn laatste jaar er uit? Heb je gezien hoe vaak hij gewisseld is van die gespeelde wedstrijden? Deze jongen heeft aangetoond een goed rendement te kunnen halen, jaartje Genoa kan je ook als een 'off' jaar zien. Luuk de Jong had vorig jaar 0 x gescoord uit 25 wedstrijden, wil je daarmee beweren dat hij de slechtste zet was van Brands want welke TD neemt nou een spits die 0x scoort in 25 wedstrijden terwijl je kampioen MOEST worden?

De Jong ging voor een echte stap hoger op en niet naar Quatar om vervolgens uitgeleend te worden aan Genoa waar je dan niets presteert. De stap voor de Jong bleek te vroeg. Als je dat verschil niet kunt inzien dan zijn wij snel uitgepraat.
 
De Jong ging voor een echte stap hoger op en niet naar Quatar om vervolgens uitgeleend te worden aan Genoa waar je dan niets presteert. De stap voor de Jong bleek te vroeg. Als je dat verschil niet kunt inzien dan zijn wij snel uitgepraat.

Bij deze zijn wij ook uitgepraat. Een discussie voeren met iemand die oogkleppen op heeft waarop 'eigenwijs' staat is niet te doen. Bij deze hoop ik ook dat Lestienne naar PSV komt en jouw mond snoert. Zoals je aan mijn aantal berichten ziet, ik lees af en toe mee maar reageer niet altijd. Ik spreek jou volgend seizoen wel;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan