Gastón Pereiro (A)

Voorzitter Nacional bevestigt gesprekken met PSV over Pereiro, concurrentie van Porto

http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/36199__.php

Porto... :| Die krijgen toch geen bankgarantie. :p
Als Porto voor dit soort spelers komt, dan ben je eigenlijk kansloos. Porto is een veel grotere naam in Zuid Amerika dan PSV. Bovendien betalen zij veel hogere salarissen en kunnen zij door allerlei constructies ook een hogere transfersom betalen.
 
Als Porto voor dit soort spelers komt, dan ben je eigenlijk kansloos. Porto is een veel grotere naam in Zuid Amerika dan PSV. Bovendien betalen zij veel hogere salarissen en kunnen zij door allerlei constructies ook een hogere transfersom betalen.

:unsure: Gudelj ging vanwege uitblijven bankgarantie niet naar Porto. :rolleyes:
 
:unsure: Gudelj ging vanwege uitblijven bankgarantie niet naar Porto. :rolleyes:
Die zat bij een Nederlandse club die alles volgens de geldende regels wil afhandelen.
In zo en Zuid-Amerikaans land zijn ze bereid om via allerlei constructies toch zaken te doen met je. We zullen zien of Porto dit jaar om die reden geen spelers gaat aantrekken.
 
Tegenwoordig zijn al die allerlei constructies niet meer toegestaan. Ik ben benieuwd of Porto dit ook met eigen geld voor elkaar krijgt.
 
Volgens VI heeft Brands gemeld dat Pereiro (helaas) niet haalbaar lijkt ...

Brands heeft in het verleden tijdens een transferperiode wel vaker geroepen dat een een speler niet haalbaar leek en vervolgens werd in diezelfde week of de week erna de betreffende speler gecontracteerd.
Ik weet niet of dit nu ook het geval zal zijn, maar het ontkennen hoort een beetje bij het transferspel.
 
Ik wacht het rustig af.. Tijdens zo'n transferperiode hoor je zoveel onzin.. Ben nog steeds wel voorstander van Pereiro!
 
Tegenwoordig zijn al die allerlei constructies niet meer toegestaan. Ik ben benieuwd of Porto dit ook met eigen geld voor elkaar krijgt.

Waarschijnlijk niet met eigen geld maar opnieuw met geld van externe investeerders, wat zij wel vaker doen (geen 100% transferrechten etc.).
Afwachten dus.
 
Ja met Tug Life Marcel weet je het maar nooit. Ik heb wel weer zin in een tropische verassing voorin :D
 
Volgens VI heeft Brands gemeld dat Pereiro (helaas) niet haalbaar lijkt ...

Mooi, dat betekent dat de onderhandelingen in de volgende fase terecht zijn gekomen en ze dicht bij een akkoord zijn. Natuurlijk trapt de voorzitter van Nacional daar wel in, maar wij kennen de standaard onderhandelingstruc van Marcel onderhand wel. Volgens mij is er geen een transfer van meer dan 4 miljoen afgerond zonder dat dit bericht vlak voor een akkoord opduikt in de pers.
 
Mooi, dat betekent dat de onderhandelingen in de volgende fase terecht zijn gekomen en ze dicht bij een akkoord zijn. Natuurlijk trapt de voorzitter van Nacional daar wel in, maar wij kennen de standaard onderhandelingstruc van Marcel onderhand wel. Volgens mij is er geen een transfer van meer dan 4 miljoen afgerond zonder dat dit bericht vlak voor een akkoord opduikt in de pers.

Klopt inderdaad. Toch maak ik me stiekem iedere keer wel een beetje zorgen hoor. Dat was bij Guardado ook het geval, maar ook daar was de spanning het waard. :)
 
Klopt inderdaad. Toch maak ik me stiekem iedere keer wel een beetje zorgen hoor. Dat was bij Guardado ook het geval, maar ook daar was de spanning het waard. :)

Het is wel heel slim om het zo te spelen. Niet alleen om de druk op te voeren bij de onderhandelingspartner, maar ook qua verwachtingenmanagement een perfect strategie. De achterban is al deels over de teleurstelling heen als het echt mislukt en mocht het toch lukken is Brands een held. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik een goed gevoel heb bij deze jongen en toch ook wel erg hoop dat hij onze kant komt.
 
Laatst bewerkt:
Als Porto voor dit soort spelers komt, dan ben je eigenlijk kansloos. Porto is een veel grotere naam in Zuid Amerika dan PSV. Bovendien betalen zij veel hogere salarissen en kunnen zij door allerlei constructies ook een hogere transfersom betalen.
Vreemd, want ik zie hier eigenlijk nooit Portugees voetbal op TV, en wel elk weekend Nederlands voetbal.
Dus misschien dat je je wat vergist in grotere naam... Maar ik zit in Midden Amerika, dat dan wel.
 
Het is wel heel slim om het zo te spelen. Niet alleen om de druk op te voeren bij de onderhandelingspartner, maar ook qua verwachtingenmanagement een perfect strategie. De achterban is al deels over de teleurstelling heen als het echt mislukt en mocht het toch lukken is Brands een held. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik een goed gevoel heb bij deze jongen en toch ook wel erg hoop dat hij onze kant komt.

Niks aan toe te voegen inderdaad.
 
Mooi, dat betekent dat de onderhandelingen in de volgende fase terecht zijn gekomen en ze dicht bij een akkoord zijn. Natuurlijk trapt de voorzitter van Nacional daar wel in, maar wij kennen de standaard onderhandelingstruc van Marcel onderhand wel. Volgens mij is er geen een transfer van meer dan 4 miljoen afgerond zonder dat dit bericht vlak voor een akkoord opduikt in de pers.
Ik hoop het, ik heb idd ook wel oren naar een tropische verrassing
 
Vreemd, want ik zie hier eigenlijk nooit Portugees voetbal op TV, en wel elk weekend Nederlands voetbal.
Dus misschien dat je je wat vergist in grotere naam... Maar ik zit in Midden Amerika, dat dan wel.
Porto haalt en verkoopt jaarlijks veel talenten/spelers die uit Brazilie, Colombia, Paraguay, Argentinie enz. afkomstig zijn. Hoe het met de Mexicanen zit weet ik eerlijk gezegd niet, hoewel bijv. Reyes bij hen speelt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan