Gastón Pereiro (A)

Toch apart. Eigenlijk heel mooie statistieken bij PSV, hoewel bij vlagen een beetje gemakzuchtig. Toch moet die kerel veel beter kunnen dan op zijn 27e!! weer terug te keren naar dit niveau.

Huilt ie van heimwee en terugkeren of zit er ook besefje van falen bij?
Gewoon een gevoelsmens.
 

Als je hier dan nog een keer weer naar kijkt... pfff wat een techniek had die gast zeg.
Dank voor deze heerlijke zeven en een halve minuut lange beelden die laten zien naar welk niveau ons PSV snel terug moet keren.
Wat een geweldenaar als je hem bezig ziet.
DAT is de spirit als we komend jaar naar Arena en Kuip gaan.
Gewoon, scoren, scoren, scoren.:)
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Zwaar ondergewaardeerde speler, die ook gewoon prima statistieken had - zeker in gedachten houdend dat hij de helft van de tijd niet op de plek stond waar ie hoorde.
Dat beeld van die luie, waardeloze speler is dan ook meer onderbuikgevoel dan gebaseerd op feiten. Volgens mij is ie zelfs nog clubtopscorer geweest (ja, vanwege gebrek aan andere goede spelers natuurlijk....blablabla).

Verder geen frustratie over het gebrek aan waardering voor deze parel, hoor. :sneaky:
 
Ik snap wat je bedoelt maar hij had gewoon niet het gif wat je verwacht bij een speler uit Argentinië, hij heeft het na zijn vertrek ook niet waargemaakt.
 
Zwaar ondergewaardeerde speler, die ook gewoon prima statistieken had - zeker in gedachten houdend dat hij de helft van de tijd niet op de plek stond waar ie hoorde.
Dat beeld van die luie, waardeloze speler is dan ook meer onderbuikgevoel dan gebaseerd op feiten. Volgens mij is ie zelfs nog clubtopscorer geweest (ja, vanwege gebrek aan andere goede spelers natuurlijk....blablabla).

Verder geen frustratie over het gebrek aan waardering voor deze parel, hoor. :sneaky:
Klopt, heeft daarna een schitterende carriere gehad in Italie, waar hij inderdaad veel beter paste /sarcasme modem uit/
 
Zwaar ondergewaardeerde speler, die ook gewoon prima statistieken had - zeker in gedachten houdend dat hij de helft van de tijd niet op de plek stond waar ie hoorde.
Dat beeld van die luie, waardeloze speler is dan ook meer onderbuikgevoel dan gebaseerd op feiten. Volgens mij is ie zelfs nog clubtopscorer geweest (ja, vanwege gebrek aan andere goede spelers natuurlijk....blablabla).

Verder geen frustratie over het gebrek aan waardering voor deze parel, hoor. :sneaky:
Mwa.. De feiten (statistieken) geven een niet volledig beeld van de speler zelf vind ik. Was vaak grote delen van wedstrijden compleet onzichtbaar en er leek ook maar weinig pit in te zitten. Ik vond dat zijn teamgenoten het vaak lastig kregen omdat Pereiro z'n meters niet maakte.

Maar als hij aan de bal was dan was het smullen, dat wel
 
Terug
Bovenaan Onderaan