Gastón Pereiro (A)

'Pereiro kan transfereren naar Braziliaanse grootmacht Corinthians'

link

Gaston Pereiro wordt al dagenlang gelinkt aan een overstap naar het Engelse Watford, maar mogelijk gaat hij dichter bij huis voetballen. FutebolNews meldt namelijk dat de Braziliaanse grootmacht Corinthians wil stunten met het binnenhalen van de PSV'er.
 
Mocht Pereiro vertrekken zou ik wel El-Khayati willen zien komen voor een schappelijke prijs natuurlijk.
Al jaren de beste bij ADO, maauwt niet, geschikt voor de eredivisie toch iemand waardoor niet alle druk op Ihattaren komt te liggen maar ook niet iemand die hem op de lange termijn in de weg zit (in naam en transfersom).
Het verschil tussen El-Khayati en Pereiro in euro's kun je dan in de verdediging steken.
 
Mocht Pereiro vertrekken zou ik wel El-Khayati willen zien komen voor een schappelijke prijs natuurlijk.
Al jaren de beste bij ADO, maauwt niet, geschikt voor de eredivisie toch iemand waardoor niet alle druk op Ihattaren komt te liggen maar ook niet iemand die hem op de lange termijn in de weg zit (in naam en transfersom).
Het verschil tussen El-Khayati en Pereiro in euro's kun je dan in de verdediging steken.
Nee toch... jeetje je kan zo bij Feyenoord in de scouting gaan werken of tegenwoordig ook bij PSV ;)
 
Nee toch... jeetje je kan zo bij Feyenoord in de scouting gaan werken of tegenwoordig ook bij PSV ;)

El-Khayati niet goed genoeg om achter Ihattaren die jongen te laten groeien en hem te vervangen in wedstrijden dat het bij Mo niet loopt.
Wie zou jij daar dan willen zien. Ik ben gewoon benieuwd hoor :) want ik denk als je een bewezen topper haalt je dan Ihattaren in de weg zit.
 
El-Khayati niet goed genoeg om achter Ihattaren die jongen te laten groeien en hem te vervangen in wedstrijden dat het bij Mo niet loopt.
Wie zou jij daar dan willen zien. Ik ben gewoon benieuwd hoor :) want ik denk als je een bewezen topper haalt je dan Ihattaren in de weg zit.
Achter Ihattaren zit in principe Afellay. Nou dan vind ik het wel genoeg hoor met de Marokkanen :grin:
 
Één of ander vernederend nummer gekregen. Die is weg. Lekker dankbaar ook.

Gelukkig kan JdJ aankomend seizoen kwijlend naar geweldenaren als Berghuis en Viergever kijken. Oh, en Zoet met een band om z'n arm.
 
Één of ander vernederend nummer gekregen. Die is weg. Lekker dankbaar ook.

Gelukkig kan JdJ aankomend seizoen kwijlend naar geweldenaren als Berghuis en Viergever kijken. Oh, en Zoet met een band om z'n arm.
In dit tijdperk zal dat (het verkopen) wel moeten met een aflopend contract. Jammer, dat wel.
 
Toch bijzonder dat er weinig interesse is (althans wat doorlekt in de media): international, scorend vermogen en niet bepaald hoog prijskaartje. Had hem toch graag weer op 10 zien spelen nadat ik pijn aan mijn ogen kreeg van Lammers
 
Blijf het spijtig vinden dat Pereiro nooit volledig tot wasdom is gekomen in Eindhoven. Een goede nummer tien met voetballend vermogen die gemakkelijk een doelpunt mee kan pikken. Probleem is dat hij nooit volledig constant is geweest en hij de ene wedstrijd een 8 haalt, om vervolgens twee of drie wedstrijden op rij een 5 te halen. Dit is onvoldoende voor PSV om er op te kunnen bouwen. Nu Ihattaren eraan zit te komen en deze eventueel vervangen kan worden door Afellay, is het tijd voor Pereiro om de vervolgstap te zetten in zijn carriere. Mocht hij de consistentie alsnog aan zijn spel kunnen toevoegen hebben we hier een grote speler verloren, indien dit niet verbeterd zal Pereiro altijd op dit niveau blijven hangen en is het goed dat we afscheid hebben genomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan