Gastón Pereiro (A)

Tja als het een bedrag betreft tussen 17-20M zou ik het wel doen. Dat doet niets af aan zijn absolute klasse.
Je moet die posts van Der Muzikant wat vaker links laten liggen ? Met Zoet liggen wij op 1 lijn, maar hij ziet niet in dat Pereiro een blok aan ons been is. Lees Metalium. Pereiro is een lui varken die slapend rijk worden heeft uitgevonden.
 
Je moet die posts van Der Muzikant wat vaker links laten liggen ? Met Zoet liggen wij op 1 lijn, maar hij ziet niet in dat Pereiro een blok aan ons been is. Lees Metalium. Pereiro is een lui varken die slapend rijk worden heeft uitgevonden.
Dat kun je ook van Rosario zeggen die geen reet heeft uitgevoerd grote delen van de 2e helft van het seizoen. Of zie jij dat ook anders.
 
Dat kun je ook van Rosario zeggen die geen reet heeft uitgevoerd grote delen van de 2e helft van het seizoen. Of zie jij dat ook anders.
Voor hem geldt hetzelfde ja, al kan dat ook gewoon kwaliteit zijn bij hem. Pereiro kan beter maar weigert het.
 
Voor hem geldt hetzelfde ja, al kan dat ook gewoon kwaliteit zijn bij hem. Pereiro kan beter maar weigert het.
Ha, nou zijn we er. Je geeft nu toe dat hij (veel) beter kan dan hij tot nu toe heeft laten zien. Dat zeg ik dus ook, als ik zeg, dat hij nog lang niet aan zijn top zit. En Rosario zag ik graag vertrekken naar Sampdoria voor die 13M waar even sprake van was. Natuurlijk ten faveure van Gutierrez...;)
 
Ha, nou zijn we er. Je geeft nu toe dat hij (veel) beter kan dan hij tot nu toe heeft laten zien. Dat zeg ik dus ook, als ik zeg, dat hij nog lang niet aan zijn top zit. En Rosario zag ik graag vertrekken naar Sampdoria voor die 13M waar even sprake van was. Natuurlijk ten faveure van Gutierrez.
Maar ik geef niet de trainer of zijn positie de schuld.
 
Maar ik geef niet de trainer of zijn positie de schuld.
Natuurlijk is Bommel en eerder Cocu ,(gedeeltelijk) schuldig hieraan. Pereiro had nu al een transferwaarde moeten hebben van om en nabij de 50M. Zijn instelling moet beter, daar ben ik het wel met je eens. Dromen doe je maar in het Droompaleis bij de heer F.Teling...:HB:
 
Natuurlijk is Bommel en eerder Cocu ,(gedeeltelijk) schuldig hieraan. Pereiro had nu al een transferwaarde moeten hebben van om en nabij de 50M. Zijn instelling moet beter, daar ben ik het wel met je eens. Dromen doe je maar in het Droompaleis bij de heer F.Teling...:HB:
Je laatste deel haalt je eerste deel onderuit, maar vooruit laten we het afronden met dat Cocu hem wat langer had mogen laten staan. Of dat ons dan een kampioenschap zou hebben gekost zullen we nooit weten.
 
Ja Rico. Een goede/uitstekende coach haalt het maximale uit die jongen. En ik geloof echt dat hij nog lang niet aan zijn top zit. Dan weer rechtsbuiten, dan weer op 10 werkt niet. Hij moet tegen de 16 staan en dan gaat hij ook meer scoren. Volgens mij is het een ideale box-2-box speler. De afbraak van deze Uruguayaan is begonnen onder Cocu, en die lijn werd vrolijk doorgezet door MvB.

En Pereiro gaat vrijuit? Dat lijkt me een te simpele voorstelling van zaken.
 
Geruchtje: Pereiro voor 15 miljoen naar Watford
Bron
Ook A-C Milan heeft interesse in Pereiro en zelf denk ik dat Pereiro de voorkeur zal geven aan Milan dan aan Watford...serieuze kans dus dat Pereiro voor start competitie verkocht zal zijn en PSV minimaal 15 miljoen euro oplevert....
 
Ook A-C Milan heeft interesse in Pereiro en zelf denk ik dat Pereiro de voorkeur zal geven aan Milan dan aan Watford...serieuze kans dus dat Pereiro voor start competitie verkocht zal zijn en PSV minimaal 15 miljoen euro oplevert....

Al was het alleen maar omdat het klimaat en het eten beter zijn. Voetballen in een 2e wereldland heeft zo z'n voordelen.
 

[IMG]https://pbs.twimg.com/profile_images/929471917853151233/jweFwuDn_bigger.jpg[/IMG][B]gaston pereiro[/B]‏Geverifieerd account @[B]GastonPereiro[/B]



2600.png
1f334.png

D_X7BRPX4AAqnjb.jpg

10:54 - 13 jul. 2019

Die komt voorlopig niet terug. ;) Die is zijn nekspieren aan het trainen. :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan