Games & Game Consoles

Zag er wel heel erg minimaal uit, 1 dorp verder vlaktes waar je pokemon kan vangen en dat is het. Het idee is leuk, maar als dat de enige gameplay is dan ben ik er na een paar uurtjes op uitgekeken.

Was nog maar een reveal trailer toch?

De reveal trailer van TES6 was 10 seconden landschap. 🤣
 
Ik lees iets over een nieuwe Pokémon game die eens niet de gebruikelijke game reboot met andere Pokémon, maar zowaar iets nieuws en uniek met een open wereld in Middeleeuwse setting? Beetje Breath of the Wild achtig? Zou wel lachen zijn.
Ik ben verkocht.
 
Zo, afgelopen week weer ff wat werk verzet, en eindelijk Ocarina of Time uitgespeeld.
Op naar de laatste console-titel van zelda die ik nog niet heb uitgespeeld, Majora's Mask :)
 
Zo, afgelopen week weer ff wat werk verzet, en eindelijk Ocarina of Time uitgespeeld.
Op naar de laatste console-titel van zelda die ik nog niet heb uitgespeeld, Majora's Mask :)
Ik heb OoT op de 3DS, maar ik kom niet weg uit het begin, loop iedere keer weer vast en dan leg ik 'm weer weg voor een jaar. Als ik dan weer eens ga beginnen, heb ik geen idee wat de bedoeling was en begin ik weer opnieuw om op hetzelfde punt te stranden...

Misschien maar even een walkthrough gebruiken tot ik verder ben.
 
Ik heb OoT op de 3DS, maar ik kom niet weg uit het begin, loop iedere keer weer vast en dan leg ik 'm weer weg voor een jaar. Als ik dan weer eens ga beginnen, heb ik geen idee wat de bedoeling was en begin ik weer opnieuw om op hetzelfde punt te stranden...

Misschien maar even een walkthrough gebruiken tot ik verder ben.
Wat versta je onder het begin?
 
Ik weet het niet eens meer, want ik heb al anderhalf jaar niet gespeeld. :lmao:
Volgens mij echt max 2 uurtjes wat ook nog eens veel sneller zou kunnen. Ik dacht dat ik net voor het eerst in het kasteel was gekomen.
Ai ja, op die wijze. 1 kerker bedoel je dan, of t kasteel waar je de wachters moet mijden?
 
Ai ja, op die wijze. 1 kerker bedoel je dan, of t kasteel waar je de wachters moet mijden?
Het kasteel waar je de wachters moet mijden. Daar kom ik wel doorheen en volgens mij zie ik dan een verhaaltje over Ganondorf en vervolgens zit ik ergens vast.
 
Het kasteel waar je de wachters moet mijden. Daar kom ik wel doorheen en volgens mij zie ik dan een verhaaltje over Ganondorf en vervolgens zit ik ergens vast.
Ah, ja, daar zitten wel wat dingetjes die je ff moet weten. Eerst naar de bergen zou ik zeggen.
 
Ondertussen begonnen aan een de volgende klassieker, waar een paar jaar terug een mooi stukkie fan-film van werd gemaakt

 
Ik zit de laatste tijd lekker in Valheim. Eerder ook al ARK gedaan, beetje zelfde categorie. Leuk om een kamp op te bouwen en elke keer weer nieuwe landschappen / materials te ontdekken. Is wel een aanrader, maar vooral als je het met een groepje doet.
 
Ik zit de laatste tijd lekker in Valheim. Eerder ook al ARK gedaan, beetje zelfde categorie. Leuk om een kamp op te bouwen en elke keer weer nieuwe landschappen / materials te ontdekken. Is wel een aanrader, maar vooral als je het met een groepje doet.
Is dat ARK een beetje te doen als je daar nu nog in moet komen, of word je gelijk helemaal weggevaagd door andere spelers?
 
Is dat ARK een beetje te doen als je daar nu nog in moet komen, of word je gelijk helemaal weggevaagd door andere spelers?
Hangt heel erg af van de server. Er blijven ook gewoon nieuwe servers komen, bijvoorbeeld. Er zijn ook non-pvp servers, dus dan mag je in principe niet elkaar aanvallen etc.
 
Holllyyyshiittttt Resident Evil Village + kamer helemaal donker + Bose headset aka gaming headset nu = ... hartslag 200 & kippenvel.
Gewoon dood eng en spannend op de pc, heeeeerlijk
 
Heb deze week een Switch gekocht, dus nu een beetje klooien ermee. Wel echt een leuk ding, moet ik zeggen. In het verleden nooit echt een consolegamer geweest (een WII gehad, maar dat is toch anders).
 
Terug
Bovenaan Onderaan