Games & Game Consoles

Misschien nog een tip: de games van Quantic Dream, die zich vooral kenmerken doordat de keuzes die je maakt het verloop (en de afloop) van het verhaal bepalen. De meningen lopen erover uiteen, maar ze zijn in elk geval zo goed als geweldloos en ze draaien volledig om het verhaal. Daardoor ook erg geschikt voor minder ervaren gamers.

De titels zijn Heavy Rain, Beyond: Two Souls en Detroit: Become Human, en ze zijn ook samen remastered uitgebracht. Van Detroit kun je overigens een gratis demo downloaden, als je niet zeker weet of het is voor je is.

Heavy Rain, absoluut één van de beste en sowieso de meest meeslepende game die ik ooit gespeeld heb. Wat. Een. Spel. :love:
 
Ajax bestaat wel iets voor. Vreemd als PSV fan maar goed.
Dan kom ik toch uit op dit spel (wel ps2, geen probleem toch?):
Die recensies, mooi man:

"Ik zeg dit niet omdat ik een oer Rotterdammer ben, maar wat is dit spel slecht!!!!"

:ROFL:
 
Ajax bestaat wel iets voor. Vreemd als PSV fan maar goed.
Dan kom ik toch uit op dit spel (wel ps2, geen probleem toch?):


Volgende keer gewoon andere griekse helden noemen (Achilles, Odyseus of Hercules oid)


In alle serieusheid, ik weet helaas niets voor de ps4. Maar je post deed me wel denken aan Age of Mythology. Wat ik vroeger een grappig spelletje vond!
Succes met de zoekzocht :)

Ach, Sony heeft ooit nog eens een hele console naar ons genoemd. ;)


InkedScreenshot_20210806-095719_Chrome_LI.jpg
 
Ik ben (eindelijk) the last of us 2 aan het spelen. Zonder spoilers weg te geven, wat zijn de ervaringen met deze game? Ik zit nog aan het begin trouwens..
 
Volkomen kut, deel 2. Ik heb hem niet gespeeld, maar dan kan het alleen maar voor je meevallen.
Ik zit er nu anderhalve week in. The Last of Us 2 is echt ubervet. Wel enorm nerve wrecking.. vooral de stealth levels.. misschien wel beter dan de eerste..
 
Redelijk spontaan Fifa 22 gekocht. Ben benieuwd of de PS5 wat extra's biedt.
Grappig dat je daarmee komt... Geen playstation helaas.. Dus spelen kan ik het niet. De stadion speaker is iemand die zijn radio carrière begon 5 km ten zuid oosten van Eindhoven.
 
Redelijk spontaan Fifa 22 gekocht. Ben benieuwd of de PS5 wat extra's biedt.
Wat ben je voor fifa speler, meer het fut type of carrière ? Ik heb vroeger heel veel fut/profclubs gespeeld totdat ik er echt klaar mee was (elke maand nieuwe controller). Vind carrière altijd nog wel ergens geinig maar veel van hetzelfde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan