Games & Game Consoles

Die vond ik nog tot daar aan toe, de Shadow Temple die vond ik pas vervelend...
Nadat ik zojuist de watertempel afgerond heb moet ik zeggen dat t wel meevalt die tempel. is ff doorhebben hoe t met die waterniveau's werkt, onthouden hoe je daar komt en dan valt het wel mee.
Maar kan ook zijn dat ik op mijn hoede was door alle verhalen. Zal tzt ook ff aangeven hoe ik de Shadow Temple heb ervaren
 
Wat een drama met Cyberpunk. Ik sla 'm maar over op m'n PS4. :ROFL:

Jammer. Het leek me wel een game die qua setting bij me paste, maar de frustratie is het me niet waard. Ook steeds meer geluiden dat het, als het wel goed draait, vooral een hele mooie wereld is maar qua missies en character development weinig diepgang.

Na zoveel hype en zoveel jaar wachten kon het ook niet anders dan tegenvallen. Jammer.
 
Ik ben er net aan begonnen op de pc, alles op ultra en het ziet er super uit. Alleen ja ik voel me beetje gesloten in de wereld, had veel meer vrijheid verwacht.
Verbazing begon al gelijk toen ik de grote van me pimol kon instellen aan het begin, die van mij kietelt nu tegen me knieschijf aan :lmao:
 
Ik ben er net aan begonnen op de pc, alles op ultra en het ziet er super uit. Alleen ja ik voel me beetje gesloten in de wereld, had veel meer vrijheid verwacht.
Verbazing begon al gelijk toen ik de grote van me pimol kon instellen aan het begin, die van mij kietelt nu tegen me knieschijf aan :lmao:

PC heeft in ieder geval de beste papieren dat ie er goed uit ziet. Hopelijk blijven de crashes en bugs je bespaard, de patch afgelopen weekend zal geholpen hebben. Op current gen consoles is het tegen het dramatische aan.
 
Wojaaaa

Ben met mijn vrienden enkele weekjes terug een Nuzlocke op Pokémon Heartgold gestart. Omdat mijn R4 kaart het destijds had begeven kon ik helaas niet meespelen vanaf mijn DS, dus moest ik het met een DS emulator op mijn mobiele telefoon meegedaan. Heb diezelfde avond ook een nieuw R4-kaartje gekocht op Wish voor 8 euries met 2 eurie transportkosten vanuit Hong Kong (hoe dan??). Het kaartje is binnengekomen en heb zojuist de savefiles van mijn mobiel geconvert en overgezet naar mijn mobiel naar mijn DS. En het werkte ook nog gewoon allemaal!!

Je suis happy! Eindelijk geen lag meer en de échte old-school vibes komen weer naar voren :grin::love:
 
Wojaaaa

Ben met mijn vrienden enkele weekjes terug een Nuzlocke op Pokémon Heartgold gestart. Omdat mijn R4 kaart het destijds had begeven kon ik helaas niet meespelen vanaf mijn DS, dus moest ik het met een DS emulator op mijn mobiele telefoon meegedaan. Heb diezelfde avond ook een nieuw R4-kaartje gekocht op Wish voor 8 euries met 2 eurie transportkosten vanuit Hong Kong (hoe dan??). Het kaartje is binnengekomen en heb zojuist de savefiles van mijn mobiel geconvert en overgezet naar mijn mobiel naar mijn DS. En het werkte ook nog gewoon allemaal!!

Je suis happy! Eindelijk geen lag meer en de échte old-school vibes komen weer naar voren :grin::love:
Maar doe je dan ook een challenge tegen elkaar of doe je gewoon afzonderlijk een nuzlocke?

Ik ben nu met een vriend verwikkeld in een Ultra Moon battle. We spelen steeds anderhalf uur en gaan dan 12 vs 12 (2x 6 vs 6 dus) tegen elkaar vechten. Iedere sessie komt er gemiddeld één level bovenop en we gaan door tot gemiddeld level 75.

Ben ook zelf voor het eerst een nuzlocke begonnen, in Alpha Sapphire. Gaat niet zo goed :lmao:
 
Maar doe je dan ook een challenge tegen elkaar of doe je gewoon afzonderlijk een nuzlocke?

Ik ben nu met een vriend verwikkeld in een Ultra Moon battle. We spelen steeds anderhalf uur en gaan dan 12 vs 12 (2x 6 vs 6 dus) tegen elkaar vechten. Iedere sessie komt er gemiddeld één level bovenop en we gaan door tot gemiddeld level 75.

Ben ook zelf voor het eerst een nuzlocke begonnen, in Alpha Sapphire. Gaat niet zo goed :lmao:
Afzonderlijk wel. Dus ieder op zijn eigen DS spelen. Degene die als eerste de elite 4 weet te verslaan wint. Winnaar krijgt een kratje van de verliezers, die uiteraard wordt opgezopen tijdens de Nuzlocke/speedrun van Pokémon Platinum :sneaky:
 
Meerdere keren een nuzlocke in FireRed gedaan. Ook wel eens een full random nuzlocke gedaan, terwijl mijn broertje hetzelfde deed. Daarna tegen elkaar met het resterende team.
Wat gebruik je om een randomized nuzlocke te doen? Lijkt me ook wel eens grappig.
 
Ja oke, die snap ik. Ik bedoelde vooral welke emulator ;)
En is dat gratis?
Ja, en ongetwijfeld illegaal. Voor verschillende gens gebruik ik verschillende emulators, (logischerwijs). Gen 3 VBA-link emulater, gen 4 en 5 DesMume, gen 6 en 7 Citra. Voor zover ik weet zijn er nog geen gen 8 emulators. Voor gen 2 heb ik er ook een, maar daar werkt die randomizer niet op. Gen 1 nooit op gezocht, eigenlijk. Vroeger wel gehad.
 
Die vond ik nog tot daar aan toe, de Shadow Temple die vond ik pas vervelend...
Ben d'r in principe doorheen, moet nog n keer naar de eindbaas (of 2x, of 3x, u snapt m wel). 2 punten waar ik wat langer over deed, maar niet heel lastig qua vinden van de juiste route.
 
Speelt er hier iemand vr? Ik speel op dit moment Skyrim opnieuw in virtual reality. Het is geweldig.. Je zit in de (toch al fantastische) game..letterlijk
 
Speelt er hier iemand vr? Ik speel op dit moment Skyrim opnieuw in virtual reality. Het is geweldig.. Je zit in de (toch al fantastische) game..letterlijk
Ik wacht op de nieuwe PS VR voor de PS5 (en op een PS5 :rolleyes:).
Lijkt me echt heel vet!
 
Ik zou niet wachten. Gewoon alvast de PS4 set halen..
Nah. Volgens mij zijn er ook nog niet zo heel veel spellen voor de VR. Bovendien duurt het waarschijnlijk nog wel even voor ik een PS5 heb en dan moet ik daar ook nog spellen voor kopen. Tegen de tijd dat ik weer 350 euro over heb voor een VR bril zijn we wel weer even verder.

Bovendien ga ik ervan uit dat de nieuwe VR (veel) beter is dan die voor de PS4.
 
Nah. Volgens mij zijn er ook nog niet zo heel veel spellen voor de VR. Bovendien duurt het waarschijnlijk nog wel even voor ik een PS5 heb en dan moet ik daar ook nog spellen voor kopen. Tegen de tijd dat ik weer 350 euro over heb voor een VR bril zijn we wel weer even verder.

Bovendien ga ik ervan uit dat de nieuwe VR (veel) beter is dan die voor de PS4.
Als ik het goed heb kun je je vr set voor de ps4 ook gebruiken voor de ps5..

Er is trouwens een vrij aardige game library ondertussen voor vr, maar dat terzijde..
 
Terug
Bovenaan Onderaan