Games & Game Consoles

Football Manager

Het legendarische Football Manager. Ik ken de serie nog als Championship Manager, en heb er vele uren mee doorgebracht. Ondertussen zijn we aanbelandt bij Football Manager 2014, en de mogelijkheden worden steeds groter. Brand los!
 
:D

pre-1013_en-gb_stand.gif

PRE-1013_32_Lossy.gif
 
Ik wacht nog altijd op een vernieuwende, louter tot hoogstens de Middeleeuwen zich afspelende (maar niet later), open-wereld (maar niet MMORPG, of iets in die richting, bah ;)) strategy game, met een hoge mate van management op lokaal niveau. R:TW 2 deed het 'm toch niet voor me, en Civ schiet ook de moderne tijd in, waar ik helemaal geen trek in heb.
 
En zijn er veel mensen die meteen de PS4 gaan halen ?

ik ben van plan zowieso een paar maanden aan te kijken, de eerste versies zijn altijd redelijk buggevoelig en meestal
gaat de prijs na een aantal maanden ook flink omlaag..... Maar misschien dit keer niet omdat ze al laag in de prijs zitten
in vergelijking met de xbox one....
 
Nope, ik ga voor de Xbox One. Die komt helaas pas in 2014 naar NL

heb alle ps's gehad vanaf 1 tot nu zelfs de voorloper van de PS, de megadrive of zoiets, dus ik houd het nog maar bij de PS4 ;)

Veel plezier alvast met je Xbox !!
 
Ik heb eindelijk eens een draadloze netwerkadapter voor mijn Xbox gekocht, maar wanneer ik hem nu wil aansluiten, staat er dat mijn DNS settings niet goed zijn. Weet iemand waar je kan vinden wat je bij primary en secondary DNS in moet vullen?
 
Ik heb eindelijk eens een draadloze netwerkadapter voor mijn Xbox gekocht, maar wanneer ik hem nu wil aansluiten, staat er dat mijn DNS settings niet goed zijn. Weet iemand waar je kan vinden wat je bij primary en secondary DNS in moet vullen?
Kun je die niet gewoon als locale DNS server opgeven: 127.0.0.1 voor primary en geen secondary ?
 
Kun je die niet gewoon als locale DNS server opgeven: 127.0.0.1 voor primary en geen secondary ?

Dat werkt ook niet. Ik heb nu een heleboel servers geprobeerd in te voeren, maar telkens komt weer 'DNS error: Your DNS server can't resolve Xbox LIVE server names'.
 
Dat werkt ook niet. Ik heb nu een heleboel servers geprobeerd in te voeren, maar telkens komt weer 'DNS error: Your DNS server can't resolve Xbox LIVE server names'.

Zet de eerste eens naar 8.8.8.8 en de tweede naar 8.8.4.4
 
Zet de eerste eens naar 8.8.8.8 en de tweede naar 8.8.4.4

Die van Google, ook al geprobeerd :p

Ik vind het toch vreemd, bij andere mensen werkt het wel gewoon met servers die bij mij niet werken. Er wordt duidelijk aangegeven dat het probleem bij die servers ligt, maar je zou toch denken dat het dan iets anders is.
 
Hahaha ik ga echt helemaal stuk om deze GIFs, zijn van de nachtlaunch van de PS4 in Duitsland.

jcdfx.gif

ed27f.gif

xe8cd.gif

xce3r.gif

animation1aoputl.gif
 
Die van Google, ook al geprobeerd :p

Ik vind het toch vreemd, bij andere mensen werkt het wel gewoon met servers die bij mij niet werken. Er wordt duidelijk aangegeven dat het probleem bij die servers ligt, maar je zou toch denken dat het dan iets anders is.

Hij werkt nu opeens. :yeah:

Mensen, voeg me toe als je een potje op Fifa wilt spelen. Mijn naam is 'b3auK'.
 
Zag dat San Andreas beschikbaar is voor de iPhone (waarom moet Apple altijd overal de 1ste in zijn :braak:), kan niet wachten tot het op de Android komt. Beste spel ooit :D
 
Ik ben nu 2 weken met de PS4 aan de slag geweest en het is supervet! De games die ik heb gespeeld:


-Assassins Creed IV: Black Flag. Vind de game erg mooi vooral maar wat ik jammer vind is dat het gewoon geen assassin game meer is eigenlijk. Dan heb ik het vooral over het verhaal. De game is tof wanneer je weet en accepteert dat je geen assassin game maar een piraten game speelt.


-FIFA 14. Heerlijk met PSV 2 keer achter elkaar de landstitel gepakt in carrière :p Hij ziet er mooi uit en je medespelers lijken ook slimmer te zijn tijdens de wedstrijd. Meer loopacties en ruimtes zoeken vooral.


-NBA 2k14. Fantastisch vind ik deze. Het ziet er geweldig uit en alles klopt. Tijdens de half-time break worden er ook beelden laten zien van de stad waar je speelt op dat moment. Als je bijvoorbeeld met Lakers speelt zoals ik vaak doe worden tijdens de half-time break beelden laten zien van LA wat ik tof vind. De spelers zijn ook supergoed nagemaakt. Het commentaar is ook onwijs goed. Ik heb deze game het meeste gespeeld de laatste weken. Komt ook vooral omdat ik nog eventjes oefenen moest moet ik eerlijk toegeven :p


-Call of Duty: Ghosts. Heb deze alleen online gespeeld en dat was zoals gewoonlijk weer tof. Het is niet de mooiste game maar het ziet er prima uit.


-Battlefield 4. Heb een paar potjes gespeeld en heb deze daarna weer in de kast geflikkerd. Ging met deze ook gelijk en online maar ik zakte gewoon door vloeren heen dus ik ben er gauw mee gestopt. De game zag er wel prima uit.


Ik ben erg blij met m'n PS4 tot nu toe :D
 
-Assassins Creed IV: Black Flag. Vind de game erg mooi vooral maar wat ik jammer vind is dat het gewoon geen assassin game meer is eigenlijk. Dan heb ik het vooral over het verhaal. De game is tof wanneer je weet en accepteert dat je geen assassin game maar een piraten game speelt.

Assassin's Creed is nooit een "assassin's game" geweest. Dat stoorde me juist. Een sneaky kill op een high profile target was uiterst zeldzaam, je moest jezelf er 9 van de 10 keer uit vechten, wegsprinten, dak op, in een hooibaal gaan liggen en wachten. Ik denk dat ik het vooruitzicht "piraten game" persoonlijk leuker vind dan de gebruikelijke Assassin's Creed koek. En terwijl ik je post nog eens nalees, zie ik dat je het over het verhaal hebt. Daar kan ik natuurlijk niets zinnigs over zeggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan