Tieky87
Routinier
Te duur als frustratieobject tijdens FM
Kan je nagaan hoe gevaarlijk FM24 voor op de telefoon is...
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Te duur als frustratieobject tijdens FM
Geen numeriek gedeelte? Vind het wel een tof keyboard maar gebruik het nummerieke deel best veel.Vandaag een nieuw toetsenbord binnen gekregen. De Keychron K8 Pro. Wat typt dit heerlijk zeg!
Een aanrader voor iedereen die veel typt op een dag. Ik ben software engineer als beroep en als ik de kosten per uur ga bekijken dan heb ik dit er zo uit.
Bouwkwaliteit is ook echt top. Aluminium behuizing, een 'dempplaat' onder de toetsen waardoor het een mooi zacht maar mechanisch geluid geeft en ook soepel aan voelt en herprogrammeerbare toetsen (toetsenreeksen zijn ook mogelijk om onder één toets te zetten).
Ik ben nog steeds met FM20 Touch bezig Na 9 titels op rij met Celtic opnieuw begonnen. Nu 1e seizoen met Manheim in 3e Budesliga. Gaat iets minder goed.Kan je nagaan hoe gevaarlijk FM24 voor op de telefoon is...
Die hebben ze ook. Ik twijfelde of ik het numpad wel nodig had en ben voor deze layout gegaanGeen numeriek gedeelte? Vind het wel een tof keyboard maar gebruik het nummerieke deel best veel.
En, bevalt ie? Ziet er zo mooi uit ook
Er zijn dacht ik 150 bosses in de game. Allemaal gedaan?Ben inmiddels bij Crumbling Farum Azula aangekomen. Nog een paar bosses te gaan.
Er zijn dacht ik 150 bosses in de game. Allemaal gedaan?
Ok. Ik speel m denk ik anders. Ik probeer echt alles te exploren en wil eigenlijk alles verzamelen dus doe de main quest zo af en toe. Ik zit ondertussen op 300 plus uurDe minor bosses zijn niet echt een uitdaging meer voor me. Moet nog een paar evergoals en dungeons, maar niet veel meer. Zit inmiddels ook 100 uur in huidige run. +10 Rollo summon en overleveled, meeste grote bosses kosten hoogstens een paar herkansingen. Soms even door hebben wat ze gaan doen. En juiste gear en tactieken gebruiken. Vandaag Mohg, Lord of Blood nog meegepakt, volgens mij moet ik voor de andere belangrijke bosses nu gewoon door met het spel. Crumbling Farum Azula, Haligtree en laatste gevechten in Leyndell.
Ok. Ik speel m denk ik anders. Ik probeer echt alles te exploren en wil eigenlijk alles verzamelen dus doe de main quest zo af en toe. Ik zit ondertussen op 300 plus uur
Dank voor de tip, had hem op Steam in mijn verlanglijst staan in de hoop op een prijsverlaging.Weet niet of het al geplaatst was hier, maar voor de liefhebbers: FM24 is van 5 t/m 12 september gratis te downloaden op Epic Games Store.
EA Sports FC 25 onthult beste Eredivisie-spelers: PSV steekt er bovenuit
In aanloop naar de officiële release van EA Sports FC 25 zijn de tien beste spelers van de Eredivisie bekendgemaakt. Landskampioen PSV steekt er bovenuit in de game van ontwikkelaar Electronic Arts.www.voetbalprimeur.nl
Leuk om af en toe dit soort dingen mee te krijgen. Maar ze snappen nog steeds helemaal niets van de Eredivisie? Henderson maken ze de gedeelde 2e beste speler van de Eredivisie. Schouten super traag en Bakayoko super slap. Dest ontbreekt, Noa, Boscagli. Zou me ook niet vebazen als het nog steeds betalen om te winnen is en dat er 20 duizend verschillende versies van kaarten zijn?
Luuk is wel heel sterk met assists maar in het complete passen is dit echt raar gewoonEn Jerdi is een minder goede passer dan Luuk zie ik.
De muziek was ook veel beter met alternatieve rock, brit pop, trance, reggae enzo. Fifa muziek was een begrip. Paar jaar terug Fifa nog gespeeld maar dar was niks meerFifa was vroeger leuk. Nu is t wat mij betreft een misbaksel geworden met al die kaarten en onzin er omheen.
Ik heb toevallig FC24 omdat ie toen in de sale was bij Steam. Als de nieuwe een keer een leuke aanbieding heeft zal ik hem wel halen, anders niet.En Jerdi is een minder goede passer dan Luuk zie ik.
Fifa was vroeger leuk. Nu is t wat mij betreft een misbaksel geworden met al die kaarten en onzin er omheen.
Ik ben toch maar weer eens verder gegaan met Red Dead Redemption 2. Niet weer opnieuw begonnen, want dan zal ik waarschijnlijk weer stranden zodra ik in het basiskamp kom, maar gewoon verder waar ik vier jaar geleden ben geëindigd.
Het lijkt erop dat ik nu wel door wil spelen, moet alleen nog even hoe alles precies werkt met dingen craften, hoe het kamp in elkaar zit en wat ik allemaal moet/kan doen. Maar voorlopig ben ik lekker missies aan het doen.
Maar dan heb jij het over het online gedeelte? Dat de community dood is maakt voor het solospel natuurlijk niet zoveel uit.Ben ermee gestopt vanwege continue vastlopen vh spel, glitches en een volledig dode community.
Spel is door de ontwikkelaars helemaal losgelaten, had ik begrepen.
Anders had ik er ook nog wel wat meer uurtjes ingestoken.
Maar mooi dat t voor jou nog allemaal goed werkt. De missies die ik wel nog kon doen, waren nl wel heel leuk.