Games & Game Consoles

Vandaag een nieuw toetsenbord binnen gekregen. De Keychron K8 Pro. Wat typt dit heerlijk zeg!

Een aanrader voor iedereen die veel typt op een dag. Ik ben software engineer als beroep en als ik de kosten per uur ga bekijken dan heb ik dit er zo uit.

Bouwkwaliteit is ook echt top. Aluminium behuizing, een 'dempplaat' onder de toetsen waardoor het een mooi zacht maar mechanisch geluid geeft en ook soepel aan voelt en herprogrammeerbare toetsen (toetsenreeksen zijn ook mogelijk om onder één toets te zetten).
Geen numeriek gedeelte? Vind het wel een tof keyboard maar gebruik het nummerieke deel best veel.
Kan je nagaan hoe gevaarlijk FM24 voor op de telefoon is...
Ik ben nog steeds met FM20 Touch bezig 🙈 Na 9 titels op rij met Celtic opnieuw begonnen. Nu 1e seizoen met Manheim in 3e Budesliga. Gaat iets minder goed.

Er zijn dacht ik 150 bosses in de game. Allemaal gedaan?

De minor bosses zijn niet echt een uitdaging meer voor me. Moet nog een paar evergoals en dungeons, maar niet veel meer. Zit inmiddels ook 100 uur in huidige run. +10 Rollo summon en overleveled, meeste grote bosses kosten hoogstens een paar herkansingen. Soms even door hebben wat ze gaan doen. En juiste gear en tactieken gebruiken. Vandaag Mohg, Lord of Blood nog meegepakt, volgens mij moet ik voor de andere belangrijke bosses nu gewoon door met het spel. Crumbling Farum Azula, Haligtree en laatste gevechten in Leyndell.

De minor bosses zijn niet echt een uitdaging meer voor me. Moet nog een paar evergoals en dungeons, maar niet veel meer. Zit inmiddels ook 100 uur in huidige run. +10 Rollo summon en overleveled, meeste grote bosses kosten hoogstens een paar herkansingen. Soms even door hebben wat ze gaan doen. En juiste gear en tactieken gebruiken. Vandaag Mohg, Lord of Blood nog meegepakt, volgens mij moet ik voor de andere belangrijke bosses nu gewoon door met het spel. Crumbling Farum Azula, Haligtree en laatste gevechten in Leyndell.
Ok. Ik speel m denk ik anders. Ik probeer echt alles te exploren en wil eigenlijk alles verzamelen dus doe de main quest zo af en toe. Ik zit ondertussen op 300 plus uur

Ik heb 'm platinum. Dat had ik nooit verwacht bij een From Software game. De summons maken een hoop goed.

Malenia gevecht was het pittigste.

Nou, met Elden Ring uiteindelijk de end game gehad dus ik dacht, ik ga even op YouTube voor de paar bosses die ik dacht gemist te hebben. Het zijn er een stuk of 50, niet echt een paar. Sommige dungeons die ik gemist die vind je normaal gesproken nooit. Eentje zat achter een rotswand die je kon weghalen, hoe moet je dat als speler weten. En sommige deuren naar dungeons zijn dezelfde kleur als de rotsen. Ik ben er een aantal meerdere malen voorbij gegaan in m'n gewone gameplay op zoek naar dungeons. Die developers zijn uitgekookte types..

Weet niet of het al geplaatst was hier, maar voor de liefhebbers: FM24 is van 5 t/m 12 september gratis te downloaden op Epic Games Store.
Dank voor de tip, had hem op Steam in mijn verlanglijst staan in de hoop op een prijsverlaging.
Moet eerlijk zeggen dat ik Epic een beetje vergeet steeds. Zitten af en toe best interessante games tussen die ze weggeven. En heb al een paar keer misgegrepen.

Overigens, pas met een nieuwe save begonnen in FM20. Derde seizoen, en ik hoop vanavond mijn eerste titel (3. Liga Duitsland, maar toch) binnen te halen. Nog 3 wedstrijden en 1 punt voorsprong. Wordt wel billenknijpen, al 2x dit seizoen een voorsprong van 7 punten zien verdampen.

Voor de citybuilders onder ons, ik kwam deze tegen. Nog early access, maar ziet er interessant uit.

Leuk om af en toe dit soort dingen mee te krijgen. Maar ze snappen nog steeds helemaal niets van de Eredivisie? Henderson maken ze de gedeelde 2e beste speler van de Eredivisie. Schouten super traag en Bakayoko super slap. Dest ontbreekt, Noa, Boscagli. Zou me ook niet vebazen als het nog steeds betalen om te winnen is en dat er 20 duizend verschillende versies van kaarten zijn? :p

Leuk om af en toe dit soort dingen mee te krijgen. Maar ze snappen nog steeds helemaal niets van de Eredivisie? Henderson maken ze de gedeelde 2e beste speler van de Eredivisie. Schouten super traag en Bakayoko super slap. Dest ontbreekt, Noa, Boscagli. Zou me ook niet vebazen als het nog steeds betalen om te winnen is en dat er 20 duizend verschillende versies van kaarten zijn? :p

En Jerdi is een minder goede passer dan Luuk zie ik.

Fifa was vroeger leuk. Nu is t wat mij betreft een misbaksel geworden met al die kaarten en onzin er omheen.

Luuk is wel heel sterk met assists maar in het complete passen is dit echt raar gewoon
Fifa was vroeger leuk. Nu is t wat mij betreft een misbaksel geworden met al die kaarten en onzin er omheen.
De muziek was ook veel beter met alternatieve rock, brit pop, trance, reggae enzo. Fifa muziek was een begrip. Paar jaar terug Fifa nog gespeeld maar dar was niks meer

Ik heb toevallig FC24 omdat ie toen in de sale was bij Steam. Als de nieuwe een keer een leuke aanbieding heeft zal ik hem wel halen, anders niet.

Ik begrijp niet zo goed (behalve geld) waarom er ieder jaar een nieuwe game uitgebracht moet worden terwijl er eigenlijk niet heel veel veranderd is.
Breng dan een DLC uit met de nieuwe selecties. Maar ja, EA wil ook cashen dat begrijp ik wel.

Ik ben toch maar weer eens verder gegaan met Red Dead Redemption 2. Niet weer opnieuw begonnen, want dan zal ik waarschijnlijk weer stranden zodra ik in het basiskamp kom, maar gewoon verder waar ik vier jaar geleden ben geëindigd.

Het lijkt erop dat ik nu wel door wil spelen, moet alleen nog even hoe alles precies werkt met dingen craften, hoe het kamp in elkaar zit en wat ik allemaal moet/kan doen. Maar voorlopig ben ik lekker missies aan het doen.

Ik ben toch maar weer eens verder gegaan met Red Dead Redemption 2. Niet weer opnieuw begonnen, want dan zal ik waarschijnlijk weer stranden zodra ik in het basiskamp kom, maar gewoon verder waar ik vier jaar geleden ben geëindigd.

Het lijkt erop dat ik nu wel door wil spelen, moet alleen nog even hoe alles precies werkt met dingen craften, hoe het kamp in elkaar zit en wat ik allemaal moet/kan doen. Maar voorlopig ben ik lekker missies aan het doen.

Ben ermee gestopt vanwege continue vastlopen vh spel, glitches en een volledig dode community.
Spel is door de ontwikkelaars helemaal losgelaten, had ik begrepen.

Anders had ik er ook nog wel wat meer uurtjes ingestoken.

Maar mooi dat t voor jou nog allemaal goed werkt. De missies die ik wel nog kon doen, waren nl wel heel leuk.

Ben ermee gestopt vanwege continue vastlopen vh spel, glitches en een volledig dode community.
Spel is door de ontwikkelaars helemaal losgelaten, had ik begrepen.

Anders had ik er ook nog wel wat meer uurtjes ingestoken.

Maar mooi dat t voor jou nog allemaal goed werkt. De missies die ik wel nog kon doen, waren nl wel heel leuk.
Maar dan heb jij het over het online gedeelte? Dat de community dood is maakt voor het solospel natuurlijk niet zoveel uit.

Terug
Bovenaan Onderaan