Games & Game Consoles

Bij de laatste boss aangekomen in Black Myth Wukong. Leuker in verhaal en character development dan Elden Ring. Vele malen. Ziet er op de PS5 wel wat slechter uit.
Paar filmpjes kort gekeken. Ziet er gaaf uit, verhaal lijkt me ook goed. mooie atmosfeer. Maar volgens mij kan je niet zonder staf vechten? Dat zou ik een beetje jammer vinden en ook dat hik niet op de ps4 te koop is

Paar filmpjes kort gekeken. Ziet er gaaf uit, verhaal lijkt me ook goed. mooie atmosfeer. Maar volgens mij kan je niet zonder staf vechten? Dat zou ik een beetje jammer vinden en ook dat hik niet op de ps4 te koop is

Die staf is wel iets wat onlosmakelijk met Wukong verbonden is, ja. Is gebaseerd op de mythologie rondom hem.

Maar er zijn ook een paar speer varianten. ;)

Nou, ik heb besloten na m'n eerste play though voor een 100 procent run te gaan in Elden Ring. Dit keer inclusief tutorials uiteraard anders is het onmogelijk. Voorlopig ben ik er nog even zoet mee..

Aangezien ik wel genoot van 180 uur Elden Ring frustratie in al mijn wijsheid de DLC ook maar aangeschaft voor nog meer frustratie 😁

Duurt nog wel eventjes voordat The Witcher 4 er is maar zal vast een erg mooie, uitgebreide game worden. Voor die tijd maar proberen Baldur's Gate 3 af te ronden :)

Ben op FM 24 maar weer een PSV-save begonnen, omdat ik vanaf morgen een ruime 2 weken vakantie heb. Ik kan me er nu wel mateloos aan ergeren dat er geen fm25 of iig een stats update is gekomen. Eigenlijk is Obispo de beste centrale verdediger, en na jaren ziet FM Boscagli nog steeds primair als linksback. Flamingo en Nagalo zijn allebei flink ondermaats, ook Pepi is maar matig en Mauro is eigenlijk gewoon een aanvaller. Kom je in het dilemma dat je eigenlijk met het èchte PSV team wil spelen maar dat het veel beter is om een of andere 'fantasie-opstelling' te gebruiken. Lastig, lastig.

Ik heb nog wat geld op een sony cadeabon staan. Wat zijn tips voor een PS4? Ik dacht aan Star Wars: Jedi Survivor, een racegame (is NFS leuk?) of een oorlogsspel. Volgens mij komt de nieuwe Indiana Jones niet op ps4, maar kan me vergissen

Ik heb nog wat geld op een sony cadeabon staan. Wat zijn tips voor een PS4? Ik dacht aan Star Wars: Jedi Survivor, een racegame (is NFS leuk?) of een oorlogsspel. Volgens mij komt de nieuwe Indiana Jones niet op ps4, maar kan me vergissen
Survivor is erg leuk, de rest heb ik niet gespeeld. Heb je Fallen Order ook gedaan?

Toppie. Ik hou van games als uncharted en last of us. Is dit ook een 3rd person avontuur?
RPG inderdaad. Talent tree, verschillende combat manieren, main quest, side quest, achievements, de hele rambam.

Leuke is dat hij ook wel pittige boss fights heeft, a la Dark Souls. (Iets minder pittig wel). En puzzeltjes in de overworld a la Skyrim, en een prima verhaallijn met interessante characters.

Terug
Bovenaan Onderaan