Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ze zitten nu officieel in ronde 3
Natte bende dus. Goede keuze dus om de wekker niet op 7u te zetten. Hoeveel rondes hebben ze gehad? 1 ofzo?
1 ronde en toen kwam de safetycar in de baan en hadden ze 1 ronde achter de safetycar gereden. Vervolgens kwam er een rode vlag en dus na 2 ronden staan alle auto's nu al een uur in de pits.
Natte bende dus. Goede keuze dus om de wekker niet op 7u te zetten. Hoeveel rondes hebben ze gehad? 1 ofzo?
Ze zitten nu officieel te wachten in de pits.Ze zitten nu officieel in ronde 3
Dit is Spa vorige jaar all over again. Die gaan vandaag echt niet racen. Vreselijk jammer dit. Ook met de wetenschap dat de F1 tegenwoordig bijna nooit meer racen in de regen, omdat ze vreselijk bang zijn dat de rijder's zichzelf zwaar kunnen blesseren. Of kijk naar Jules Bianchi in 2014, die niet ontsnapt is aan de dood.
Dat is een keuze natuurlijk. De huidige F1 auto’s zijn gewoon niet geschikt om in de regen te rijden. Als je alleen al kijkt hoeveel spray er vrijkomt op een natte baan. De wagens zijn perfect om te bouwen, maar dat heeft gevolgen voor de droge races.Dit is Spa vorige jaar all over again. Die gaan vandaag echt niet racen. Vreselijk jammer dit. Ook met de wetenschap dat de F1 tegenwoordig bijna nooit meer racen in de regen, omdat ze vreselijk bang zijn dat de rijder's zichzelf zwaar kunnen blesseren. Of kijk naar Jules Bianchi in 2014, die niet ontsnapt is aan de dood.
Dat niet alleen. Er staat teveel water op de baan waardoor de Formule 1 auto's op plekken op het circuit gaan aquaplanen. Met andere woorden het contact met de baan verliezen en gaan drijven.Met deze spray wel begrijpelijk. Je zicht is praktisch nul.
ideaal dus om de drijver of the day te bepalen. maar jammer dit voor Max. en voor de fans.Dat niet alleen. Er staat teveel water op de baan waardoor de Formule 1 auto's gaan aquaplanen.
Met andere woorden het contact met de baan verliezen en gaan drijven.
De kans dat Leclerc de titel pakt dit seizoen wordt ook steeds kleiner en is vrijwel nihil.75% van de race rijden gaat lastig worden, kans dat Max vandaag de titel pakt is nihil.
Niet helemaal waar, ze volgen de teleac-cursus 'zo droogt asfalt'.Weer duizenden dik-betalende fans die helemaal niks te zien krijgen.
Dat is niet echt een race te noemen. Ik was vorig jaar in Spa en ik voelde me zwaar belazerd na €300 euro betaald te hebben voor 2 kaartjes en niks gezien te hebben dan een optocht met wat F1 auto’s.Niet helemaal waar, ze volgen de teleac-cursus 'zo droogt asfalt'.
Maar rijden met full-wets achter de safetycar om te voelen hoe de baan is zou best kunnen.
Snap ik, ik bedoel vooral om zo te starten en dan een beslissing te nemen ipv met zijn allen naar drogend asfalt te kijken..Dat is niet echt een race te noemen. Ik was vorig jaar in Spa en ik voelde me zwaar belazerd na €300 euro betaald te hebben voor 2 kaartjes en niks gezien te hebben dan een optocht met wat F1 auto’s.
Daar ben ik het dan wel mee eens, hoewel dat zelfs gevaarlijk is als het flink regent ( zie crash Perez vorig jaar achter de safetycar)Snap ik, ik bedoel vooral om zo te starten en dan een beslissing te nemen ipv met zijn allen naar drogend asfalt te kijken..
Van wat ik hoor regent het nu niet flink?Daar ben ik het dan wel mee eens, hoewel dat zelfs gevaarlijk is als het flink regent ( zie crash Perez vorig jaar achter de safetycar)
Het zijn allemaal een beetje mietjes geworden hoor. Stop maar met deze sport gevaarlijk noemen als je bij elk hoosbui niet gaat racen. Daar hebben regenbanden voor. En veel coureurs vinden dat zelf ook overigens. Kijk even naar Spanje 1996 en Maleisië 2009. Beetje klaar met die slapjanussen van de wedstrijdleiding.Dit is Spa vorige jaar all over again. Die gaan vandaag echt niet racen. Vreselijk jammer dit. Ook met de wetenschap dat de F1 tegenwoordig bijna nooit meer racen in de regen, omdat ze vreselijk bang zijn dat de rijder's zichzelf zwaar kunnen blesseren. Of kijk naar Jules Bianchi in 2014, die niet ontsnapt is aan de dood.