Formule 1

Nee, zeker niet. Er moet echt wel een forse verandering van mindset komen binnen de FIA en wedstrijdleiding om het nog leuk te houden voor de fans. Dit is ronduit ruk natuurlijk. Kijken naar regen kan ik thuis ook wel #watjes
Hup, met full-wets de baan op, coureurs die het eng vinden blijven maar binnen. Mooi moment om de jongentjes van de mannen te scheiden.
 
We gaan dus weer racen, maar stel Max finisht als 1e na 25% van de totale race telt dat dan wel/niet mee voor overwinningen in een seizoen, dit met het oog op het record van meeste overwinningen in 1 seizoen.
 
Waarbij je in de gewone wereld nog kan verschuilen achter de toenemende onkunde van de gewone mens mag je toch verwachten dat de 20 beste coureurs van de wereld wel met nattigheid kunnen rijden.
 
We gaan dus weer racen, maar stel Max finisht als 1e na 25% van de totale race telt dat dan wel/niet mee voor overwinningen in een seizoen, dit met het oog op het record van meeste overwinningen in 1 seizoen.
Ja. De overwinning in Spa Francorchamps telde ook gewoon mee.
 
Waarbij je in de gewone wereld nog kan verschuilen achter de toenemende onkunde van de gewone mens mag je toch verwachten dat de 20 beste coureurs van de wereld wel met nattigheid kunnen rijden.

Je zag bijna niks, dan is het toch wel lastiger racen. Ze vertelden dat de spray nu nog erger is vanwege de nieuwe auto's. Ik snap de voorzichtigheid in deze wel.
 
Vettel en Latifi gaan naar de pits en wisselen naar intermediates. Eens kijken of ze hiermee sneller zijn of zelfs op de baan blijven.
 
Je zag bijna niks, dan is het toch wel lastiger racen. Ze vertelden dat de spray nu nog erger is vanwege de nieuwe auto's. Ik snap de voorzichtigheid in deze wel.
Ah ja, dat is ansich wel weer een valide punt. Dus moet de FIA aan de slag met de eisen rondom aerodynamica zodat de spray minder wordt en regenracen minder problematisch is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan