Formule 1

De versie van Norris over het incident.
Norris: "Ik wilde hem inhalen want hij was langzaam. Het was wel schrikken maar het is niet het einde van de wereld. Wat hij deed was een beetje gevaarlijk. Hij weet dat hij dit niet zou moeten doen. Ook als hij zijn excuses aanbiedt weet hij dat het niet ok was."
Wordt dan interessant wat de andere coureurs zeggen of het gentlemens agreement.
 
De versie van Norris over het incident.
Norris: "Ik wilde hem inhalen want hij was langzaam. Het was wel schrikken maar het is niet het einde van de wereld. Wat hij deed was een beetje gevaarlijk. Hij weet dat hij dit niet zou moeten doen. Ook als hij zijn excuses aanbiedt weet hij dat het niet ok was."

Wat een sukkels zijn die F1 taxichauffers ook. Het was schrikken, hij hoeft geen excuses te maken, maar stel dat hij het wel zou doen weet hij dat het niet ok was. Die F1 circusartiesten worden steeds erger.
 
Excuses staan natuurlijk niet gelijk aan schuldbekentenis . Je doet iets wat een ander niet verwacht en daar kun je sorry voor zeggen.

Maar hij heeft uiteindelijk geen straf gekregen dus op naar de eace van morgen .
 
Verstappen heeft een waarschuwing gekregen.
Verstappen handed reprimand for Japanese GP qualifying incident with Norris but holds onto pole

link


Max Verstappen has avoided a grid penalty for the Japanese Grand Prix after being investigated over an incident with Lando Norris in qualifying – the stewards instead opting to hand the Dutchman a reprimand.
 
Verstappen heeft een waarschuwing gekregen.
Verstappen handed reprimand for Japanese GP qualifying incident with Norris but holds onto pole

link


Max Verstappen has avoided a grid penalty for the Japanese Grand Prix after being investigated over an incident with Lando Norris in qualifying – the stewards instead opting to hand the Dutchman a reprimand.
Toch vreemd na de reactie van Verstappen. Die kletst dan weer uit z’n nek, zo lijkt het.
 

F1 Lead


No Nyck , no that is so not right

309877651_490952463046114_410022682377084839_n.jpg


:ROFL: :lmao:
 
Het regent in Japan. De race in Suzaka gaat straks van start op een natte baan.
Waarschijnlijk gaan ze starten op intermediate banden.
 
Ze gaan om 7.50 uur weer van start. Eerst een paar ronden achter de safetycar.
Maar als het zo blijft regenen of nog harder dan wordt deze race niet uitgereden vrees ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan