Formule 1

Wat een piemel. En dan zeggen dat je geraakt bent terwijl er niemand in hetzelfde shot te zien is.:ROFL::ROFL:
 
Marko zegt dat ze beiden schuld zijn.

Ik neig toch naar VER persoonlijk. Die verdedigende actie zag er gewoon echt niet goed uit. VER moet zo toch langzamerhand gaan oppassen dat zijn carrière niet eenzelfde verloop gaat krijgen als die van zijn vader; de sport kost teveel geld om dit soort gekloot voor lange tijd te accepteren.
 
Ik neig toch naar VER persoonlijk. Die verdedigende actie zag er gewoon echt niet goed uit. VER moet zo toch langzamerhand gaan oppassen dat zijn carrière niet eenzelfde verloop gaat krijgen als die van zijn vader; de sport kost teveel geld om dit soort gekloot voor lange tijd te accepteren.
Als Verstappen niet naar links gegaan was waren ze waarschijnlijk in de bocht gebotst. Ricciardo kwam heel hard op de bocht af waardoor er waarschijnlijk iets later een aanrijding onvermijdelijk zou zijn.
 
Vettel verremt zich bij de herstart en valt terug naar de 4e plaats. Dit is wel de Grand Prix van de fouten en blunders.
 
Toch een "investigation after the race" m.b.t de aanrijding tussen Ricciardo en Verstappen.
 
Dus toch onderzoek... Dan gaat Verstappen eraan denk ik, want die bewoog twee keer. (En Conelly is inderdaad jury...:rolleyes:)
 
Hamilton wint.

1 Hamilton
2 Raikonen
3 Perez
4 Vettel
5 Sainz
6 Leclerc

Wat een belachelijke race. :rolleyes:
 
Toch wel zuur voor Mercedes, dat ze niet 1 en 2 pakken, door de onverwachtse lekke band van Bottas. Vettel die weer eens een podiumplek weggooit, door zo idioot laat te remmen bij turn 1.

Genoten van Baku. Doe maar volgend jaar weer hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan