Formule 1

F1 fans die alleen maar of Lewis lopen te zeiken en alle objectiviteit uit het oog verliezen. Zum kotzen.

Een synoniem voor hypocriet is Hamilton, wat was hij vorig jaar al en daarvoor ook en dat heeft helemaal niets met Max te maken. Het is gewoon een ontzettend gore l*l en dit jaar komt het er allemaal nog wat duidelijker uit.
 
Heeft dat met adoreren te maken? Nee.
Je bent toch voor een landgenoot. Laat die landgenoot nou ook nog een PSV-er zijn. Keuze maakt het dan wel makkelijker.
Dan neem ik nog niet eens zijn rijstijl mee wat natuurlijk zeer interessant is. Daarnaast heeft hij dit jaar een competitieve auto en wordt hij ontzettend tegen gewerkt door of de FIA of Lewis.

Wie is hier nu de objectiviteit verloren? Of kijk je alleen samenvattingen op Sky Sports? of kijk je überhaupt wel eens een raceweekend (zaterdag/zondag)?

Van mij mag je best pro Max zij, dat snap ik helemaal. Ik zie 'm uiteraard ook het liefs winnen. Ik agreer tegen all mensen die per definitie erop wijzen dat Max perfect is en Hamilton/Mercedes de duivel. Alles wat Max doet is goed, alles wat tegen zit is de fout van Mercedes/Hamilton. Dat soort gelul bedoel ik.

O en ja, ik kijk ook regelmatig de races. Niet alle trainingen, want ook nog een leven.
 
Een synoniem voor hypocriet is Hamilton, wat was hij vorig jaar al en daarvoor ook en dat heeft helemaal niets met Max te maken. Het is gewoon een ontzettend gore l*l en dit jaar komt het er allemaal nog wat duidelijker uit.

Maar hij rijdt de sterren van de hemel. Max ook, maar Hamilton ook. Een lul, vast wel.
 
Van mij mag je best pro Max zij, dat snap ik helemaal. Ik zie 'm uiteraard ook het liefs winnen. Ik agreer tegen all mensen die per definitie erop wijzen dat Max perfect is en Hamilton/Mercedes de duivel. Alles wat Max doet is goed, alles wat tegen zit is de fout van Mercedes/Hamilton. Dat soort gelul bedoel ik.

O en ja, ik kijk ook regelmatig de races. Niet alle trainingen, want ook nog een leven.

Alles valt in het nadeel van Max uit namelijk. Kijk dat afsnijden die penalty van 5 terecht. Objectief toch. Het is niet anders. Maar die andere ... mag alle regels aan zijn laars lappen. Dan begrijp je wel dat er totale afkeer komt tegen die hele bende van MB. Het respect voor die l*l is na Silverstone compleet verdwenen!
 
Van mij mag je best pro Max zij, dat snap ik helemaal. Ik zie 'm uiteraard ook het liefs winnen. Ik agreer tegen all mensen die per definitie erop wijzen dat Max perfect is en Hamilton/Mercedes de duivel. Alles wat Max doet is goed, alles wat tegen zit is de fout van Mercedes/Hamilton. Dat soort gelul bedoel ik.

O en ja, ik kijk ook regelmatig de races. Niet alle trainingen, want ook nog een leven.
Klopt, voor PSV en Ajax geldt dat overigens wel, objectief beschouwd :maniac:
 
Van mij mag je best pro Max zij, dat snap ik helemaal. Ik zie 'm uiteraard ook het liefs winnen. Ik agreer tegen all mensen die per definitie erop wijzen dat Max perfect is en Hamilton/Mercedes de duivel. Alles wat Max doet is goed, alles wat tegen zit is de fout van Mercedes/Hamilton. Dat soort gelul bedoel ik.

O en ja, ik kijk ook regelmatig de races. Niet alle trainingen, want ook nog een leven.
Spot on dit. En of je wel of niet alle races kijkt zou geen bal uit moeten maken mbt het punt dat je probeert te maken. Probeerde ik hier ook eens voorzichtig, maar ik brand m'n vingers er niet meer aan:maniac:

En ja, ook ik juich gewoon voor Max en voor niemand anders hoor. Daar niet van.
 
Wellicht is het anti Hamilton sentiment hier ietsjes te zwaar aangezet. Ietsjes. Allerlei hele pittige commentaren op de persoon gebaseerd op een heel klein beetje info. Hij zou je moeder nog neuken naast het graf van je vader enzo. Wellicht ietsjes ongefundeerd. Ietsjes.

Ietsjes he..
 
Wellicht is het anti Hamilton sentiment hier ietsjes te zwaar aangezet. Ietsjes. Allerlei hele pittige commentaren op de persoon gebaseerd op een heel klein beetje info. Hij zou je moeder nog neuken naast het graf van je vader enzo. Wellicht ietsjes ongefundeerd. Ietsjes.

Ietsjes he..
Waarbij het niet alleen het rijden is maar het hele BLM mogelijk ook nog iets meespeelt in de discussie.
 
Wellicht is het anti Hamilton sentiment hier ietsjes te zwaar aangezet. Ietsjes. Allerlei hele pittige commentaren op de persoon gebaseerd op een heel klein beetje info. Hij zou je moeder nog neuken naast het graf van je vader enzo. Wellicht ietsjes ongefundeerd. Ietsjes.

Ietsjes he..
WAT? HEEFT HIJ DAT ECHT GEDAAN? zIe Je wEl, iK zEi ToCh DaT hEt eEn IdIoOt Is?!?!?!?!?
 
Kennelijk zijn hier toch wat liefhebbers van die zogenaamde "GOAT" :sick:

Heel klein beetje info?
Ga de info maar niet noemen want dan is pagina 502 volledig benut..:rolleyes:

Iemand die respect pretendeert met zijn knielen/shirtjes/etc. maar vervolgens iemand de bandenstapel inrost, heel hypocriet feest viert, alles via de media speelt en stiekem een boost op zijn auto mag krijgen en schijnstraffen krijgt. Mag je dan anti zijn?? Ja dat MAG!
 
Kennelijk zijn hier toch wat liefhebbers van die zogenaamde "GOAT" :sick:

Heel klein beetje info?
Ga de info maar niet noemen want dan is pagina 502 volledig benut..:rolleyes:

Iemand die respect pretendeert met zijn knielen/shirtjes/etc. maar vervolgens iemand de bandenstapel inrost, heel hypocriet feest viert, alles via de media speelt en stiekem een boost op zijn auto mag krijgen en schijnstraffen krijgt. Mag je dan anti zijn?? Ja dat MAG!

Ietsjes he.. ietsjes.

Ik vind je in deze post ook weer heel veel onderbuik gevoelens eruit gooien. De bewust in een bandendstapel rossen. De zogenaamde cheat auto. De schijnstraffen. Je mag het vinden. Ik ga jou ook zeker niet overtuigen. Maar voor mij zijn het vooral aannames.
 
Kennelijk zijn hier toch wat liefhebbers van die zogenaamde "GOAT" :sick:

Heel klein beetje info?
Ga de info maar niet noemen want dan is pagina 502 volledig benut..:rolleyes:

Iemand die respect pretendeert met zijn knielen/shirtjes/etc. maar vervolgens iemand de bandenstapel inrost, heel hypocriet feest viert, alles via de media speelt en stiekem een boost op zijn auto mag krijgen en schijnstraffen krijgt. Mag je dan anti zijn?? Ja dat MAG!
Nee, ik ben geen liefhebber. Ja, ik vind hem ook hypocriet soms en ook vind ik hem ook soms een vingerige phallus. Maar dat is nog wel wat anders dan hoe hij hier ook wel eens weggezet wordt.

Remy verwoordde het mooi imo: Elk mooi verhaal heeft een antagonist nodig. En zo zie ik Lewis ook, de 'opponent'. Dat betekent echter niet dat ik geen positief woord van hem uit mijn strot kan krijgen, of dat ik met elke actie over het knielen / BLM of zijn mode begin. Hij is gewoon een sportman van het verkeerde team. Maar als persoon zou ik hem gewoon een hand geven hoor, zoals je doet met mensen onderling.
 
Dat verschillen we van mening. Ook dat mag. Maar vergeef me. Ik hoop dat iemand hem er af rost zondag. Iets met een rekening vereffenen over het hele seizoen!
Dit was niet nodig geweest als het normaal was gegaan want dan hadden we al een Nederlandse wereldkampioen.
 
Geen fan zijn en objectief zien dat het wel een van de beste coureurs in het veld is, dat kan zeker.

En ook de beste heb ik twijfels over als je altijd het snelste materiaal hebt gehad.
De beste had zondag niet naar Ocon gekeken bij de start maar gewoon het gat waar Max indook afgeschermd. Behoorlijk amateuristisch.
 
Bookies zijn er uit..

894605b7a09f60f035bcd62e7190b33e.png
Als jij nou ff €100,- op Lewis zet, dan hebben we zondag feest :party::party:
 
Terug
Bovenaan Onderaan