Formule 1

Goede gast die Jordon, strak commentaar, zeker voor n Brit een knap staaltje objectiviteit en n duidelijke liefde voor de sport en spanning in de strijd.
 
Tja, en andere zullen zeggen dat RB niet eerlijk is. We gaan t gewoon zien komend weekend.
Als je de Nederlandse politiek al gepolariseerd vindt, moet je de formule 1 media / experts / volgers eens zien de afgelopen paar dagen. Alleen daarom al vind ik het geen probleem dat het na zondag ook klaar is, en dat we weer wat tot rust kunnen komen. Man, je kunt geen normaal gesprek meer erover hebben of het escaleert volledige de pan uit.
 
Als je de Nederlandse politiek al gepolariseerd vindt, moet je de formule 1 media / experts / volgers eens zien de afgelopen paar dagen. Alleen daarom al vind ik het geen probleem dat het na zondag ook klaar is, en dat we weer wat tot rust kunnen komen. Man, je kunt geen normaal gesprek meer erover hebben of het escaleert volledige de pan uit.
Hoe bedoel je dat :mad: :mad: :mad: je moet gewoon je muil houden :maniac: :maniac: :maniac:
 
Bookies zijn er uit..

894605b7a09f60f035bcd62e7190b33e.png
 
Nee, maar blinde adoratie is wel heel creepy. Maar goed, let's move on.

Heeft dat met adoreren te maken? Nee.
Je bent toch voor een landgenoot. Laat die landgenoot nou ook nog een PSV-er zijn. Keuze maakt het dan wel makkelijker.
Dan neem ik nog niet eens zijn rijstijl mee wat natuurlijk zeer interessant is. Daarnaast heeft hij dit jaar een competitieve auto en wordt hij ontzettend tegen gewerkt door of de FIA of Lewis.

Wie is hier nu de objectiviteit verloren? Of kijk je alleen samenvattingen op Sky Sports? of kijk je überhaupt wel eens een raceweekend (zaterdag/zondag)?
 
Terug
Bovenaan Onderaan