Fodé Fofana (A)

Sinds 1 januari 2021 bij JPSV, kortom, 2.5 jaar daar, maar hij bijna 1 jaar geblesseerd is geweest. Nu roepen dat het tijd is voor vertrek geeft m.i. een tekort realiteitszin weer.
Het is niet alleen dat hij 20 is en daardoor beter Eredivisie kan spelen, maar ook dat hij anders in JPSV de plek ook weer ophoudt voor Robin v Duiven, Jason die zijn minuten maakt of Jasper Uneken. Er moet ook doorstroom zijn bij een ploeg als Jong, zeker op posities waar nieuwe aanwas is.

Lekker naar onderkant / middenmoot Eredivisie. Er schijnt veel interesse te zijn. Laat het maar zien.
 
Ik ben nog steeds erg gecharmeerd van Fodé. Heeft optisch/motorisch alle kenmerken van een wereldspits, beetje zoals Maxi. Alleen ook bij hem zit het fysiek tegen. Ik hoop dat ze hem verhuren. Zie hem nog wel doorbreken, figuurlijk, anderszins letterlijk
 
Ik ben nog steeds erg gecharmeerd van Fodé. Heeft optisch/motorisch alle kenmerken van een wereldspits, beetje zoals Maxi. Alleen ook bij hem zit het fysiek tegen. Ik hoop dat ze hem verhuren. Zie hem nog wel doorbreken, figuurlijk, anderszins letterlijk
Scoort hij niet een beetje weinig?
 
Willem II is geïnteresseerd, Fodé zou zelf willen wachten op een club uit de Eredivisie. Een definitief vertrek is ook niet uitgesloten.
 
Ik denk niet dat er een eredivisie club is die zijn vingers aan fode wil branden, blijft de vraag of hij eigenlijk andere spelers bij jong in de weg loopt?
V Duiven zal wel wat minuten op eredivisie niveau gaan maken dus wat dat betreft maakt het niet uit of fode bij W2 of bij ons in de keukenkampioen speelt.
 
Hij moet wel een keer gaan laten zien dat hij een heel seizoen fit kan blijven. Maar verhuren moet sowieso gebeuren want hij begint nu ook de jongere generatie spitsen in de weg te staan, hij begint te oud te worden om voor Jong te spelen.
Bij hem kun je gewoon geduldig afwachten itt een Romero die miljoenen opslurpt. Hij is wat mij betreft de enige spits bij PSV die alles heeft. Van Duiven, goaltjesdief, maar eigenlijk te klein voor een spits. Luuk de Jong, mist snelheid en techniek aan de bal. Pepi mist van alles wat. Ik hoop echt dat Fofana nog gaat doorbreken. Heeft voor mij evenveel potentieel als Xavi.
 
Ik denk niet dat er een eredivisie club is die zijn vingers aan fode wil branden, blijft de vraag of hij eigenlijk andere spelers bij jong in de weg loopt?
V Duiven zal wel wat minuten op eredivisie niveau gaan maken dus wat dat betreft maakt het niet uit of fode bij W2 of bij ons in de keukenkampioen speelt.
Je hebt ook nog Uneken waar ook veel van wordt verwacht.
 
Klopt, ik denk ook niet dat Uneken PSV-1 gaat halen.
Het is een Bosschenaartje he, die moet je nooit afschrijven. Bij O18 best wat aardig gescoord en contract verlengd tot 2025. Bij psv hebben ze wel vertrouwen in hem
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Terug
Bovenaan Onderaan