PSVkanalles
International
De nieuwe Arjen Robben dus!Ik vrees ervoor. Voor mijn gevoel toch te blessuregevoelig.

De nieuwe Arjen Robben dus!Ik vrees ervoor. Voor mijn gevoel toch te blessuregevoelig.
Zou die jongen zonder angst een brood bij de bakker gaan halen?Helaas is Fofana geblesseerd uitgevallen tijdens de wedstrijd van Jong PSV tegen Willem 2. Aan de beelden te zien schiet het in zijn hamstring, zag er niet al te ernstig uit eigenlijk, maar zal er dus weer een paar weken uit liggen.
Papier macheDe man van… ja zeg het maar jongens: suiker, glas, chocola?
Voor de laboranten onder ons: dekglaasje.Papier mache
Op de Herdgang ligt geen kunstgras wel?De man van… ja zeg het maar jongens: suiker, glas, chocola? Echt jammer. Hij heeft in 10 minuten tijd echt goede dingen laten zien. Misschien moeten ze voorzichtig zijn met hem en niet steeds laten opdraven op al die kunstgrasvelden.
Toch zit er nooit echt schot in zo. Het moet wel een keer gaan gebeuren voor hem dat ie minimaal een halfjaar gewoon vol wedstrijden kan spelen.Op de Herdgang ligt geen kunstgras wel?
Maar idd, lijkt me gewoon te snel weer opgetraind. Beetje hetzelfde als met Noni.
Ik ben eigenlijk allang blij dat het slechts een spiertje is en niks met zijn knie. Dus over een paar weken is ie er wel weer.
Ja precies. Ik blijf wel fan hoor.Toch zit er nooit echt schot in zo. Het moet wel een keer gaan gebeuren voor hem dat ie minimaal een halfjaar gewoon vol wedstrijden kan spelen.
Is alweer stuk toch??Deze speler kan ook echt wel wat worden, hoop dat ze hem nu een goede kans geven (als hij maar wat heel blijft....)
Geen lichaam voor topsport. Snel afscheid van nemen.Is alweer stuk toch??
Geen lichaam voor topsport. Snel afscheid van nemen.
Paar weken, dus die haalt Maccabi welPaar weken, dat is in PSV taal zo'n anderhalf jaar