Fodé Fofana (A)

Hoetierick

Administrator
Administrator
Jij vertrouwt blindelings op het oordeel van de trainer, ik niet. Jij redeneert: wissels Schmidt tegen benfica waren top, want hij is de trainer, hij zal het vast goed zien. Ik redeneer niet zo.
De wissels tegen Benfica waren niet top, want de bezetting was niet top. Tot nu toe staat er een heel logisch elftal. En Schmidt is niet te beroerd om een vergruisde speler in te brengen omdat de goede man schijnbaar iets goed heeft laten zien op de training. Dus ja, dan durf ik op zijn oordeel te vertrouwen.

Retro Willems

Assistent Coach
Ten eerste zijn er nog maar bar weinig wedstrijden geweest die dusdanig in the pocket waren dat je gaat experimenteren. En ten tweede is het spel bij een 4-0 meestal anders van karakter dan dat bij een 0-0.
Maar misschien moeten we ook eens af van het idee dat elke speler die net uit de Pampers is minimaal een basisplaats in het eerste moet krijgen.

Als Madueke ze er niet links en rechts had ingeschoten de eerste wedstrijden van het seizoen en ik had gepleit voor meer speelminuten voor veelbelovende talenten dan had je waarschijnlijk dit argument er ook tegenover gezet. Psv kan niet concureren met de City's en Psg's van deze wereld qua salarissen maar wel qua perspectief om je te ontwikkelen. Daarom kun je in de toekomst weer een Malen of Madueke warm maken voor komst naar psv. Met jouw pamper argument kil je de laatste troef die je hebt voor een club als psv.

Edit: nog ingaand op jouw vraag welke wedstrijden in de pocket waren. Gala en Midtylland na 1 wedstrijd. Groningen na de 52e minuut.

En als ze dan een contract krijgen voor 4 jaar foeteren dat ze een contract krijgen voor 4 jaar.

Mauro zal op zijn 50e nog steeds ogen als een talent maar dat betekent niet dat hij dat nog is. Mauro heeft met Bergwijn in JPSV gespeeld. Kun je nagaan.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: IPF

Retro Willems

Assistent Coach
De wissels tegen Benfica waren niet top, want de bezetting was niet top. Tot nu toe staat er een heel logisch elftal. En Schmidt is niet te beroerd om een vergruisde speler in te brengen omdat de goede man schijnbaar iets goed heeft laten zien op de training. Dus ja, dan durf ik op zijn oordeel te vertrouwen.

Benfica had achterin alles potdicht staan en stond te loeren op balverlies van psv. Dan moet elke pass strak en op maat zijn om hun verdediging kapot te spelen. Dan breng je geen Bruma of Vertessen in die niet bekend staan om hun balvastheid. De trainingen waar je op blijft terugvallen creëert een rookgordijn om Schmidt in al zijn keuzes te steunen maar je maakt mij niet wijs dat bruma en vertessen a la iniesta magneten aan hun voetbalschoenen hadden op de trainingen

Buitenspelgoal

International
Scoorde blijkbaar vandaag de winnende tegen dat Duitse team. Goed, 4e klassers, maar toch. Speelde een half uurtje mee en lijkt weer fit te zijn. Hopelijk blijft ie fit, want het is toch een interessante speler. Hij blijft voorlopig ook bij de A-selectie.

EricAddo

Terreinknecht
Scoorde blijkbaar vandaag de winnende tegen dat Duitse team. Goed, 4e klassers, maar toch. Speelde een half uurtje mee en lijkt weer fit te zijn. Hopelijk blijft ie fit, want het is toch een interessante speler. Hij blijft voorlopig ook bij de A-selectie.
Eens, lijkt mij oprecht ook een kanshebber tot basisspeler de komende jaren.

Bovenaan Onderaan