Fodé Fofana (A)

Het is een Bosschenaartje he, die moet je nooit afschrijven. Bij O18 best wat aardig gescoord en contract verlengd tot 2025. Bij psv hebben ze wel vertrouwen in hem

Ik hoop het altijd, van elke jeugdspeler van PSV, maar ik denk helaas dat er wat talentvollere aanvallers rondlopen dan Uneken
 
Hey Bas heb jij zo inzichtelijk wie er nu allemaal nieuw (doorgeschoven) bij de jong selectie zaten?
 
Speelt dus de rest van het seizoen bij Willem 2. Aparte keuze wel
Bij JPSV zal men de voorkeur aan V Duiven geven, als Fofana bij Willem II basisspeler wordt snap ik het wel. Zit ie daar ook op de bank dan is deze move slechts financieel ´aantrekkelijk´ omdat je zijn loonkosten (deels) uitspaart. Maar dan moeten er ook geen clausules aan vast zitten dat Willem II bv 5% krijgt als we tzt Fofana verkopen. Overigens zijn de loonkosten redelijk klein tov de begroting van PSV, dus ik ga maar duimen dat ie veel mag spelen.
 
Volgens mij speelde Fofana en Den Duif laatst samen in de voorhoede.

Willem II is wel een stapje hoger dan JPSV. Meer eredivisieachtig, maar dan in de KKD. Dus vanuit dat opzicht…verandering van spijs doet eten.
 
Volgens mij speelde Fofana en Den Duif laatst samen in de voorhoede.

Willem II is wel een stapje hoger dan JPSV. Meer eredivisieachtig, maar dan in de KKD. Dus vanuit dat opzicht…verandering van spijs doet eten.
Mwah, niet helemaal mee eens. Had hem liever bij JPSV gehouden als ie slechts bij een club in de KKD terecht kan. Dan heb je hem dichter bij huis, kun je hem beter monitoren. En mits blessurevrij, verwacht ik echt wel dat ie obv zijn voetbalkwaliteiten van toegevoegde waarde had kunnen zijn voor PSV 1. Van Duiven gaat naar Heracles. Dan heb je Uneken en Fofana voor de spits bij Jong. En de verandering van spijs zit hem bij hem om blessurevrij een seizoen te kunnen vervolmaken.
 
Mwah, niet helemaal mee eens. Had hem liever bij JPSV gehouden als ie slechts bij een club in de KKD terecht kan. Dan heb je hem dichter bij huis, kun je hem beter monitoren. En mits blessurevrij, verwacht ik echt wel dat ie obv zijn voetbalkwaliteiten van toegevoegde waarde had kunnen zijn voor PSV 1. Van Duiven gaat naar Heracles. Dan heb je Uneken en Fofana voor de spits bij Jong. En de verandering van spijs zit hem bij hem om blessurevrij een seizoen te kunnen vervolmaken.
Oh, kak, was ff vergeten dat Van Duiven dit seizoen uitvliegt. Dan is het minder logisch ja.
 
Vroeger was Vitesse iets waar spelers die bij Chelsea niet aan de bak kwamen naartoe gingen... nu zijn dat spelers van PSV.
 
Terug
Bovenaan Onderaan