Play-With-Style
Jeugdspeler
inderdaad iedereen die op zondagavond de samenvattingen van de Eredivisie kijkt kan met dezelfde spelers als Brands komenHet netwerk van Brands is om te janken, de enige speler die ik vooraf niet kende was Peruzzi..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
inderdaad iedereen die op zondagavond de samenvattingen van de Eredivisie kijkt kan met dezelfde spelers als Brands komenHet netwerk van Brands is om te janken, de enige speler die ik vooraf niet kende was Peruzzi..
Toch is het best spannend. 3 (Bommel, Lens, Mertens ) van je toppers kwijt en vooralsnog alleen Bruma en Jozefzoon ervoor terug. Ik ben nog niet bepaald lyrisch.
Depay als eerste back-up kan echt niet. Die jongen moet nú de kans krijgen. Je hebt toch wel meegekregen welke koers de club heeft gekozen?
Compleet overbodig? Begin eens te tellen, als je wil. Dubbele bezetting voor de flanken, waarbij je moet meenemen dat Narsingh nog wel een poosje nodig heeft, en we ook een goed Jong PSV op de been moeten brengen om in de JL mee te draaien.
Depay als eerste back-up kan echt niet. Die jongen moet nú de kans krijgen. Je hebt toch wel meegekregen welke koers de club heeft gekozen?
Ik wel, krijg enorm veel zin in het nieuwe seizoen. Mijn verwachtingen zijn niet zo hoog, lekker een seizoen ballen met spelers die allen potentie hebben.
Ex-Ajacied, ik moet kotsen![]()
Ach je houd altijd hoop.Brands had toch gezegd dat 'we misschien nog iets moeten doen op die positie', toen hem gevraagd werd hoe we het probleem met Narsingh op gingen lossen, nadat bekend werd dat hij de start van het seizoen niet ging halen. Dan weet je toch genoeg bij Brands, als het om een voorhoedespeler gaat...
Brands had toch gezegd dat 'we misschien nog iets moeten doen op die positie', toen hem gevraagd werd hoe we het probleem met Narsingh op gingen lossen, nadat bekend werd dat hij de start van het seizoen niet ging halen. Dan weet je toch genoeg bij Brands, als het om een voorhoedespeler gaat...
Jij was er nog niet, in '88 zeker?Ex-Ajacied, ik moet kotsen![]()
[...]
Jong PSV kun je trouwens aanvullen met A1 junioren, als je toch zo graag dat nieuwe beleid wilt toepassen. Is goed voor de ontwikkeling van die jongens, en we kunnen toch niet degraderen.
[...]
Is er bekend hoeveel dit grapje gekost heeft? Dat zal mijn mening over deze actie namelijk wel beinvloeden...
ik gok 1,5 miljoen of nog iets minder
Wat heb je er op tegen, dan? Wijnaldum en Narsingh zijn in principe prima spelers voor de rechtsbuitenpositie. Daar moet je niet iemand met het profiel van Assaidi voor halen. Dan is een aanvulling als deze een zeer begrijpelijke move. Normaal zou je iemand als Van Overbeek doorschuiven, maar die kan lekker een jaartje in de Jupiler League gaan ballen. Ik vind het prima zo.
Op Vi.nl wordt gemeld dat Twente ook geinteresseerd was, maar dat er eerst geld vrij zou moeten komen. Zou dat dan om 1,5 miljoen gaan? Ik hoop dat het waar is...