Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Dan word ik langzamerhand wel nieuwsgierig naar de nieuwe spits/buitenspeler.
Samba Sam. Nu nog te duur. Op 31 januari ineens toch betaalbaar.
Jammer... Goeie gozer, voorbeeldige prof, en voor de breedte een nuttige speler - met zijn snelheid had je toch een extra wapen. Ik hoop dat hij veel speeltijd krijgt.
Samba Sam? Men doelt op die knakker die elke keer als de druk en het tempo hoog werd de bal blind naar een tegenstander trapte? Die?
Ik ben ook geen fan, maar hij had tegen PSV wel een schitterende assist bij de 0-1.
In ieder geval nooit meer dan 4 miljoen waard.
Lampard haalt Jozefzoon naar Derby County
Florian Jozefzoon vervolgt zijn loopbaan bij Derby County. De 27-jarige Nederlander komt over van Brentford en tekent een contract voor drie seizoenen bij de club van manager Frank Lampard. "Florian stond vanaf het moment dat ik hier kwam bovenaan mijn verlanglijstje", zegt Lampard die bezig is aan zijn eerste seizoen als hoofdcoach. "Ik heb hem vorig jaar hard zien werken bij Brentford. Het is fantastisch dat we deze deal rond hebben gekregen." (Bron: Derby County)