Florian Jozefzoon (A)

Als je aan een nieuw team en speelwijze gaat bouwen, is het tijdelijk omgooien van het systeem wel het laatste dat je moet doen. Daarbij vind ik het wel erg risicovol om het seizoen in te gaan met Bakkali als eerste en enige backup voor de flanken. Dat kan gewoon niet.

Eens. Er word hier door velen ook wel erg makkelijk over spelen in het eerste gedacht. Een buitenspeler, talentje bij de A1? Direct bij de selectie. Zo werkt dat natuurlijk niet. Zelfs grote talenten als Depay en Locadia zullen rustig gebracht moeten worden. Het zelfde geld voor Bakkali, en in mindere mate voor Van Overbeek, waarvan voor mij wel al duidelijk is dat het nooit iets gaat worden. Ik lees de reacties hier over Bakkali dan ook met stijgende verbazing. Die jongen heeft hooguit een aantal keer meegetraind, en hij moet al meteen eerste back-up worden bij een kampioenskandidaat :D
 
Ja, ik ergerde me kapot aan die vent, maar Lens was toch alleen Amsterdammer?

...uit o.a. de jeugd van Ajax

Edit: En los van de lichting van '88 heb ik enorm genoten van Wim Jonk en Jan Wouters op ons middenveld. Wat een vormgevers. Prachtig. Dat waren leuke jaren om naar PSV te kijken.
 
Ik vind het weer zo'n 'net niet aankoop'. Gefaald bij Ajax, beetje opgebloeid bij RKC en ineens is hij voor Brands goed genoeg :confused: Maar goed, hij is gratis. En sowieso een betere en goedkopere optie dan Assaidi lijkt mij.

Is niet gratis. Had nog een jaar contract bij RKC.
 
Daar heb je het niet over. Je hebt het over het feit dat 'ie van ajaks komt. Velen gingen hem voor en velen waren bij ons succesvol.
Als je het hebt over het niveau, dan moet je dat zeggen. Daar komt de naam ajaks niet bij kijken.
Kom op man. Er zijn maar weinig mensen die zo'n grondige hekel aan ajaks hebben als ik. Maar zodra een speler ons shirt aan trekt is hij PSV'er. Als hij dan vervolgens niet goed genoeg blijkt te zijn, dan is die PSV'er niet goed genoeg.
Zolang ie alles geeft moedig ik hem net zo hard aan als ieder ander, maar ik heb mijn twijfels daarbij. Maar goed we zullen het zien.
 
Wat hadden we dan moeten doen, volgens jou? Een betere speler halen voor de flanken? Dan had je Depay geblokkeerd, en dán hadden we jou eens moeten horen! En je vergeet dat we een goed Jong PSV op de been moeten brengen voor in de Jupiler League. Dat is net het perfecte podium voor een jongen als Van Overbeek, die je normaal misschien al zou doorschuiven om op de bank te zitten totdat Narsingh terugkomt.
Het gaat er om dat je nu weer geld gaat neertellen voor onzekere faktoren, terwijl je die onzekerheid ook al bij de jeugd hebt, alleen die kosten geen geld. Hij komt overigens niet voor de positie van Depay, want hij speelt op rechts. Als je Narsingh nog een hele tijd moet missen en je het moet hebben van de overbodige Jozefzoon en je ook geld voor hem moet betalen, dan vind ik dat erg.
Laat Wijnaldum daar spelen, want dat deed ie uitstekend bij Jong Oranje en een nummer 10 gaat hij toch niet worden, aangezien Maher straks komt. Nou en daarachter kun je nog van Overbeek neerzetten. Dan doet ie maar niet mee met Jong PSV, want de prioriteit ligt nog altijd bij het eerste. Belachelijke aankoop. Voegt niets toe en we moeten hier niet doen alsof 2 miljoen of zulke bedragen maar niets zijn.
 
Ik krijg het idee dat Bakkali bij velen al zo sterk geacht wordt, dat hij het eerste prima aan zou kunnen. Waar heeft hij dat bewezen? Ik zie nog dat ventje dat leuke acties kan maken, maar nog totaal niet is opgewassen tegen sterke verdedigers. Ik denk dat een jaar JL juist fantastisch zou zijn voor zijn ontwikkeling. Veel spelen, fysieke weerstand, lage druk, lekker voetballen.
 
Eens. Er word hier door velen ook wel erg makkelijk over spelen in het eerste gedacht. Een buitenspeler, talentje bij de A1? Direct bij de selectie. Zo werkt dat natuurlijk niet. Zelfs grote talenten als Depay en Locadia zullen rustig gebracht moeten worden. Het zelfde geld voor Bakkali, en in mindere mate voor Van Overbeek, waarvan voor mij wel al duidelijk is dat het nooit iets gaat worden. Ik lees de reacties hier over Bakkali dan ook met stijgende verbazing. Die jongen heeft hooguit een aantal keer meegetraind, en hij moet al meteen eerste back-up worden bij een kampioenskandidaat :D

Kampioenskandidaat? Directe plaatsing voor Europees voetbal is met de huidige selectie het hoogst haalbare.
 
Omdat Assaidi te idioot voor woorden is en Jozefzoon een prima back-up is voor zowel Narsingh als Depay.

Exact mijn gedachte.

Cocu kent Van Overbeek prima, en acht hem nog niet klaar voor PSV 1. Die zal gewoon een heel jaar met Jong PSV in de JL meedraaien. Ik vind dit een prima transfer. Narsingh lijkt nog een tijdje uitgeschakeld, en Jozefzoon is dan een prima aanvulling voor de selectie.

Precies. Volgens mij is Jozefzoon ook nog inzetbaar in Jong PSV.

Ex-Ajacied, ik moet kotsen :braak:

Ach, daar hebben er zo veel van bij PSV gespeeld. Jozefzoon zie ik ook echt niet als ex-Ajacied.

ik gok 1,5 miljoen of nog iets minder

Ik las een interview met Van As (de TD van NAC), die was al blij met verkopen van enkele tonnen. Ik verwacht eigenlijk een ton of 5 voor Jozefzoon. Daarom is het ook prima. Ik verwacht er niet veel, maar het is een betaalbare gok en houdt plek open voor Depay en Narsingh. Nu moeten Jozefzoon en Bakkali (en Wijnaldum) maar laten zien, dat zij ook die positie ook kunnen spelen.
 
Het gaat er om dat je nu weer geld gaat neertellen voor onzekere faktoren, terwijl je die onzekerheid ook al bij de jeugd hebt, alleen die kosten geen geld. Hij komt overigens niet voor de positie van Depay, want hij speelt op rechts. Als je Narsingh nog een hele tijd moet missen en je het moet hebben van de overbodige Jozefzoon en je ook geld voor hem moet betalen, dan vind ik dat erg.
Laat Wijnaldum daar spelen, want dat deed ie uitstekend bij Jong Oranje en een nummer 10 gaat hij toch niet worden, aangezien Maher straks komt. Nou en daarachter kun je nog van Overbeek neerzetten. Dan doet ie maar niet mee met Jong PSV, want de prioriteit ligt nog altijd bij het eerste. Belachelijke aankoop. Voegt niets toe en we moeten hier niet doen alsof 2 miljoen of zulke bedragen maar niets zijn.

Als we 2 miljoen hebben betaald voor Jozefzoon ben ik het helemaal met je eens. Maar daar geloof ik niks van, dus ik ben het pertinent met je oneens.
 
Kijk Jozefzoon ís natuurlijk wel een goede aankoop als back-up, maar ik vind het ongeloofwaardig en niet passen in het huidige beleid van PSV.
 
En inderdaad dus een overgangsjaar zoals ik verwachtte en ook wel logisch bij zoveel wisselingen. Maar deze aankoop begrijp ik niet. Een mislukking uit de Ajax-opleiding die echt niet overloopt van het talent. Hij werd verhuurd aan RKC en daarna bleef hij daar, maar dat was vechten tegen degradatie.
Dit is geen niveau PSV, ook niet als overbrugging. Jammer!
 
Eens. Er word hier door velen ook wel erg makkelijk over spelen in het eerste gedacht. Een buitenspeler, talentje bij de A1? Direct bij de selectie. Zo werkt dat natuurlijk niet. Zelfs grote talenten als Depay en Locadia zullen rustig gebracht moeten worden. Het zelfde geld voor Bakkali, en in mindere mate voor Van Overbeek, waarvan voor mij wel al duidelijk is dat het nooit iets gaat worden. Ik lees de reacties hier over Bakkali dan ook met stijgende verbazing. Die jongen heeft hooguit een aantal keer meegetraind, en hij moet al meteen eerste back-up worden bij een kampioenskandidaat :D
Nee Jozefzoon die staat er wel meteen straks maar onze talenten niet:rolleyes:
 
Mijn dag kan niet meer stuk: Bruma vastgelegd voor 4 jaar. Jozefzoon (surprise !!!, zelfs Thijs en Rik zagen dit niet aankomen !!) voor 3 jaar vastgelegd en Assaidi mogelijk gehuurd of gekocht van Liverpool. Prima stand-inns van Depay en Narsingh, concurrenten en bij schorsing/blessures, prima vervangers ! Als Brands ook nog dit weekend Maher weet vast te leggen, dan ben ik voor de komende weken een meer dan gelukkig PSV-supporter !!! Nu nog 2 á 3 verdedigers erbij en proberen Pieters enDereick te verkopen en wellicht Tyton nog verkopen en Gomes voor hem in de plaats halen en tot slot zou ik graag nog een ECHTE GOALGETTER erbij willen, want heel veel vertrouwen in Locadia en Matavz heb ik nog steeds niet. Hopelijk kunnen we Matavz nog verkopen en voor hem in de plaats een goeie spits erbij halen.....maar nogmaals, met de huidige stand van zaken, kan mijn dag niet meer stuk ....FORZA PSV !!
 
En inderdaad dus een overgangsjaar zoals ik verwachtte en ook wel logisch bij zoveel wisselingen. Maar deze aankoop begrijp ik niet. Een mislukking uit de Ajax-opleiding die echt niet overloopt van het talent. Hij werd verhuurd aan RKC en daarna bleef hij daar, maar dat was vechten tegen degradatie.
Dit is geen niveau PSV, ook niet als overbrugging. Jammer!

Dat is bijna een garantie voor succes, weggestuurd worden bij ajax. Natuurlijk, er zijn er bij die echt floppen, maar Lens, Elia, Moisander...leuke namen toch ;)
 
Mijn dag kan niet meer stuk: Bruma vastgelegd voor 4 jaar. Jozefzoon (surprise !!!, zelfs Thijs en Rik zagen dit niet aankomen !!) voor 3 jaar vastgelegd en Assaidi mogelijk gehuurd of gekocht van Liverpool. Prima stand-inns van Depay en Narsingh, concurrenten en bij schorsing/blessures, prima vervangers ! Als Brands ook nog dit weekend Maher weet vast te leggen, dan ben ik voor de komende weken een meer dan gelukkig PSV-supporter !!! Nu nog 2 á 3 verdedigers erbij en proberen Pieters enDereick te verkopen en wellicht Tyton nog verkopen en Gomes voor hem in de plaats halen en tot slot zou ik graag nog een ECHTE GOALGETTER erbij willen, want heel veel vertrouwen in Locadia en Matavz heb ik nog steeds niet. Hopelijk kunnen we Matavz nog verkopen en voor hem in de plaats een goeie spits erbij halen.....maar nogmaals, met de huidige stand van zaken, kan mijn dag niet meer stuk ....FORZA PSV !!
Thijs ziet straks een hele andere selectie en dan moet het echte vuurwerk nog komen (tenminste dat denkt ie)
 
Mijn dag kan niet meer stuk: Bruma vastgelegd voor 4 jaar. Jozefzoon (surprise !!!, zelfs Thijs en Rik zagen dit niet aankomen !!) voor 3 jaar vastgelegd en Assaidi mogelijk gehuurd of gekocht van Liverpool. Prima stand-inns van Depay en Narsingh, concurrenten en bij schorsing/blessures, prima vervangers ! Als Brands ook nog dit weekend Maher weet vast te leggen, dan ben ik voor de komende weken een meer dan gelukkig PSV-supporter !!! Nu nog 2 á 3 verdedigers erbij en proberen Pieters enDereick te verkopen en wellicht Tyton nog verkopen en Gomes voor hem in de plaats halen en tot slot zou ik graag nog een ECHTE GOALGETTER erbij willen, want heel veel vertrouwen in Locadia en Matavz heb ik nog steeds niet. Hopelijk kunnen we Matavz nog verkopen en voor hem in de plaats een goeie spits erbij halen.....maar nogmaals, met de huidige stand van zaken, kan mijn dag niet meer stuk ....FORZA PSV !!

:FP::bye:
 
En inderdaad dus een overgangsjaar zoals ik verwachtte en ook wel logisch bij zoveel wisselingen. Maar deze aankoop begrijp ik niet. Een mislukking uit de Ajax-opleiding die echt niet overloopt van het talent. Hij werd verhuurd aan RKC en daarna bleef hij daar, maar dat was vechten tegen degradatie.
Dit is geen niveau PSV, ook niet als overbrugging. Jammer!

Ik word echt moe van dit soort reacties. Geen niveau PSV. Haal je wél iemand van 'het niveau PSV', dan hadden diezelfde forummers steen en been geklaagd dat Depay, Bakkali en ook Narsingh geblokkeerd zouden gaan worden. En als je dan roept dat we helemaal niemand nodig hebben, houd je jezelf voor de gek. Als je elk talentje doorschuift om het eerste van PSV aan te vullen, wordt Jong PSV het lachertje en rode lantaarndrager van de Jupiler League. Hebben jullie daar dan zin in?
 
Nee Jozefzoon die staat er wel meteen straks maar onze talenten niet:rolleyes:

Hij heeft niet alleen in de jeugd van Ajax gespeeld. Ook in het eerste heeft hij kansen gekregen maar kwam schromelijk tekort. Dan hebben we toch onze eigen talenten die kunnen doorstromen? Neen, die vertrekken naar de concurrent en ik snap meer en meer waarom!
 
Terug
Bovenaan Onderaan