Films & TV

Hahaha nee tuurlijk. Je moet gewoon zeggen wat je er van vindt. Ik ga het wel afkijken. Ben - geloof ik - al op de helft.

Heb ik ook gezien. Was leuk. Had nog verder kunnen gaan, vond ik. Maar er is geen seizoen meer aan toegevoegd.
Dat vind ik vaak een pre
 
Nog niet genoend, maar spit de volgende keer eerst even de voorgaande 87 pagina's door om dubbelposts te voorkomen :)
Omdat ik daar geen zin in heb noem ik er nog maar 1, vind ik 1 van de betere miniserie, When they see us. Kan me bijna niet voorstellen dat die nog niet genoemd is. Mooie bijrol voor Trump!!!!
Deze serie is zo’n goed voorbeeld om de doodstraf nooit meer in te voeren. Behalve als je iets crimineels doet en je bent voor Ajax dan.
 
Eurovisie gister, wat een afgang voor NL & BLM gekkies, te pijnlijk gewoon om ze uit te lachen eigenlijk :lmao:
Nederland die denkt pluspunten te scoren met Surinaams crap ( nobody gives a fuck about Suriname, als men überhaupt weet wat of waar het is in europa ) en dan zijn BLM bonuspunten waar europa ook schijt aan heeft, dan zit je op 23ste plek... :lmao:
 
Eurovisie gister, wat een afgang voor NL & BLM gekkies, te pijnlijk gewoon om ze uit te lachen eigenlijk :lmao:
Nederland die denkt pluspunten te scoren met Surinaams crap ( nobody gives a fuck about Suriname, als men überhaupt weet wat of waar het is in europa ) en dan zijn BLM bonuspunten waar europa ook schijt aan heeft, dan zit je op 23ste plek... :lmao:

Broccoli Lives Matter?
 
Eurovisie gister, wat een afgang voor NL & BLM gekkies, te pijnlijk gewoon om ze uit te lachen eigenlijk :lmao:
Nederland die denkt pluspunten te scoren met Surinaams crap ( nobody gives a fuck about Suriname, als men überhaupt weet wat of waar het is in europa ) en dan zijn BLM bonuspunten waar europa ook schijt aan heeft, dan zit je op 23ste plek... :lmao:
Wat ontzettend jammer zag, was vast n bloedmooi liedje en ditto dame die op basis van de hardnekkige anti-surnaamse gevoelens in Finland niet verder kwam? En hoe deed Kroatie het, Q? En wie was jou favoriet? Houd ons niet langer verstoken van jou flijmscherpe analytische blik..!
 
Omdat ik daar geen zin in heb noem ik er nog maar 1, vind ik 1 van de betere miniserie, When they see us. Kan me bijna niet voorstellen dat die nog niet genoemd is. Mooie bijrol voor Trump!!!!
Deze serie is zo’n goed voorbeeld om de doodstraf nooit meer in te voeren. Behalve als je iets crimineels doet en je bent voor Ajax dan.
Ja. Dat was een knappe serie. Frustrerend.
 
Wat ontzettend jammer zag, was vast n bloedmooi liedje en ditto dame die op basis van de hardnekkige anti-surnaamse gevoelens in Finland niet verder kwam? En hoe deed Kroatie het, Q? En wie was jou favoriet? Houd ons niet langer verstoken van jou flijmscherpe analytische blik..!

Kroatië was ruk, viel in eerste kwalificatie al af en dat zou NL ook hebben gedaan mits ze geen thuisvoordeel hadden *
Verder was het allemaal muahhh qua muziek, dat man/wijf/het geval Nikkie dat de aandacht probeert te vestigen op transgenders, Macrooy die weer support zoekt bij BLM, Italianen die blijkbaar een snuifje namen en betrapt werden in een tv-shot, kortom veel randzaken die niks met eurovisie te maken hebben wat het niveau nog meer naar beneden haalden.
  • Positieve reacties op Jeangu Macrooy, maar 0 punten van publiek..
  • ( :lmao: :FP: )
 
Eurovisie gister, wat een afgang voor NL & BLM gekkies, te pijnlijk gewoon om ze uit te lachen eigenlijk :lmao:
Nederland die denkt pluspunten te scoren met Surinaams crap ( nobody gives a fuck about Suriname, als men überhaupt weet wat of waar het is in europa ) en dan zijn BLM bonuspunten waar europa ook schijt aan heeft, dan zit je op 23ste plek... :lmao:
22e anders hoor :biceps:

Maar leuke conclusietrekkingen van je. Eens even kijken, wat is de reden dat UK op 0 eindigt? Europa heeft schijt aan fatboy lives matter?
En Duitsland? Anti anti-haat liedjes?
Of wat te denken van Spanje? Wraak voor de 80jarige oorlog?

Daar heb je vast ook hele goede analyses voor?
 
Eurovisie gister, wat een afgang voor NL & BLM gekkies, te pijnlijk gewoon om ze uit te lachen eigenlijk :lmao:
Nederland die denkt pluspunten te scoren met Surinaams crap ( nobody gives a fuck about Suriname, als men überhaupt weet wat of waar het is in europa ) en dan zijn BLM bonuspunten waar europa ook schijt aan heeft, dan zit je op 23ste plek... :lmao:

Waarom gaat het bij jou nou weer daar over? Wat ben je toch een ontzettend grote droeftoeter. Gatverdamme. Laat het los man.
 
Waarom gaat het bij jou nou weer daar over? Wat ben je toch een ontzettend grote droeftoeter. Gatverdamme. Laat het los man.

Meneer vroeg om aandacht, ik gaf het hem. Nummer was ruk, text was ruk, score was ruk, bonuspunten voot BLM en de niet hetero mensen faalde ook, dan mag je commentaar leveren op zijn algemeen falen, was tenslotte 'tv' ook
 
Terug
Bovenaan Onderaan