Films & TV

Eindelijk eens Undercover gekeken. Leuk 1e seizoen met geloofwaardig acteerwerk en soms ongeloofwaardige scenario's, finale was mwah. Maar heb me ermee vermaakt.
 
Eindelijk eens Undercover gekeken. Leuk 1e seizoen met geloofwaardig acteerwerk en soms ongeloofwaardige scenario's, finale was mwah. Maar heb me ermee vermaakt.
Best leuk, vond ik. Oók seizoen 2.

Ik heb gisteren Vikings uitgekeken. Ik geloof dat daar nog een 2e helft van seizoen 6 komt. Ik weet niet of dit seizoen nu nog nodig was. Maar vermakelijk is het wel.
 
Best leuk, vond ik. Oók seizoen 2.

Ik heb gisteren Vikings uitgekeken. Ik geloof dat daar nog een 2e helft van seizoen 6 komt. Ik weet niet of dit seizoen nu nog nodig was. Maar vermakelijk is het wel.

Ik ook. Ben benieuwd naar seizoen 2. Ik vond de acteurs eigenlijk allemaal overtuigen. D'n Ferry was ook goed als joviale vent die binnen een seconde kan ontploffen.
 
Best leuk, vond ik. Oók seizoen 2.

Ik heb gisteren Vikings uitgekeken. Ik geloof dat daar nog een 2e helft van seizoen 6 komt. Ik weet niet of dit seizoen nu nog nodig was. Maar vermakelijk is het wel.
Vikings zijn we maar mee gestopt na 2 afl in seizoen 5.

na de dood van Ragnar is er eigenlijk niet veel meer aan, vinden wij

Jij vindt t dus nog wel de moeite waard, seizoen 5 en eerste deel seizoen 6?
 
Vikings zijn we maar mee gestopt na 2 afl in seizoen 5.

na de dood van Ragnar is er eigenlijk niet veel meer aan, vinden wij

Jij vindt t dus nog wel de moeite waard, seizoen 5 en eerste deel seizoen 6?
Het is duidelijk minder. Ik ben alleen niet zo goed in stoppen met kijken. Wil toch weten hoe het afloopt.
 
Gisteren met mevr. Mikasa Unbelievable uitgekeken. Leuke serie. Ik vond het heel “echt” geacteerd.
 
Vorig jaar "drei haselnusse fur aschenbroedel" (1973) en gister "frau Holle" (1985) gezien als nieuwe kerst traditie. Prachtige films uit communistische tijd en echt n aanrader voor de kerst.
 
Gisteren The Social Dilemma gezien. Hoewel het echt alleen de negatieve kanten belicht en ik lang niet zo verslingerd ben aan sociale media, ga ik toch echt wel even proberen te minderen dit jaar.
Te beginnen met het eerste en laatste uur van de dag zonder internet door te komen.
 
Gisteren The Social Dilemma gezien. Hoewel het echt alleen de negatieve kanten belicht en ik lang niet zo verslingerd ben aan sociale media, ga ik toch echt wel even proberen te minderen dit jaar.
Te beginnen met het eerste en laatste uur van de dag zonder internet door te komen.
Dat laatste uur vind ik niet zo lastig. Maar het eerste.... lees altijd graag de krant en het forum ‘s morgens.
 
Dat laatste uur vind ik niet zo lastig. Maar het eerste.... lees altijd graag de krant en het forum ‘s morgens.

Klopt zeker als ik werk zoals nu, gaat het wekkertje en 5 minuten later zit ik achter de computer te werken. Thuis is dat heel anders, of samen met mijn dochter ontbijten (dus geen telefoon aan tafel) of lekker wakker worden met koffie, documentaire of een boek of een lange reacite hier op het forum.
 
Terug
Bovenaan Onderaan