Films & TV

Tuurlijk zat daar regie achter.
In minimale/onopvallende maten. De deal was mensen afsluiten en hun ding laten doen, zonder contact met de buitenwereld. Dat is de originele en echte concept. Deze versie is pure sensatie bullshit.

Nu worden ze elke 10 min geroepen voor bullshit door t huis, met vragen spelletjes enz.
 
Ik kijk nu naar CNN om de gekte in Amerika een beetje te volgen. Over 1 uur en 8 minuten gaat het congres de verkiezingen bekrachtigen.
Daarnaast lijken de twee kandidaten voor de democraten de senaatverkiezingen te hebben gewonnen, waardoor het nu 50/50 is in de senaat (en geeft de Vice President de doorslag). De demodraten hebben het huis al en ook het presidentschap, dus het lijkt er op dat beleid maken een stuk makkelijker wordt.

Leuke tv dus. :clap2:
 
Ik kijk nu naar CNN om de gekte in Amerika een beetje te volgen. Over 1 uur en 8 minuten gaat het congres de verkiezingen bekrachtigen.
Daarnaast lijken de twee kandidaten voor de democraten de senaatverkiezingen te hebben gewonnen, waardoor het nu 50/50 is in de senaat (en geeft de Vice President de doorslag). De demodraten hebben het huis al en ook het presidentschap, dus het lijkt er op dat beleid maken een stuk makkelijker wordt.

Leuke tv dus. :clap2:
Ik mik zo ff cspan aan voor de live registratie
 
Misschien is Ratched op Netflix dan wel een aanrader. Prequel van die film over een van de zusters. Schijnt goed te zijn!
 
Nu the Haunting of Bly Manor gestart, wow. Goede suspense en slow build horror/drama met echt interessante characters.
 
Ik wilde toevallig hier plaatsen dat dat een heel leuk tv programma is. Ik kijk zelden gewone tv, maar dit is echt hilarisch. Een aanrader, vind ik.

Mee eens. Eigenlijk zou ik verwachten dat ik het een verschrikkelijk programma zou vinden, maar ik heb echt heel hard gelachen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan