Films & TV

Bacchus

#JeSuisSjakie
Medewerker
Vond je 'm slecht?

Lachen nieuwtje wat betreft dit verhaal trouwens: die griezel Ghislaine M. is vandaag opgepakt door de FBI. Gerechtigheid! Dat ze maar lang mag rotten in de cel.
Nou niet slecht op zich. Maar ik kan daar gewoon niet naar kijken. Word ik echt heel boos van.

Vedette

Arthur Shelby Jr.
Ik vind op het moment het ergste van het verhaal dat rondom die Prince Andrew alles stinkt in de Epstein-affaire (tuurlijk wist jij nog precies dat je die ene dag zoveel jaar geleden een pizza ging eten met je familie, joh) en dat ie zich kan verschuilen achter z'n "royal" status wat betreft verdere vervolging.

Ongezouten

Trainer Coach
Ik vind op het moment het ergste van het verhaal dat rondom die Prince Andrew alles stinkt in de Epstein-affaire (tuurlijk wist jij nog precies dat je die ene dag zoveel jaar geleden een pizza ging eten met je familie, joh) en dat ie zich kan verschuilen achter z'n "royal" status wat betreft verdere vervolging.
Pizza ... :unsure: :maniac:

-040-

Trainer Coach
Die zal nu wel nerveus worden, bang dat miss Maxwell gaat praten. Maar als een Trump destijds al aangaf dat sommige meisjes aan de jonge kant waren, dan weet je dat het zaakje stinkt.

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Ik heb Sunderland till I die gisteren afgekeken. Ik vond de eerste afleveringen niet pakkend, maar vanaf de 3e/4e afllevering zat ik er aardig. Het is wel een aanrader. Ook mooi om te zien hoeveel supporters er zelfs nog in de League One blijven kijken.

Waaronder overigens onze eigen Robbin Ruiter. Onvoorstelbaar hoe een reservekeeper uit de League One door PSV opgepikt wordt.

robpsv11

Grammatifaler
Ik heb Sunderland till I die gisteren afgekeken. Ik vond de eerste afleveringen niet pakkend, maar vanaf de 3e/4e afllevering zat ik er aardig. Het is wel een aanrader. Ook mooi om te zien hoeveel supporters er zelfs nog in de League One blijven kijken.

Waaronder overigens onze eigen Robbin Ruiter. Onvoorstelbaar hoe een reservekeeper uit de League One door PSV opgepikt wordt.
Prachtige serie inderdaad. Je weet dat ze er keihard afgaan, maar toch hoop je gewoon dat ze niet degraderen. Tweede seizoen nog niet helemaal afgekeken. Wel mooi dat ze echt alle facetten van de club erin meenemen, dat je ook een inkijkje krijgt in bijvoorbeeld de transfermarkt en deadline day. Vanaf de zijlijn is het makkelijk zeiken, uiteindelijk zou ik toch niet graag in de schoenen staan van zo'n TD.

Bovenaan Onderaan