Films & TV

Ah leuk, de Eurovisie Songfestival song van Nederland is uitgelekt, alleen jammer dat 93% van de Nederland geen shit van de text kan begrijpen :sleep: Joost was kansloos en clown, dit is weer ander level kansloos
Bookies denken er anders over

bafkreie3wdzxywvfsmp5wbdjnnq4t7kgyqc7azy5j32fqpz5xcix6giuyq@jpeg

Zooo, 8 seizoennen Dexter zijn op, nu kijken of ik naar die 2 dexter-spinoff's ga kijken of heel ander serie moet zoeken hmm.. Lastig lastig

Disney+ aangeschaft! Best prima aanbod, niet geweldig.

Lion King 🃏🃏🃏🃏🃏
Lion King remake 🃏🃏1/2
Lilo & Stitch 🃏🃏🃏🃏
Raya and the Last Dragon 🃏🃏🃏1/2

Verder nog op Netflix Late Night with the Devil (🃏🃏1/2) en op Prime The Order (🃏🃏🃏🃏) gekeken. Laatste is een aanrader! Gaat over een agent (Jude Law) die het opneemt tegen de leider van White Power-gasten (Nicholas Hoult).

Disney+ aangeschaft! Best prima aanbod, niet geweldig.

Lion King 🃏🃏🃏🃏🃏
Lion King remake 🃏🃏1/2
Lilo & Stitch 🃏🃏🃏🃏
Raya and the Last Dragon 🃏🃏🃏1/2

Verder nog op Netflix Late Night with the Devil (🃏🃏1/2) en op Prime The Order (🃏🃏🃏🃏) gekeken. Laatste is een aanrader! Gaat over een agent (Jude Law) die het opneemt tegen de leider van White Power-gasten (Nicholas Hoult).

Ik heb net prime afgesloten dus ik ga die laatste zeker eens opzoeken! 💪🏼

Ik las net een kop dat de laatste mafia film van De Niro flopt. Onder het artikel alleen maar comments ‘nooit van gehoord’ ‘eerste keer dat ik de titel zie’ etc.

Iemand deze al gezien?

The Alto Knights

Ik heb afgelopen maand 50 DVD's gekocht. Ik ben films aan het beoordelen. Ik heb een hele lijst die ik nog moet beoordelen, maar die nergens te zien zijn. Dus maar eens naar DVD's op internet gezocht. En ja hoor! Heleboel films die ik nu kan beoordelen weer.

Oh en gisteren heb ik maar eens een film een 1/10 gegeven. Deze stond best hoog aangeschreven op Moviemeter, maar damn... ik kwam er niet door. Son of Saul was het. 2 uurtjes ergeren aan het camerawerk. En ja, ik kijk ze af, want ik wil 'm kunnen beoordelen, ook al vind ik ze slecht.

Ik was aan Goliath serie begonnen, seizoen 1 geweldig, 2 leuk, 3 dramatisch en gestopt...
Zooo zonde als men een hele serie verpest gewoon

Begonnen aan Deadpool & wolveren, na 40 min uitgezet. Veel gevloek en slap gelul en werkelijk 0 superhero shit, toen was ik er klaar mee 🤦🏻‍♂️

Terug
Bovenaan Onderaan