-040-
Bondscoach
Nogal ja. Ik hoorde hier in de apres ski het nummer Suzanne (in de Engelse versie) en toen bedacht ik me dat dat gewoon al 40 jaar oud is.We worden ook gewoon oud..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Nogal ja. Ik hoorde hier in de apres ski het nummer Suzanne (in de Engelse versie) en toen bedacht ik me dat dat gewoon al 40 jaar oud is.We worden ook gewoon oud..
Bookies denken er anders overAh leuk, de Eurovisie Songfestival song van Nederland is uitgelekt, alleen jammer dat 93% van de Nederland geen shit van de text kan begrijpenJoost was kansloos en clown, dit is weer ander level kansloos
Bookies denken er anders over
Disney+ aangeschaft! Best prima aanbod, niet geweldig.
Lion King
Lion King remake1/2
Lilo & Stitch
Raya and the Last Dragon1/2
Verder nog op Netflix Late Night with the Devil (1/2) en op Prime The Order (
) gekeken. Laatste is een aanrader! Gaat over een agent (Jude Law) die het opneemt tegen de leider van White Power-gasten (Nicholas Hoult).
Ik las net een kop dat de laatste mafia film van De Niro flopt. Onder het artikel alleen maar comments ‘nooit van gehoord’ ‘eerste keer dat ik de titel zie’ etc.
Iemand deze al gezien?
The Alto Knights
Helemaal mee eens. Hele goede miniserieAdolescence... Echt enorm goed, een heel proces om te volgen en ook erg heftig
Dat die Seth McFartlane lekker bij zijn eigen IP's blijft; totaal onvergelijkbare humor.Nieuwe Naked Gun!
Slapstick cinema comeback.
Tja, ik voel grote twijfelNieuwe Naked Gun!
Slapstick cinema comeback?