Mikasa
Internationale Legende
Goeie. Dat boek kwam ik echt niet doorheen.Er zijn uitzonderingen. Ik denk aan lord of the rings (persoonlijke smaak)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Goeie. Dat boek kwam ik echt niet doorheen.Er zijn uitzonderingen. Ik denk aan lord of the rings (persoonlijke smaak)
Er zijn uitzonderingen. Ik denk aan lord of the rings (persoonlijke smaak)
Daarvan vond ik het boek zelf beter. Bij de lotr moet ik ook melden dat fantasy niet mijn genre is. Waar Mikasa al op doelt(denk ik) is dat Tolkien zooooooo langdradig is. Ik heb op een gegeven moment een paar bladzijden overgeslagen omdat hij de kleuren het bos aan het beschrijven was. Helaas was hij net klaar met groen en begin hij met bruin. (Dat hoort ook bij het genre, als je een niet bestaande wereld beschrijft gaat het om de details)Dat vind ik nu van Life of Pi
Misschien wilde hij een keer iets maken wat je niet om kan lachen?Gisteren anderhalve aflevering van Bad Thoughts gekeken op Netflix.
Aan het begin introduceert de maker ervan zichzelf als komiek. Die uitleg is hard nodig, want er valt werkelijk niets te lachen verder. Ongelooflijk, wat slecht.
Ik kende die hele kerel niet. Maar dat is dan goed gelukt.Misschien wilde hij een keer iets maken wat je niet om kan lachen?
Tom Segura. Die was vroeger grappig maar de laatste jaren minder. Hij heeft sowieso wel wat aparte humor.Ik kende die hele kerel niet. Maar dat is dan goed gelukt.
Vooral die laatste vond ik een leuke film. Mickey 17 was ook wel leuk. Predator vond ik dan weer niks. ( maar dat vind ik dan ook van Alien). De rest niet gezien.Jullie dachten: Jokertje is zo druk met z’n herstel, die kijkt zeker geen films meer. Heeft ook al tijden niet in z’n favo topic gepost…
Fout gedacht!
Even een updateje:
Predator (1987)
A Complete Unknown (2024)
The Green Knight (2021)
Small Things Like These (2024)1/2
Trap (2024)1/2
Mickey 17 (2025)
The Ministry of Ungentlemanly Warfare (2024)1/2
Je vind Alien niets? Op de negeerlijst!Vooral die laatste vond ik een leuke film. Mickey 17 was ook wel leuk. Predator vond ik dan weer niks. ( maar dat vind ik dan ook van Alien). De rest niet gezien.
Het zal best een goede film zijn, maar totaal niet waar ik van hou.Je vind Alien niets? Op de negeerlijst!![]()
Dus je gaat morgen weer Tenet kijken?Het zal best een goede film zijn, maar totaal niet waar ik van hou.
Ik geef bijvoorbeeld ook geen hoge cijfers aan:
Blade runner
Raiders of the lost ark
The Shining
Son of Saul (die ik zelfs een 1/10 gaf)
The Monty Python films
A Fish called Wanda
Mulholland dr.
The thin red line
Tenet
Films die best hoge gemiddelde cijfers hebben, maar bij mij hooguit een 5/10 heeft, maar soms hebben films een 2e kijkbeurt nodig om tot een andere conclusie te komen.
Pulp Fiction gaf ik de eerste keer geloof ik ook maar een 7/10 of 6/10 . Toen ik die de 2e keer keek, veranderde ik 'm naar 9/10.
Volgens mij heeft Tenet 10 kijkbeurten nodig om 'm uberhaupt te snappen.Dus je gaat morgen weer Tenet kijken?![]()
Ik heb onlangs eens Inland Empire gekeken, die hier om redenen al lang op de plank lag.Volgens mij heeft Tenet 10 kijkbeurten nodig om 'm uberhaupt te snappen.![]()