Films & TV

De Oscars gaan beginnen! Ik ga een nachtje doorhalen en dit bericht ga ik geregeld editten om m’n meningen te ventileren en updates te geven! Let’s go!

Openingmonoloog Jimmy Kimmel: sympathieke man, maar gaaaap. Ik mis Ricky Gervais.

Randolph wint best supporter actress. Terecht, lijkt me, was goed in Holdovers.

American Fiction wint met het script. Terecht. Heerlijke satire met scherpe dialogen.

Billie Elish: met open mond gekeken. Topartiest.

Robert Downey Junior. Lag in lijn der verwachting. Leukste speech tot nu toe, eindelijk wat zelfspot.

Godzilla Minus One wint een Oscar. Go Aziatische films!

Hoyte van Hoytema wint!

I’m Just Ken. Ryan Gosling met een fan tas tisch optreden.

Martin Scorsese krijgt stelselmatig te weinig waardering van de Academy. Farce!

Emma Stone is een waanzinnige actrice maar Lily Gladstone verdiende ‘m.

Afijn, Oppenheimer de grote winnaar. Voorspelbaar.
 
Laatst bewerkt:
John Wick 4 viel me tegen. Van de eerste drie genoot ik, maar deze was ‘m niet voor mij. Te weinig zelfspot. Wel hele vette eindscene op de trap in Parijs.
 
John Wick 4 viel me tegen. Van de eerste drie genoot ik, maar deze was ‘m niet voor mij. Te weinig zelfspot. Wel hele vette eindscene op de trap in Parijs.
Vermoeiende film idd. Het was altijd al een bulletballet, maar nu was het gewoon niks anders dan dat. Die trapscene vond ik juist het meest vervelend, 10 stappen naar boven, 20 naar beneden, rinse, repeat.
 
Dream Scenario bekeken. Interessant om te zien en een film die aan het denken zet. Bepaalde dingen zijn actueel. Sowieso de Moeite waard omdat Cage een goede rol speelt.

Na het zien van de trailer had ik er toch meer van verwacht want het idee van deze film is best uniek maar er mist iets, misschien is dat een stukje inhoud en uitleg in de film.
Jammer dat het einde uit het niets komt en het begin erg veel onthuld.
 
Ik zit nu in de tram terug van Dream Scenario! Ik vond het een hele leuke satire met een excellendere Nic Cage. (en ik zat met Peter Pannenkoek in de zaal en ja, hij is klein)
 
RRR nog gekeken toen ik thuiskwam. Staat op Netflix. Over de top in alles: vliegende motoren, brandende tijgers, musicalnummers over vriendschap… met recht 🃏🃏🃏🃏
 
Iemand Kungfu Panda 4 gezien? Ik wil hem nog zien
Nog niet. Ben er een beetje huiverig voor aangezien ik behalve de eerste het een tegenvallende reeks vindt.

Ben trouwens deze week weer opnieuw begonnen met de serie Manifest. Sinds de laatste 2 seizoenen exclusief op Netflix kwamen deze niet kunnen zien omdat ik geen Netflix had (als enige in NL ljkt het soms). Nu wel de mogelijkheid om die seizoenen te zien maar toch even vanaf het begin gestart. Briljante serie trouwens.
 
Nog niet. Ben er een beetje huiverig voor aangezien ik behalve de eerste het een tegenvallende reeks vindt.

Ben trouwens deze week weer opnieuw begonnen met de serie Manifest. Sinds de laatste 2 seizoenen exclusief op Netflix kwamen deze niet kunnen zien omdat ik geen Netflix had (als enige in NL ljkt het soms). Nu wel de mogelijkheid om die seizoenen te zien maar toch even vanaf het begin gestart. Briljante serie trouwens.
Is met veel films zo. Ik heb dat Kf panda niet zo, vind de humor leuk en de poppetjes grappig op een vrolijke manier. Deel twee was een beetje saai, maar die pauw vind ik best interessant om te volgen, voer voor psychologen of ornithologen.
Deel 3 vond ik heel interessant door de spirit world, die rustieke scenes en het gevaar van al die chi's die tegen je gebruikt kunnen worden.

Manifest ken ik niet, maar ga ik misschien kijken. Premise die ik las maakte me nieuwsgierig
 
Nog niet. Ben er een beetje huiverig voor aangezien ik behalve de eerste het een tegenvallende reeks vindt.

Ben trouwens deze week weer opnieuw begonnen met de serie Manifest. Sinds de laatste 2 seizoenen exclusief op Netflix kwamen deze niet kunnen zien omdat ik geen Netflix had (als enige in NL ljkt het soms). Nu wel de mogelijkheid om die seizoenen te zien maar toch even vanaf het begin gestart. Briljante serie trouwens.
Manifest is een goeie serie, al zijn de eerste 2 seizoenen wel echt het best. Maar de andere 2 seizoenen zijn ook nog steeds goed. Hou wel van dat mysterieuze.
 
Hij is wel oké, beduidend minder dan zijn voorgangers als je het mij vraagt maar overall wel entertaining als je er niet te hoge verwachtingen bij hebt.
Ik vond hem leuk, wel jammer dat ik met Nederlandse stemmen keek want dat is meestal minder maar het viel best mee. Het is veel hetzelfde, maar Po en de anderen blijven leuk en grappig. De nieuwe karakters hadden wel wat, interessante gebieden met die stad. Die vos waarvan je wist dat er iets mee zou gebeuren. Het gedoe in de herberg was best komisch, maar jammer dat de five niet veel in de film kwamen maar dat maakt het ook weer een beetje uniek.
 
Ik vond hem leuk, wel jammer dat ik met Nederlandse stemmen keek want dat is meestal minder maar het viel best mee. Het is veel hetzelfde, maar Po en de anderen blijven leuk en grappig. De nieuwe karakters hadden wel wat, interessante gebieden met die stad. Die vos waarvan je wist dat er iets mee zou gebeuren. Het gedoe in de herberg was best komisch, maar jammer dat de five niet veel in de film kwamen maar dat maakt het ook weer een beetje uniek.
Misschien dat ik hem toch maar ga kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan