Films & TV

Boek was in elk geval gaaf (wel lang geleden dat ik het gelezen had). Ik dacht dat er meer mensen waren hier die dit boek tof vonden. (om maar eens een oud-bomer woord van stal te halen).
Hij heeft meer kekke boekjes, die Clavel (zie je wat ik daar deed?)

Het boek was geweldig, zoals meer van James Clavell's boeken. Deze serie is een remake van de orginele Shogunserie met Richard Chamberlain:

 
American Fiction (Prime) 🃏🃏🃏🃏 scherpe satire, niet perfect (gezien ‘t einde), maar ongelofelijk vermakelijk.
Eastern Promises (Prime) 🃏🃏🃏🃏 heerlijke mobflick van Cronenberg, soms gruwelijk, soms duister, vaak meeslepend.
No Hard Feelings (Netflix) 🃏🃏🃏 is beter en grappiger dan het zou moeten zijn.
Bottoms (Prime) 🃏🃏🃏🃏 is grappig, bijzonder origineel met een fantastisch derde act.
Maestro (Netflix) 🃏: pretentieus geneuzel, pretentieus gefilmd, pretentieus geacteerd. Heeft All of Us Strangers (🃏🃏🃏🃏🃏) en Andrew Scott bestolen van Oscar-nominaties.
Rustin (Netflix) 🃏🃏🃏: werkt vooral door het acteerwerk van Colman Domingo en de interessante achtergrondinformatie over een historische gebeurtenis.
 
Station 19 ahhh, eerste 2 seizoenen echt geweldig, 3de muah, 4d seizoen is vol BLM bullshit en ander woke gejank, je ziet geen vuur niks terwijl het een fucking brandweer serie is. Zo ging de score van 8 naar 4 op IMDB :sick:
 
Station 19 ahhh, eerste 2 seizoenen echt geweldig, 3de muah, 4d seizoen is vol BLM bullshit en ander woke gejank, je ziet geen vuur niks terwijl het een fucking brandweer serie is. Zo ging de score van 8 naar 4 op IMDB :sick:

Nu de feiten:
Staat op een 7,0 op IMDB.

Het minst goed beoordeelde seizoen, kijkend naar scores van individuele afleveringen, is seizoen 1.
Seizoen 4 scoort gemiddeld tussen 7,5-8,0.
Seizoen 6 heeft samen met seizoen 2 de hoogste scores.


Misschien eens bij jezelf nagaan of je jezelf niet iets te gevoelig hebt geprogrammeerd voor zaken die raken aan wat jij BLM en woke noemt.
 
Misschien eens bij jezelf nagaan of je jezelf niet iets te gevoelig hebt geprogrammeerd voor zaken die raken aan wat jij BLM en woke noemt.

Mijn score was een 8, wat ik het zou geven op IMDB, maar door alle racisme, BLM, corona en alle overige bullshit wat gewoon constant doorgaat, gejank wat niet past in een actie/brandweer serie is mijn score er voor 4 geworden als geheel. En ja wie wel kickt op die bullshit en dat gejank zou ik zeggen begin bij seizoen 4 en have fun :horns:
 
American Fiction (Prime) 🃏🃏🃏🃏 scherpe satire, niet perfect (gezien ‘t einde), maar ongelofelijk vermakelijk.
Eastern Promises (Prime) 🃏🃏🃏🃏 heerlijke mobflick van Cronenberg, soms gruwelijk, soms duister, vaak meeslepend.
No Hard Feelings (Netflix) 🃏🃏🃏 is beter en grappiger dan het zou moeten zijn.
Bottoms (Prime) 🃏🃏🃏🃏 is grappig, bijzonder origineel met een fantastisch derde act.
Maestro (Netflix) 🃏: pretentieus geneuzel, pretentieus gefilmd, pretentieus geacteerd. Heeft All of Us Strangers (🃏🃏🃏🃏🃏) en Andrew Scott bestolen van Oscar-nominaties.
Rustin (Netflix) 🃏🃏🃏: werkt vooral door het acteerwerk van Colman Domingo en de interessante achtergrondinformatie over een historische gebeurtenis.

Ik weet niet of je hem al gezien hebt maar zoniet dan is The Pig, the Snake and the Pigeon best een leuke film om te kijken. Staat op Netflix. Ook eens leuk voor de verandering een Taiwanese productie.
 
Ik was begonnen aan The Bear op Disney+ maar weet niet of ik het vol ga houden. Heb 2 afleveringen gezien alleen vraag ik me af of er nog iets gaat gebeuren of dat ik straks 2 seizoenen naar werkende mensen in een keuken zit te kijken. :unsure:
 
Ik was begonnen aan The Bear op Disney+ maar weet niet of ik het vol ga houden. Heb 2 afleveringen gezien alleen vraag ik me af of er nog iets gaat gebeuren of dat ik straks 2 seizoenen naar werkende mensen in een keuken zit te kijken. :unsure:
T is een drama serie over n restaurant met zeer sterke gelaagde personages en sterke dialogen en intense emoties. Zeer sterk in dat genre, ik kijk uit naar t vervolg. Maar als je over the top spanning en serieuze actie buiten de restaurant/hoofdpersonen hun background verwacht zit je denk ik verkeerd. ;)
 
Ik was begonnen aan The Bear op Disney+ maar weet niet of ik het vol ga houden. Heb 2 afleveringen gezien alleen vraag ik me af of er nog iets gaat gebeuren of dat ik straks 2 seizoenen naar werkende mensen in een keuken zit te kijken. :unsure:
Ik vond hem wel erg goed maar soms heel hectisch. Ik zou het nog een kans geven als ik jou was
 
Terug
Bovenaan Onderaan