Films & TV

Vandaag Aftersun gekeken. Hele goeie film zonder dat er echt iets gebeurt. Het deed mij in ieder geval wel iets.
 
Deze week begonnen met "1985", serie over de Bende van Nijvel.
Historish correct zal het niet zijn omdat er nog heel veel onduidelijk is na al die jaren maar als serie zit het wel goed in elkaar.

Ik ben dan weer zo iemand die zich er verder in gaat verdiepen. Heb dus al wat websites afgestruind en verwacht ook wel een boek of wat erover te gaan lezen.
 
Nu aan het kijken: Shameless (leuk). Fleabag (dito).

(nu is niet nu nu, want ik kijk geen Netflix etc. op m'n werk. Nu is gewoon nu, als in heden, momenteel, gedurende de afgelopen en komende dagen/weken). Ik dacht, ik leg het effe uit.
 
Laatst bewerkt:
Nu aan het kijken: Shameless (leuk). Fleabag (dito).

(nu is niet nu nu, want ik kijk geen Netflix etc. op m'n werk. Nu is gewoon nu, als in heden, moenteel, gedurende de afgelopen en komende dagen/weken). Ik dacht, ik leg het effe uit.
Is er überhaupt een nu? Is nu niet een herinnering aan het extreem recente verleden en een anticipatie op de zeer korte termijn toekomst. Zo niet, waar houd het heden op. Zoveel vragen. Vooral of Barney ook in fleabag terugkomt?
 
Is er überhaupt een nu? Is nu niet een herinnering aan het extreem recente verleden en een anticipatie op de zeer korte termijn toekomst. Zo niet, waar houd het heden op. Zoveel vragen. Vooral of Barney ook in fleabag terugkomt?
De Bondscoach onze huis-, tuin-, en keukenfilosoof is de aangewezen persoon om in ieder geval het eerste gedeelte van de verwondering te beantwoorden. Zoniet, dan schuif ik de vraag door naar Hoetierick. Die doet Indonesische vechtsporten gecombineerd met wijn in pakken en heeft in beiden een zwarte band.
 
De Bondscoach onze huis-, tuin-, en keukenfilosoof is de aangewezen persoon om in ieder geval het eerste gedeelte van de verwondering te beantwoorden. Zoniet, dan schuif ik de vraag door naar Hoetierick. Die doet Indonesische vechtsporten gecombineerd met wijn in pakken en heeft in beiden een zwarte band.
Hoetierick heb ik live ontmoet. Aardige vent maar die heeft wat teveel klappen op zijn hoofd gehad om inhoudelijke vragen te beantwoorden 😁
 
Net toevallig onderstaande trailer tegen gekomen maar ik ben toch wel benieuwd, is tenminste weer eens wat anders dan al dat standaard westerse en komt de 27e uit.

 
Net toevallig onderstaande trailer tegen gekomen maar ik ben toch wel benieuwd, is tenminste weer eens wat anders dan al dat standaard westerse en komt de 27e uit.

Boek was in elk geval gaaf (wel lang geleden dat ik het gelezen had). Ik dacht dat er meer mensen waren hier die dit boek tof vonden. (om maar eens een oud-bomer woord van stal te halen).
Hij heeft meer kekke boekjes, die Clavel (zie je wat ik daar deed?)
 
Boek was in elk geval gaaf (wel lang geleden dat ik het gelezen had). Ik dacht dat er meer mensen waren hier die dit boek tof vonden. (om maar eens een oud-bomer woord van stal te halen).
Hij heeft meer kekke boekjes, die Clavel (zie je wat ik daar deed?)

Ik wist ook niet dat er een boek was tot ik meer over de serie opzocht dus wellicht dat ik die ook nog eens haal😬
 
Terug
Bovenaan Onderaan