Films & TV

Net voor de tweede keer Tár gekeken. Blijft intrigrerend. Nu Ford vs Ferrari (of: Le Mans 66) opzetten, die voor ‘t eerst. Geef me paar uur dan laat ik ‘t weten!
 
Le Mans 66 was leuk. Licht verteerbaar (ondanks het einde), bij vlagen grappig, mooi gefilmde racescenes (waar iets te veel herhaling bij kwam kijken in de shots).
Wat vind jij eigenlijk van Arcane?
Na The Last of Us beste game-adaptatie tot nu toe. Met veel passie en liefde voor het spel gemaakt. Mooie animaties, prima verhaallijn, beetje cliché karakters, maar dat doet niets aan de pret af.
 
Zit nog even na te denken over mijn favoriete filmjaar die ik heb bewust heb meegemaakt… en dat moet haast wel 2019 zijn. OUATIH, The Irishman, Uncut Gems, Parasite, Avengers: Endgame, 1917, Little Women, Joker, Toy Story 4, Marriage Story, Le Mans ‘66, Rocketman, Pain and Glory, Knives Out, How To Train Your Dragon, Klaus, The Lighthouse… wat een krankzinnig goed voor het grote scherm. Daarna (mede door corona) 2 magere jaren. Afgelopen jaar ging iets beter, maar vooral door succesvolle indie- en dramafilms (het grote spektakel viel tegen, op Nope en Top Gun na): Aftersun, The Banshees of Inisherin, Tár, Decision To Leave.
 
Ik praat volgens mij een beetje tegen mezelf hier, maar net BlacKkKlansman gezien: Spike Lee op z'n provocatieve best, een meester in z'n vak. Het einde komt hard binnen.
 
Ik praat volgens mij een beetje tegen mezelf hier, maar net BlacKkKlansman gezien: Spike Lee op z'n provocatieve best, een meester in z'n vak. Het einde komt hard binnen.
Ik kijk zelden films, maar deze heb ik gezien, einde kwam ook bij mij hard binnen.
Was overigens wel ff schakelen voor mij om die gozer van de 70's show in een serieuze rol te zien, was m zo niet eerder tegemgekomen.
 
Ik kijk zelden films, maar deze heb ik gezien, einde kwam ook bij mij hard binnen.
Was overigens wel ff schakelen voor mij om die gozer van de 70's show in een serieuze rol te zien, was m zo niet eerder tegemgekomen.
Topher Grace deed ‘t goed, een geloofwaardige David Duke.
 
Zeg 't maar als jullie mijn gespam hierin irritant vinden, dan kap ik er wel mee.

Gister Ex Machina gezien. Interessante, mooie film, die zeker nu met ChatGPT onder andere interessante voer voor discussie is.
Daarna The Unbearable Weight of Massive Talent gezien. Enorm genoten: Nicolas Cage op z'n best. Zo ontzettend grappig.
 
Zeg 't maar als jullie mijn gespam hierin irritant vinden, dan kap ik er wel mee.

Gister Ex Machina gezien. Interessante, mooie film, die zeker nu met ChatGPT onder andere interessante voer voor discussie is.
Daarna The Unbearable Weight of Massive Talent gezien. Enorm genoten: Nicolas Cage op z'n best. Zo ontzettend grappig.
Lekker doorgaan
 
Zeg 't maar als jullie mijn gespam hierin irritant vinden, dan kap ik er wel mee.

Gister Ex Machina gezien. Interessante, mooie film, die zeker nu met ChatGPT onder andere interessante voer voor discussie is.
Daarna The Unbearable Weight of Massive Talent gezien. Enorm genoten: Nicolas Cage op z'n best. Zo ontzettend grappig.

Wat zijn de verwachtingen voor Barbie? Ik ga er alleen heen met een vriend om te proberen om als twee jongvolwassen mannen met een stalen gezicht twee tickets te kopen, maar de film heeft wel een sterrencast dus wie weet is die onverwachts nog best leuk ook.
 
Zeg 't maar als jullie mijn gespam hierin irritant vinden, dan kap ik er wel mee.

Gister Ex Machina gezien. Interessante, mooie film, die zeker nu met ChatGPT onder andere interessante voer voor discussie is.
Daarna The Unbearable Weight of Massive Talent gezien. Enorm genoten: Nicolas Cage op z'n best. Zo ontzettend grappig.
Gewoon doorgaan, helaas ken ik de films niet zo die je post
 
Zeg 't maar als jullie mijn gespam hierin irritant vinden, dan kap ik er wel mee.

Gister Ex Machina gezien. Interessante, mooie film, die zeker nu met ChatGPT onder andere interessante voer voor discussie is.
Daarna The Unbearable Weight of Massive Talent gezien. Enorm genoten: Nicolas Cage op z'n best. Zo ontzettend grappig.
Gewoon lekker doorgaan, kijk zelden films maar vind het wel handig om te horen of er nog wat interessants is. Haak vaak af op gelikte special effects maar flinterdun verhaal. Dan liever iets minder gelikt en iets meer diepgang.
 
Wat zijn de verwachtingen voor Barbie? Ik ga er alleen heen met een vriend om te proberen om als twee jongvolwassen mannen met een stalen gezicht twee tickets te kopen, maar de film heeft wel een sterrencast dus wie weet is die onverwachts nog best leuk ook.
Barbie en Oppenheimer, enorm veel zin in. Greta Gerwig heeft eerder hele goede films gemaakt met Lady Bird en Little Women, dus ze is getalenteerd. Ik denk dat Barbie wel eens heel erg leuk kan gaan worden - de film van de zomer.
Gewoon doorgaan, helaas ken ik de films niet zo die je post
Dan zijn het tips!
 
Wat zijn de verwachtingen voor Barbie? Ik ga er alleen heen met een vriend om te proberen om als twee jongvolwassen mannen met een stalen gezicht twee tickets te kopen, maar de film heeft wel een sterrencast dus wie weet is die onverwachts nog best leuk ook.
Margot Robbie lijkt me reden genoeg?
 
Terug
Bovenaan Onderaan