Films & TV

De beste films die ik sinds januari 2022 heb gezien in de bioscoop:

1. Aftersun
2. The Banshees of Inisherin
3. Tár
4. Licorice Pizza
5. Nope
6. The Batman
7. Top Gun: Maverick
8. Everything Everywhere All At Once
 
De beste films die ik sinds januari 2022 heb gezien in de bioscoop:

1. Aftersun
2. The Banshees of Inisherin
3. Tár
4. Licorice Pizza
5. Nope
6. The Batman
7. Top Gun: Maverick
8. Everything Everywhere All At Once
Vond je everything goed? Ik kon er persoonlijk maar moeilijk inkomen
 
Puss in Boots: The Last Wish is een van de betere animatiefilms van de afgelopen jaren. Los genietos. Echt erg leuk.
 
Bones and All is simpelweg briljant. Een van de betere films van afgelopen jaar. Niet voor mensen met een zwakke maag, maar desondanks zie ik ‘t meer als een romance/roadmovie dan een horror.
 
En vandaag komt Cleopatra serie uit ook, ziet er leuk uit maar ik sla over, Macedonisch chick ( meest blanke mensen ever ) Afrikaans en zwart uiterlijk geven 🙄 Blackwashing bullshit doei
 
Te night agent is ook een geweldige serie op Netflix. Het is lang geleden dat ik geboeid keek naar een serie.
Vind je hem echt geweldig ja? Ik vond het een oké serie maar echt vrij standaard verhaal. Een beetje een serie die dan weer door netflix wordt uitgepoept a la bodyguard of shooter, prima om ff te kijken maar niet geweldig imo.
 
Vind je hem echt geweldig ja? Ik vond het een oké serie maar echt vrij standaard verhaal. Een beetje een serie die dan weer door netflix wordt uitgepoept a la bodyguard of shooter, prima om ff te kijken maar niet geweldig imo.
Zo heb ik hem ook beleefd.
 
Vind je hem echt geweldig ja? Ik vond het een oké serie maar echt vrij standaard verhaal. Een beetje een serie die dan weer door netflix wordt uitgepoept a la bodyguard of shooter, prima om ff te kijken maar niet geweldig imo.
Precies de reden waarom ik er niet aan begonnen ben. Leek me op basis van de trailer al zo’n serie die je direct na het kijken vergeten bent. Zoals zovelen tegenwoordig.
 
Precies de reden waarom ik er niet aan begonnen ben. Leek me op basis van de trailer al zo’n serie die je direct na het kijken vergeten bent. Zoals zovelen tegenwoordig.
Ach, het was best vermakelijk en ik had best de drang om de site af te kijken qua spanning.
 
Ik wist dat dus niet, jullie?

346804750_158776183619087_632053135263644922_n.jpg
 
Het is een Israelische serie over een Anti-terrorisme-eenheid. Hamas/Palestina vs. Israel.
Ik heb geen idee of het ergens mee te vergelijken is.
Leuke serie een relatief kritisch ten opzichte van Israël. Ook gezien.
 
Ah, dus een klimaatactivist die zich een uitzending verstoort om aandacht te vragen voor een probleem dat uiteindelijk iedereen aangaat is een klimaatdrammer. Maar een paar dansers die de uitzending onderbreken is dan weer ludiek en leuk.


Zolang we maar niet geconfronteerd worden met de ongemakkelijke waarheid dat we de aarde om zeep aan het helpen zijn is het dus wel goed. Slaap lekker gemiddelde Nederlander.
 
Terug
Bovenaan Onderaan