Films & TV

Ah, dus een klimaatactivist die zich een uitzending verstoort om aandacht te vragen voor een probleem dat uiteindelijk iedereen aangaat is een klimaatdrammer. Maar een paar dansers die de uitzending onderbreken is dan weer ludiek en leuk.


Zolang we maar niet geconfronteerd worden met de ongemakkelijke waarheid dat we de aarde om zeep aan het helpen zijn is het dus wel goed. Slaap lekker gemiddelde Nederlander.
Als dit ingepland is, dan is het toch geen probleem?
 
Twee Koreaanse films gezien: The Handmaiden en Decision to Leave, van Park Chan-wook, regisseur van Oldboy. Erg indrukwekkend beiden. Aanraders!
 
Trailer doet in dat geval geen recht aan de prachtige film! Sowieso baseer ik mijn mening over of ik een film ga kijken op basis van recensies van NRC, Volkskrant en The Guardian. Niet op basis van een trailer.
 
Nou, dat was Succession. Laatste aflevering was weer een cinematisch hoogtepunt. Grappig dat steeds meer mensen (iig in Amsterdam) zich kleden zoals de serie: quiet luxery. Het is echt in de mode. Merkloze, doch stijlvolle kleding. Beter dan heel groot met Gucci op je riem lopen.
 
Ben aan Manifest begonnen, 7 afleveringen gezien en twijfel steeds of ik moet doorkijken, gewoon wazige shit allemaal wat me maar niet pakt pff
 
Ben aan Manifest begonnen, 7 afleveringen gezien en twijfel steeds of ik moet doorkijken, gewoon wazige shit allemaal wat me maar niet pakt pff

Stop er maar mee. het ijlt maar door. We zijn te lang doorgegaan, maar bij seizoen 3 hebben we de stekker eruit getrokken. 2 seizoenen te lang.
 
Stop er maar mee. het ijlt maar door. We zijn te lang doorgegaan, maar bij seizoen 3 hebben we de stekker eruit getrokken. 2 seizoenen te lang.
Ik heb deze helemaal voltooid. De eerste 2 seizoenen zijn wel echt het sterkst, maar vond 3 en 4 nog spannend genoeg om het helemaal uit te kijken.
 
Ik heb mezelf maar eens ertoe gezet om The Walking dead te gaan kijken, maar dat valt me niet tegen zeg! Ik vind zombiefilms/series nooit zo spectaculair, maar dit is tot nu toe wel erg spannend (zit nu in seizoen 4).
 
Ik heb mezelf maar eens ertoe gezet om The Walking dead te gaan kijken, maar dat valt me niet tegen zeg! Ik vind zombiefilms/series nooit zo spectaculair, maar dit is tot nu toe wel erg spannend (zit nu in seizoen 4).
Dan ben je ook nog wel ff bezig haha
 
Terug
Bovenaan Onderaan