Feyenoord

Tot we hem weer winnen. ;)

Het is gewoon een prijs. Net als de landstitel, Champions League, JC Schaal of de Lichtstad trofee. Die moet je gewoon allemaal willen winnen. Nou ja, die laatste dan misschien niet per se.
De lichtstad trofee is gewoon een must, verliezen van n stadgenoot met een 10+ maal kleinere begroting voor je eigen aanhang die rijkhalzend naar t bijna beginnende seizoen uitkijken mag niet. Je hebt alleen als je n wint geen enkele reden tot borstklopperij - itt die andere prijzen. :)
 
Tot we hem weer winnen. ;)

Het is gewoon een prijs. Net als de landstitel, Champions League, JC Schaal of de Lichtstad trofee. Die moet je gewoon allemaal willen winnen. Nou ja, die laatste dan misschien niet per se.
Wie heeft het überhaupt nog over de beker als we kampioen worden..
 

'Feyenoord breekt transferrecord en haalt Rodriguez naar de Kuip'​


Volgens berichtgeving van Globo gaat Feyenoord tien miljoen euro betalen voor Rodriguez, waarvoor het zeventig procent van de transferrechten in handen krijgt. Daar bovenop kan nog voor drie miljoen euro aan potentiële bonussen komen.
 

'Feyenoord breekt transferrecord en haalt Rodriguez naar de Kuip'​


Volgens berichtgeving van Globo gaat Feyenoord tien miljoen euro betalen voor Rodriguez, waarvoor het zeventig procent van de transferrechten in handen krijgt. Daar bovenop kan nog voor drie miljoen euro aan potentiële bonussen komen.

En Slotje maar roepen dat ze financieel niet zoveel konden als PSV en Ajax.
 
Een voetballer van de concurrent waarvan ik hou en ik mis: (misschien een idee voor een topic? Ik mis Frenkie ook in de Eredivisie)

2403C3CB-C3D4-44E6-B134-BF146150CB2B.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan