Feyenoord


VI en het AD melden dat het rond is. Heerlijk. :DANCE:
Ik heb zo'n gevoel dat Ron Jans daar volgend jaar zit.. die is ook wel toe om het bij een topclub te laten zien.
 
Ik heb zo'n gevoel dat Ron Jans daar volgend jaar zit.. die is ook wel toe om het bij een topclub te laten zien.

Vind dat lastig in te schatten, Jans lijkt het op deze manier allemaal wel best te vinden. Gok dat hij het ook wel ziet zitten om verder te bouwen bij Utrecht.

En sowieso, Jans bij Feyenoord. Dan moeten we nog iets leuk gaan vinden aan die club. Laten we dat niet doen :maniac:
 
Vind dat lastig in te schatten, Jans lijkt het op deze manier allemaal wel best te vinden. Gok dat hij het ook wel ziet zitten om verder te bouwen bij Utrecht.

En sowieso, Jans bij Feyenoord. Dan moeten we nog iets leuk gaan vinden aan die club. Laten we dat niet doen :maniac:
Zolang Psv kampioen wordt gun ik 'm het beste bij Feyenoord 😁
 
De ontmanteling van Fey gaat beginnen.
Trainer weg, bepalende spelers weg.
Eens zien wat ze er van kunnen bakken deze transferzomer
 
Het verbaast me dat nog niemand de naam van Pascal Janssen heeft genoemd. Lijkt me voor Feyenoord en ook Ajax gewoon kandidaat nummer 1

Ik denk ook dat ze daarvoor gaan kiezen. Oosting gaat door bij Twente. Jans is een twijfelgeval. Of het wordt Janssen, of ze beginnen weer aan Gio. Een buitenlandse coach zie ik niet zo snel gebeuren. Gok dat Sarri al afvalt 😂

Bij nader inzien lijkt het me vooral verstandig dat ze Kuyt nog eens kans gunnen in Nederland. Net kampioen geworden met Beerschot, schuilt een toptrainer in die man! 🤪
 
Ik denk ook dat ze daarvoor gaan kiezen. Oosting gaat door bij Twente. Jans is een twijfelgeval. Of het wordt Janssen, of ze beginnen weer aan Gio. Een buitenlandse coach zie ik niet zo snel gebeuren. Gok dat Sarri al afvalt 😂

Bij nader inzien lijkt het me vooral verstandig dat ze Kuyt nog eens kans gunnen in Nederland. Net kampioen geworden met Beerschot, schuilt een toptrainer in die man! 🤪
Onvoldoende Ajax DNA :p
Frank bij Fey en Gio bij A’dam zou ik eigenlijk als ik eerlijk ben n leuk experiment vinden. :)
 
De ontmanteling van Fey gaat beginnen.
Trainer weg, bepalende spelers weg.
Eens zien wat ze er van kunnen bakken deze transferzomer
Ze krijgen net als wij ook een bak aan CL geld binnen natuurlijk. Spelers die weggaan zullen op kwaliteit vervangen worden. Hopelijk heeft de nieuwe coach een langere aanlooptijd nodig dan Bosz. Feijenoord is gewoon onze eerste concurrent volgend seizoen..
 
VI en AD melden niets over de hoogte van het bedrag, maar naar verluidt gaat het om tien à vijftien miljoen euro.

Dat is veel geld voor een trainer :eek:
 
VI en AD melden niets over de hoogte van het bedrag, maar naar verluidt gaat het om tien à vijftien miljoen euro.

Dat is veel geld voor een trainer :eek:

En de Engelse pers heeft het over ongeveer 9 miljoen. Alsnog veel, maar wel een verschilletje
 
Dit is wel echt top dat Slot vertrekt hoor. Mijn inziens de drijfveer achter dit Feyenoord.

Hopelijk zorgt dit ook voor een domino effect: Gimenez /| Geertruida /| Hancko /| Wieffer /| Timber.
 
Vind dat lastig in te schatten, Jans lijkt het op deze manier allemaal wel best te vinden. Gok dat hij het ook wel ziet zitten om verder te bouwen bij Utrecht.

En sowieso, Jans bij Feyenoord. Dan moeten we nog iets leuk gaan vinden aan die club. Laten we dat niet doen :maniac:
Spreek aub voor jezelf, ik kan die man niet luchten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan