Feyenoord


Woensdagavond al werd met de Slowaak, die vlieguren wil maken buiten de Kuip op weg naar een EK-selectie met Slowakije deze zomer, gesproken.

Feyenoord was woensdagochtend, voor er een officieel Rotterdams bod was gedaan op Driouech, bij monde van Dennis te Kloese heel duidelijk. Als Driouech inderdaad naar PSV zou gaan, kon er meteen een streep door de stap van Sauer naar het Van Donge & De Roo Stadion. Feyenoord zou toch wel gek zijn om PSV aan een buitenspeler te helpen? Bovendien, waarom zouden ze zelf die Driouech niet halen? En dat probeerde Te Kloese.

Weet je ook weer waar Feyenoord prioriteit aan geeft
 

Arne Slot ligt er geen moment wakker van dat Couhaib Driouech op de slotdag van de transferperiode niet naar Feyenoord is gekomen. De trainer zag de aanvaller van Excelsior niet als een directe versterking.
"Maar, dit is mijn persoonlijke mening. Ik vind Driouech een uitstekende speler, maar ik vind niet dat hij ons aan de bovenkant versterkt."
"Ik hoop niet dat ik hem daarmee beledig, want we moeten nog één keer tegen hem", vervolgde Slot met een brede glimlach. "Maar het zou na al mijn eerdere uitspraken niet logisch zijn geweest als we hem hadden gehaald. Ik heb maanden geroepen dat we een directe versterking wilden."

En dan wel en bod doen bij Excelsior en zelf een speler aanbieden. Wat een lulhannes is Arne Slot. :ROFL: :lmao:
 

Arne Slot ligt er geen moment wakker van dat Couhaib Driouech op de slotdag van de transferperiode niet naar Feyenoord is gekomen. De trainer zag de aanvaller van Excelsior niet als een directe versterking.
"Maar, dit is mijn persoonlijke mening. Ik vind Driouech een uitstekende speler, maar ik vind niet dat hij ons aan de bovenkant versterkt."
"Ik hoop niet dat ik hem daarmee beledig, want we moeten nog één keer tegen hem", vervolgde Slot met een brede glimlach. "Maar het zou na al mijn eerdere uitspraken niet logisch zijn geweest als we hem hadden gehaald. Ik heb maanden geroepen dat we een directe versterking wilden."

En dan wel en bod doen bij Excelsior en zelf een speler aanbieden. Wat een lulhannes is Arne Slot. :ROFL: :lmao:
Dat laatste is ook al geen nieuws
 

Arne Slot ligt er geen moment wakker van dat Couhaib Driouech op de slotdag van de transferperiode niet naar Feyenoord is gekomen. De trainer zag de aanvaller van Excelsior niet als een directe versterking.
"Maar, dit is mijn persoonlijke mening. Ik vind Driouech een uitstekende speler, maar ik vind niet dat hij ons aan de bovenkant versterkt."
"Ik hoop niet dat ik hem daarmee beledig, want we moeten nog één keer tegen hem", vervolgde Slot met een brede glimlach. "Maar het zou na al mijn eerdere uitspraken niet logisch zijn geweest als we hem hadden gehaald. Ik heb maanden geroepen dat we een directe versterking wilden."

En dan wel en bod doen bij Excelsior en zelf een speler aanbieden. Wat een lulhannes is Arne Slot. :ROFL: :lmao:

Vooral dit. Hij moet altijd zo zijn best doen om even grappig te zijn, zodat al die journalisten weer met een harde plasser meelachen met die leuke lieve man. :braak::braak::braak::braak::braak::braak::braak::braak::braak::braak::braak::braak:
 

Bijlow mist door zijn revalidatie het Europa League-tweeluik tegen AS Roma (15 en 22 februari) en de Eredivisie-kraker tegen PSV (3 maart). Mogelijk keert de keeper terug bij Feyenoord voor het competitieduel met Ajax op 7 april.
 

Diverse spelers hebben na de thuiswedstrijd tegen Sparta Rotterdam buikgriep opgelopen. Het is niet bekend om welke spelers het precies gaat, maar trainer Arne Slot heeft daardoor wel een gehinderde voorbereiding in aanloop naar de wedstrijd van donderdagavond in De Kuip. Jeugdspelers sloten aan om de aantallen weer compleet te maken.

Dat ze toch de schijt krijgen hebben. :poop: :p ;)
 

Diverse spelers hebben na de thuiswedstrijd tegen Sparta Rotterdam buikgriep opgelopen. Het is niet bekend om welke spelers het precies gaat, maar trainer Arne Slot heeft daardoor wel een gehinderde voorbereiding in aanloop naar de wedstrijd van donderdagavond in De Kuip. Jeugdspelers sloten aan om de aantallen weer compleet te maken.
Last van de dunne (selectie) dus. Pfoe, dat gaat taai worden en daarmee wel jammer voor de coef.
 
Arne Slot:


‘De sfeer hier was ook geweldig vanavond. Vervelend genoeg was de scheidsrechter er niet door geïmponeerd. Ik kan alleen maar hopen dat het volgende week aan de arbitragekant ook zo is."

"Mijn spelers zijn van de entourage niet onder de indruk, weet ik uit ervaring, maar andere mensen, die ook binnen de lijnen staan, zijn daar wel van onder de indruk", aldus Slot.





:fever::fever::zien:
 
Arne Slot:


‘De sfeer hier was ook geweldig vanavond. Vervelend genoeg was de scheidsrechter er niet door geïmponeerd. Ik kan alleen maar hopen dat het volgende week aan de arbitragekant ook zo is."

"Mijn spelers zijn van de entourage niet onder de indruk, weet ik uit ervaring, maar andere mensen, die ook binnen de lijnen staan, zijn daar wel van onder de indruk", aldus Slot.





:fever::fever::zien:

Ik vind de kritiek op Slot meestal net iets te overdreven hier. Maar deze uitspraak bevestigt toch wel het beeld van hem, moet ik toegeven.
Dit is echt het domste/sneuste/zieligste wat ik van hem heb gezien/gelezen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan