Feyenoord

Feyenoord polst Meunier. Als ik het goed heb, hebben wij daar ook vaak interesse in gehad de laatste tijd. Ben er nu niet rouwig om.
 
Ik zie de laatste tijd hier veel meer antipathie tegen Feyenoord dan tegen Ajax.

Slecht teken. :(
 
Feyenoord polst Meunier. Als ik het goed heb, hebben wij daar ook vaak interesse in gehad de laatste tijd. Ben er nu niet rouwig om.
Feyenoord heeft al Geertruida?!
Ik zie de laatste tijd hier veel meer antipathie tegen Feyenoord dan tegen Ajax.

Slecht teken. :(
Ik heb ook liever Ajax als kampioen dan Feyenoord. Die mogen het op 1x per tien jaar houden. Als PSV die andere 9 pakt, is natuurlijk ook mooi.
 
Feyenoord heeft al Geertruida?!

Ik heb ook liever Ajax als kampioen dan Feyenoord. Die mogen het op 1x per tien jaar houden. Als PSV die andere 9 pakt, is natuurlijk ook mooi.
Ik denk dat ze Geertruida meer als CV zien. Bovendien is Geertruida waarschijnlijk aan zn laatste seizoen bezig, ook al is het niet zijn beste seizoen. Nieuwkoop valt tegen, en ook Traunet is op zn retour. Ik denk dat ze in Meunier dus een buitenkans zien.
 
Ik denk dat ze Geertruida meer als CV zien. Bovendien is Geertruida waarschijnlijk aan zn laatste seizoen bezig, ook al is het niet zijn beste seizoen. Nieuwkoop valt tegen, en ook Traunet is op zn retour. Ik denk dat ze in Meunier dus een buitenkans zien.
Vreemd.
Meunier heeft geen restwaarde en zal duur in de salarishuishouding zijn.
CL volgend seizoen hebben ze al, dus het is geen paniekactie zoals PSV (toch wel terecht) deed met Hazard.
Ze hebben al diverse backs.

Het enige is dat ze per se willen scoren in de EL of dat Geertruida in januari verkocht wordt. Of dat ze naar beneden kijken en angst voor Twente en AZ hebben.

Anders is het een vorm van kapitaalvernietiging. Ik vind het best.
 
Laatst bewerkt:
Wat ook niet eerlijk is: Feyenoord moet in het weekend altijd ná PSV spelen. Moeten ze wéér winnen.
Het schandaal van de corrupte speelschemamaker.
 

'Ik hoop niet dat het beeld ontstaat dat we in De Kuip bevoordeeld worden'​


Arne Slot heeft op de persconferentie in aanloop naar de wedstrijd tegen FC Twente nog een keer teruggeblikt op het veelbesproken penalty-moment tegen PSV. De oefenmeester van de Rotterdammers hoopt vooral dat er geen verkeerd beeld ontstaat.

Dat is geen verkeerd beeld Arne Slot. Het is een feit dat Feyenoord in De Kuip bevoordeeld wordt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan